• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marquez: Έπρεπε να ηρεμήσω μετά το 1:58!
Σκεφτόμουν ότι μετά το 1:58 έρχεται η πτώση!
Νέα 07/02/2015 - 22:57

Ο Marc Marquez έγινε ο πρώτος οδηγός στην ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος που καταφέρνει να σπάσει το φράγμα του 1:59 στην πίστα της Sepang! Μάλιστα, ο ίδιος τόνισε μετά στις δηλώσεις του, ότι μετά από αυτόν το γύρο έπρεπε να μπει μέσα στο γκαράζ για να ηρεμήσει λίγο!

 

«Είχα εξαιρετική αίσθηση και σίγουρα - ειδικά μετά την πρώτη ημέρα - δεν το περίμενα να κάνω ένα τέτοιον χρόνο. Το πρωί όμως είδα ότι η θερμοκρασία ήταν ιδανική, η πίστα ήταν γρηγορότερη κι έτσι ήρθε ο γρήγορος γύρος».

 

«Ακόμα κι έτσι, όταν είδα το ’58 ήμουν πολύ χαρούμενος. Μετά όμως επέστρεψα στο γκαράζ της ομάδας, διότι έπρεπε να ηρεμήσω μιας και σκεφτόμουν ότι μετά το ’58 έρχεται η πτώση! Μετά συνεχίσαμε τη δουλειά μας».

 

«Είμαι χαρούμενος και με την προσομοίωση, διότι καταλάβαμε πολλά πράγματα. Κατά τη διάρκειά της δοκίμασα διάφορες στρατηγικές με τα ηλεκτρονικά. Δοκιμάσαμε και κάτι διαφορετικό στο μπροστινό, αλλά αυτό που είχαμε πριν ήταν καλύτερο».

 

Η προσομοίωση του Dani Pedrosa ήταν λίγο καλύτερη από αυτήν του Marc Marquez, αλλά ο τελευταίος τόνισε ότι δεν πρέπει να γίνεται σύγκριση μιας και οι δυο τους επιχείρησαν προσομοίωση σε διαφορετικές ώρες και με διαφορετική θερμοκρασία.

 

«Δεν πρέπει να γίνεται σύγκριση γιατί εγώ την έκανα στις 14:30 κι αυτός στις 13:00 κι έτσι η θερμοκρασία ήταν διαφορετική. Όμως ο Dani ήταν γρήγορος και ήταν πολύ ανταγωνιστικός. Είμαι όμως κι εγώ χαρούμενος. Πρέπει ίσως να βελτιωθούμε στο τελευταίο κομμάτι της προσομοίωσης, ή ίσως στο μεσαίο, διότι στην αρχή ήμουν δυνατός».

 

Στη συνέχεια μίλησε περισσότερο για τα πλεονεκτήματα της μοτοσυκλέτας του, αλλά και σε ποιον τομέα θα πρέπει να βελτιωθούν στο μέλλον.

 

«Σε σχέση με τη μοτοσυκλέτα του 2014, έχουμε βελτιωθεί στο μπροστινό, στην είσοδο της στροφής και στη μέση της. Χάνουμε όμως λίγο από τη μέση και στην έξοδο με το γκάζι κι εκεί θα πρέπει να δουλέψουμε, διότι η μοτοσυκλέτα του 2014 ήταν διαφορετική εκεί κι αν καταφέρουμε να βελτιωθούμε, τότε θα είμαστε πραγματικά ανταγωνιστικοί».

 

«Σ’ αυτό το τεστ ρίξαμε το βάρος στη μέση της στροφής και στην είσοδο, εκεί δηλαδή που είχαμε τα περισσότερα προβλήματα με την πρωτότυπη που είχαμε στην Valencia. Είμαι χαρούμενος γιατί σ’ αυτά κάναμε πρόοδο, αλλά αφήσαμε λίγο την έξοδο από τη στροφή, διότι ξέραμε ότι θα έχουμε κάποια πράγματα να δοκιμάσουμε εκεί στο επόμενο τεστ».

 

Στη συνέχεια επανέλαβε ότι μπορεί ο καινούργιος κινητήρας να είναι πιο νευρικός κι από τον περσινό, αλλά υπογράμμισε ότι έχει πάρα πολλές δυνατότητες οι οποίες θα γίνουν ορατές μόλις ο «χαρακτήρας» του κινητήρα γίνει πιο ομαλός.

 

«Θα μας βοηθήσει πολύ αν βελτιώσουμε το χαρακτήρα του μοτέρ. Σήμερα δοκίμασα σ’ έναν γύρο τη μοτοσυκλέτα του 2014 και κάναμε περίπου τον ίδιο χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να βελτιωθούμε».

Επόμενο άρθρο »

Lorenzo: Δεν κερδίζεις με τον ένα γύρο!

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: Δεν είναι έκπληξη ο χρόνος του Marquez

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ