• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Λίγο πριν το τεστ στο Qatar!
Το paddock οδεύει στην πίστα Losail
Νέα 11/03/2015 - 11:02

Με τις ομάδες να είχαν ικανό διάστημα στη διάθεσή τους για να μελετήσουν τα δεδομένα που συγκέντρωσαν μετά και το δεύτερο τεστ στην Μαλαισία, όλο το ενδιαφέρον στρέφεται στην πίστα Losail του Qatar, όπου θα διεξαχθεί το τελευταίο τεστ πριν τον εναρκτήριο αγώνα του 2015.

 

Για τον Marc Marquez και την Honda γενικότερα, το ζητούμενο είναι να επιβεβαιωθεί και σε μια άλλη πίστα το γεγονός ότι διατηρούν το πάνω χέρι και τη φετινή σεζόν. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν έχει να δοκιμάσει κάτι το ιδιαίτερο στη μοτοσυκλέτα του και θα εστιάσει κυρίως στο ρυθμό αγώνα. Από την άλλη ο Dani Pedrosa - αν και ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές - τόνισε ότι θα ήθελε να δοκιμάσει μερικά πράγματα ακόμα.

 

Η Movistar Yamaha παρουσίασε το καινούργιο της seamless κιβώτιο στην Sepang2, με τον Valentino Rossi να υπογραμμίζει ότι δεν αποτελεί ένα τεράστιο βήμα μπροστά, αλλά οπωσδήποτε μια καλοδεχούμενη βελτίωση. Ο Rossi ήταν εφτά δέκατα πίσω από τον Marquez στην Sepang, ωστόσο η Losail είναι μια διαφορετική πίστα και πιο κοντά στις αρετές της M1.

 

Ευχαριστημένος με την απόδοσή του στην Μαλαισία ήταν και ο Jorge Lorenzo, ο οποίος όμως έσπευσε να προσθέσει ότι η μοτοσυκλέτα χρειάζεται ακόμα δουλειά. Τα επόμενα βήματα θα ψάξει στο Qatar, βήματα ικανά για να μειώσουν ακόμα περισσότερο τη διαφορά του από την Honda και τον Marc Marquez.

 

Στην Ducati τα χαμόγελα ήταν πλατιά μετά το ντεμπούτο της GP15 στην πίστα. Ο μεγαλύτερος στόχος είχε επιτευχθεί και η χρόνια υποστροφή της μοτοσυκλέτας αποτελεί παρελθόν! Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι η νέα μοτοσυκλέτα δεν έχει προβλήματα. Κυρίως ο Dovi ήταν αυτός που παραπονέθηκε για τα φρένα και την ευστάθειά της στις στροφές.

 

Από την άλλη, ο Iannone προσαρμόστηκε αμέσως στη νέα - μικρότερη - μοτοσυκλέτα του. Το γεγονός ότι η GP15 είναι ολοκαίνουργια σημαίνει ότι το ψάξιμο για ένα βασικό set-up ξεκινά τώρα για το δίδυμο της ομάδας και το επόμενο τεστ στο Qatar θα τους δώσει πολύτιμο χρόνο να βρουν τη σωστή κατεύθυνση πριν τον πρώτο αγώνα.

 

Στο δεύτερο τεστ της Sepang ο Cal Crutchlow ήταν ένας από αυτούς που εντυπωσίασαν με τη βελτίωσή τους, ολοκληρώνοντας στην τρίτη θέση στη λίστα με τους χρόνους!

 

Ο Βρετανός ελπίζει ότι τα προβλήματα με τα φρένα που είχε την τελευταία ημέρα στην Sepang2 θα έχουν επιλυθεί, ενώ ο ομόσταυλός του - ο Jack Miller - θα έχει περισσότερο χρόνο να προσαρμοστεί στη μοτοσυκλέτα του πριν το ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία.

 

Στη Suzuki Ecstar - όπως θα είναι γνωστή από εδώ και πέρα η εργοστασιακή ομάδα - το ζητούμενο θα είναι η συνεχής εξέλιξη της GSX-RR. Το θέμα με την ιπποδύναμη παραμένει ανοιχτό, παρά την αναβάθμιση στον κινητήρα στην Sepang2, με το εργοστάσιο να έχει αποκαλύψει ότι θα φέρει πολλά εξαρτήματα στο Qatar για να δοκιμάσουν οι Aleix Espargaro και Maverick Vinales.

 

Ο Bradley Smith θα θέλει να συνεχίσει την ανοδική του πορεία που ξεκίνησε στην Sepang2, όταν και τερμάτισε στην 6η θέση και μόλις δυο δέκατα πίσω από τον κορυφαίο δορυφορικό αναβάτη, τον Cal Crutchlow.  Να θυμίσουμε ότι ο Smith αναρρώνει από έναν τραυματισμό του στον αστράγαλο.

 

Ο Pol Espargaro αφήνει πίσω του το τεστ στα τέλη Φεβρουαρίου, όταν και τερμάτισε μόλις στην 11η θέση έχοντας μια πτώση και αντιμετωπίζοντας πολλά προβλήματα. Μαζί με την ομάδα του, έχουν - όπως δήλωσαν - πολλές ιδέες για να δοκιμάσουν στο Qatar, ώστε να αντιστραφεί το κλίμα.

 

Ο Hector Barbera ήταν ο πιο εντυπωσιακός αναβάτης στην Sepang2, όσον αφορά στη βελτίωσή του σε σχέση με το πρώτο τεστ. Ο Ισπανός ήταν ο ταχύτερος της OPEN κατηγορίας στην Μαλαισία - παίρνοντας την 8η θέση πάνω στην GP14,2 - την ώρα που ο Di Meglio συνεχίζει να βελτιώνεται ημέρα με την ημέρα.

 

Το ίδιο ισχύει και για τον Scott Redding, ο οποίος απολαμβάνει τη «μοναξιά» στην ομάδα της Estrella Galicia Marc VDS. Το μυστικό για τον Βρετανό ώστε να παρουσιαστεί ανταγωνιστικός τη νέα σεζόν, είναι να μάθει από τους ταχύτερους αναβάτες στην πίστα, έχοντας επιστρέψει στην ομάδα με την οποία πέρασε τέσσερα ωραία χρόνια στη Moto2.

 

Με την πρόσφατη παρουσίαση της ομάδας της Aprilia για το φετινό Πρωτάθλημα, επέστρεψε ως ένα βαθμό η χαμένη αισιοδοξία μετά από δυο απογοητευτικές εμφανίσεις - με αρνητικό πρωταγωνιστή τον Melandri - στην Μαλαισία. Στο Qatar το εργοστάσιο θα φέρει και πάλι πολλά εξαρτήματα για να δοκιμάσουν οι Melandri και Bautista.

 

Πολλά ήταν τα χαμόγελα στο γκαράζ της Pramac Ducati για τον ταχύτατο Danilo Petrucci, ο οποίος κατάφερε να σκαρφαλώσει στην 12η θέση στην Sepang2! Παράλληλα θεωρούν ότι και ο Yonny Hernandez θα παρουσιαστεί καλύτερος στο Qatar, μιας και θα έχει περισσότερο χρόνο να αναρρώσει από τον τραυματισμό του στον ώμο.

 

Ο Nicky Hayden πιστεύει ότι είναι στο σωστό δρόμο με την ομάδα του και στο Qatar, τόσο ο Αμερικανός όσο και ο Eugene Laverty, θα ρίξουν το βάρος της δουλειάς κυρίως στα ηλεκτρονικά. 

Επόμενο άρθρο »

Ποιούς να προσέξουμε φέτος (Μέρος 3ο)

« Προηγούμενο άρθρο

Νέος χορηγός για την Forward Yamaha

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ