• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Προσωπικό ρεκόρ στην Μαλαισία ο Lorenzo
Και μάλιστα σε όχι ιδανικές συνθήκες πίστας
Νέα 26/02/2015 - 12:43

Το γεγονός ότι ο Jorge Lorenzo πέτυχε τον καλύτερό του χρόνο στην Sepang2 - σε συνθήκες υπερβολικής ζέστης - αποδεικνύει το πόσο ανταγωνιστική είναι φέτος η YZR-M1.

 

Ο Ισπανός έμεινε τρία δέκατα πίσω από τον Marquez, ενώ μαζί με τον Valentino Rossi δοκίμασαν το νέο seamless κιβώτιο της Yamaha και στα κατεβάσματα. Το πολυαναμενόμενο κιβώτιο δεν ήταν τέλειο, όπως τόνισε, χωρίς να θέλει να επεκταθεί περισσότερο.

 

«Ήταν καλή ημέρα, παρόμοια με τη χτεσινή όσον αφορά στην ταχύτητά μας και στη σταθερότητα. Ίσως λίγο καλύτερα σήμερα. Έκανα τον καλύτερό μου γύρο στην Sepang και ήμασταν γρήγοροι ακόμα και στη γλιστερή πίστα. Αυτό σημαίνει ότι κάναμε το βήμα εμπρός, ειδικά σ’ αυτή την πίστα».

 

«Η μοτοσυκλέτα είναι πιο ομαλή, τα ελαστικά έχουν περισσότερη πρόσφυση και η φυσική μου κατάσταση είναι καλύτερη. Έτσι όλα είναι διαφορετικά και καταλαβαίνεις τη διαφορά. Το κιβώτιο δεν είναι τέλειο σε κάποιους τομείς, αλλά δεν μπορώ να πω περισσότερα».

 

Το μεγαλύτερο θετικό που βγήκε από το συγκεκριμένο τεστ για την Μ1, είναι η βελτίωσή της στα φρένα.

 

«Στο σταμάτημα είναι η μεγαλύτερη διαφορά ανάμεσα στα δυο τεστ. Ευτυχώς κερδίσαμε στα φρένα χωρίς να χάσουμε κάπου αλλού. Πρέπει να κάνουμε το επόμενο βήμα και να βρούμε την καλύτερη λύση για το κιβώτιο και στη συνέχεια να προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε και σε άλλους τομείς».

 

«Κάποιες μέρες δείχνουν οι Yamaha δυνατές και άλλες οι Honda. Αυτή είναι μια δύσκολη πίστα, διότι πολλά εξαρτώνται από την πρόσφυση. Είναι περίεργη πίστα και θα χρειαστεί να πάμε στο Qatar για να αποκτήσουμε μια πιο ξεκάθαρη ιδέα»

 

Τι χρειάζεται να βελτιώσει στην Μ1 του;

 

«Πρέπει να βελτιωθούμε λίγο ακόμα στην επιτάχυνση και ειδικά όταν τα ελαστικά έχουν αρχίσει και φθείρονται. Αυτός είναι ο επόμενος στόχος και συγκεκριμένα όταν ο καιρός είναι πολύ ζεστός».

 

Ο Ισπανός ξεκίνησε μια προσομοίωση αγώνα στις 15:30 το μεσημέρι, αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την προσπάθεια εξαιτίας της αφόρητης ζέστης.

 

«Στις 15:30 ξεκινήσαμε προσομοίωση στην υψηλότερη θερμοκρασία που έχω οδηγήσει ποτέ στην Sepang. Ήταν πραγματικά πολύ δύσκολο να διατηρήσεις ρυθμό και χρόνους και δεν είχα καλή αίσθηση από τη μοτοσυκλέτα σ’ αυτές τις συνθήκες».

 

«Αποφάσισα να σταματήσω καθώς δεν είχα εμπιστοσύνη στα φρένα. Όλοι επιχείρησαν να κάνουν προσομοίωση στις ίδιες συνθήκες κι έτσι θα είχαν να αντιμετωπίσουν τις ίδιες συνθήκες».

Επόμενο άρθρο »

Sepang2: Οχτώ δέκατα κάτω ο Crutchlow!

« Προηγούμενο άρθρο

Michelin2 Test: Πτώσεις στην 3 και 5

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα