• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Aprilia: Με την 1η RS-GP το 2015!
Προτιμήθηκε μετά τα συγκριτικά τεστ στην Μαλαισία
Νέα 11/03/2015 - 15:41

Λίγο πριν τις δοκιμές στο Qatar, η Aprilia αποφάσισε με ποια μοτοσυκλέτα θα αγωνιστεί το 2015, ωστόσο ψάχνει ακόμα τον τρόπο για να βοηθήσει τον Marco Melandri με τα προβλήματά του.

 

Το εργοστάσιο έφερε δυο RS-GP στην Sepang και τόσο ο Alvaro Bautista όσο και ο Marco Melandri προτίμησαν την πρώτη, αυτή που είχε κάνει ντεμπούτο στο τεστ του Νοεμβρίου στην Valencia.

 

«Φέραμε εδώ την πρώτη RS-GP και μαζί κάποια εξαρτήματα από τη δεύτερη για να δοκιμάσουμε. Όπως φάνηκε η πρώτη παραμένει η καλύτερή μας επιλογή», σχολίασε ο Romano Albesiano. «Η ισορροπία της 1ης είναι πολύ καλή και είμαστε ικανοποιημένοι που δουλεύει καλά. Πιστεύουμε ότι αποτελεί καλή βάση για την αρχή της σεζόν».

 

«Θα κάνουμε μερικές βελτιώσεις απ’ ό,τι μάθαμε εδώ, αλλά σε λεπτομέρειες. Για παράδειγμα το ντεπόζιτο δεν είναι τόσο μεγάλο για να βγάλει τον αγώνα και πρέπει να βρούμε χώρο για περισσότερο καύσιμο. Ήταν μια πραγματικά πειραματική μοτοσυκλέτα. Θα ετοιμάσουμε όλα τα μέρη και θα πάμε να αγωνιστούμε».

 

«Χάνουμε λίγο στις ευθείες και στις εξόδους των στροφών, διότι οκ, χάνουμε σε ιπποδύναμη σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας. Παράλληλα πρέπει να ρυθμίσουμε και το traction control. Χάνουμε περισσότερο στην έξοδο, απ’ ό,τι θα εξηγούσε η χαμηλότερη ιπποδύναμή μας».

 

Όσο για το seamless κιβώτιο της εταιρείας, «...το δοκιμάζουμε στο σπίτι. Είναι πολλά υποσχόμενο, αλλά δεν έχει ετοιμαστεί ακόμα».

 

Ο Alvaro Bautista έδειξε πολύ καλά στοιχεία βελτίωσης ανάμεσα στα δυο τεστ, με τον Ισπανό να κατεβάζει τη διαφορά του από τον πρώτο, από τα 3δ στην Sepang1 στα 2,2δ στην Sepang2.

 

«Ο Alvaro είναι πολύ χαρούμενος με το μπροστά κυρίως. Είναι φανταστικό το να τον βλέπεις μέσα στην πίστα. Δείχνει πολύ άνετος. Έχουμε βέβαια πολλά ακόμη που πρέπει να βελτιώσουμε. Το φρένο του κινητήρα, το traction control και την έξοδο από τις στροφές. Εκεί χάνουμε το περισσότερο».

 

Τα λόγια δύσκολα περιγράφουν την τραγική παρουσία του Marco Melandri στα δυο τεστ της Μαλαισίας.

 

«Ο Marco δεν έχει βρει τη σιγουριά του πάνω στη μοτοσυκλέτα. Δοκιμάσαμε πραγματικά πάρα πολλά πράγματα. Φέραμε ακόμα και την Superbike για να οδηγήσει, που την γνωρίζει. Δεν έχει βρει ακόμα το δρόμο του. Μεγάλο ρόλο στις δυσκολίες που έχει παίζουν και τα ελαστικά της Bridgestone».

 

Ενδεχομένως στο Qatar, σε μια διαφορετική πίστα, η κατάσταση να αντιστραφεί για τον Melandri; «Ίσως. Για την ώρα δεν έχει τη σωστή αίσθηση στα πλαγιάσματα. Η μοτοσυκλέτα κουνιέται και προσπαθούμε να το εξαλείψουμε αυτό».

 

Τέλος, για όσους ενδιαφέρονται για το στόχο που έχει θέσει η Aprilia για τον πρώτο αγώνα της σεζόν στο Qatar: «Θα ήμουν πολύ ικανοποιημένος αν τερματίζαμε από τη 10η ως τη 15η θέση. Θα ήταν τέλειο για εμάς», σχολίασε ο Albesiano.

Επόμενο άρθρο »

Lorenzo: Φέτος έχουμε την ευκαιρία!

« Προηγούμενο άρθρο

Ποιούς να προσέξουμε φέτος (Μέρος 3ο)

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ