• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang1 Ημέρα 2η: Ο Lorenzo στην επίθεση!
Τρεις κατασκευαστές στις πρώτες θέσεις
Νέα 05/02/2015 - 14:09

Ο Jorge Lorenzo είναι αυτός που ολοκλήρωσε την πρώτη ημέρα στην κορυφή της λίστας με τους χρόνους, όντας εκεί σχεδόν από το ξεκίνημα της ημέρας. Κανείς από τους υπόλοιπους αναβάτες δεν κατάφερε να πέσει κάτω από το όριο των δυο λεπτών κι έτσι σε κανένα σημείο ο χρόνος του Ισπανού άσου δεν απειλήθηκε.

 

Ο Lorenzo είναι ένας εντελώς διαφορετικός άνθρωπος στην Μαλαισία φέτος και όχι μόνο από ψυχολογικής κατάστασης. Ο νέος γυμναστής που έχει επιλέξει κάνει - όπως φαίνεται - εξαιρετική δουλειά και ο αναβάτης της Movistar Yamaha παρουσιάστηκε πέντε κιλά ελαφρύτερος σε σχέση με πέρυσι και πιο γυμνασμένος.

 

Η φυσική του κατάσταση, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η Yamaha με τις αναβαθμίσεις της μοτοσυκλέτας για το 2015, είναι ακόμα πιο εύκολη στην οδήγηση, σκιαγραφούν την εικόνα ενός δυνατού Jorge Lorenzο, που θα διεκδικήσει φέτος με σθένος τον τρίτο του Τίτλο στη μεγάλη κατηγορία.

 

Το παζλ της Yamaha θα ολοκληρωθεί πάντως όταν έρθει και το νέο seamless κιβώτιο της εταιρείας, το οποίος όπως υπολογίζουν οι άνθρωποι των μπλε είναι σε θέση από μόνο του να καλύψει το χρόνο που «έδιναν» πέρυσι οι Yamaha στις Honda. Ίδωμεν.

 

Ο καλύτερος χρόνος του διημέρου ανήκε στον Lorenzo και ήταν 1:59.963δ αφήνοντας στη δεύτερη θέση μια Ducati, αυτή του Andrea Dovizioso. Στην Ducati δεν έχουν και πάρα πολλά να δοκιμάσουν, παρά μόνο μερικές αλλαγές στα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας, ενώ παράλληλα συγκεντρώνουν πληροφόρηση που θα διοχετευθεί για την εξέλιξη της GP15 που θα δούμε στο επόμενο τεστ, προς τα τέλη του μήνα.

 

Ο Marc Marquez είναι ο τρίτος της παρέας, με τον Ισπανό να πέφτει από την πρώτη θέση που κατείχε χτες. Την προηγούμενη ημέρα βέβαια, φόρεσε την τελευταία στιγμή ένα φρέσκο ελαστικό κι έκανε τον καλό του χρόνο. Ο Marquez φαίνεται να καταλήγει σε ποια μοτοσυκλέτα θα ρίξει το βάρος στη συνέχεια, όμως το γεγονός παραμένει ότι τη στιγμή που οι αντίπαλοί του έχουν έτοιμη τη μοτοσυκλέτα του ’15 και την εξελίσσουν, στο HRC «ψάχνονται» ακόμα για να καταλήξουν.

 

Η Honda οπωσδήποτε έχει πολλές αρετές, είναι η μοτοσυκλέτα που κυριαρχεί άλλωστε απόλυτα τα τελευταία δυο χρόνια στο Πρωτάθλημα, αλλά είναι συγχρόνως και πολλή δύσκολη στην οδήγησή της και μόνο το «φαινόμενο» που ακούει στο όνομα Marquez, δείχνει ικανός να την κουμαντάρει ιδανικά. Μόλις χτες, ο Crutchlow δήλωνε γι’ αυτή την ακατανόητη σχεδόν ικανότητα του μικρού πάνω στην RC213V ότι «...είναι φρικιό, αυτό έχω να πω, διότι ειλικρινά η μοτοσυκλέτα είναι ατίθαση και ειδικά αν τη συγκρίνεις με την Yamaha».

 

Ο καλύτερος χρόνος του διημέρου για τον Marquez είναι το 2:00.146 που τον έφερε μια θέση μπροστά από τον τέταρτο Dani Pedrosa. Ο Ισπανός συνέχισε να δοκιμάζει και να συγκρίνει τις τρεις μοτοσυκλέτες που έφερε το HRC στην Μαλαισία, δείχνοντας αναποφάσιστος προς ποια κατεύθυνση να κινηθεί. Η σημερινή ημέρα θα τον έφερε πιο κοντά σε μια τελική επιλογή.

 

Ο Dani Pedrosa ήταν ελάχιστα πιο γρήγορος από τον Andrea Iannone της Ducati, ο οποίος συνέχισε να γράφει γύρους πάνω στην Desmosedici του, ενώ παράλληλα γνωρίζεται καλύτερα με τους καινούργιους μηχανικούς στην καινούργια του ομάδα. Ο Valentino Rossi έχει τον αέρα ενός ανθρώπου βέβαιου για τις δυνατότητές του. Μπορεί να έπεσε από τη δεύτερη θέση χτες, στην έκτη σήμερα, ωστόσο οι χρόνοι παίζουν μικρό ρόλο σήμερα.

 

Ο Ιταλός σούπερ σταρ ψάχνει το καλύτερο δυνατό στις ρυθμίσεις για καλύτερη είσοδο στις στροφές, δοκιμάζοντας παράλληλα και κάποια νέα εξαρτήματα. Πρωτεύοντα ρόλο παίζει φυσικά και η απόδοση του ελαστικού προς το τέλος του αγώνα, ένας τομέας στον οποίο δουλεύουν σκληρά για να βελτιωθούν τόσο ο Vale, όσο και ο Lorenzo.

 

Στην έβδομη θέση είναι η Yamaha του Pol Espargaro, ο οποίος είναι δυνατός στην πίστα της Sepang. Ο περσινός rookie της χρονιάς είχε μια μικρή πτώση μια ώρα πριν το τέλος, χωρίς κανένα πρόβλημα για τον ίδιο, διατηρώντας όπως και χτες τον τίτλο του καλύτερου μη εργοστασιακού αναβάτη. Ο Cal Crutchlow δεν κοιτά τους χρόνους, αλλά προσπαθεί περισσότερο να βρει τρόπο να τιθασεύσει την δύστροπη, όπως τη χαρακτήρισε Honda!

 

Οι βλέψεις του Βρετανού παραμένουν υψηλές και θέλει να μπορεί να διεκδικεί θέση στην πρώτη τριάδα. Ο πήχης είναι ψηλά, η μοτοσυκλέτα που έχει στη διάθεσή του είναι ικανή να τον φέρει εκεί, ωστόσο υπάρχουν κι άλλοι διόλου αμελητέοι «παίκτες» γι’ αυτές τις θέσεις. Όπως και να ‘χει, η τρίτη ημέρα θα μας δείξει πολλά περισσότερα για την πραγματική κατάσταση που είναι ο κάθε αναβάτης.

 

Ο Bradley Smith βελτιώθηκε τις τελευταίες δυο ώρες και παρά τον πονεμένο του αστράγαλο, κατάφερε να πάρει θέση μέσα στη δεκάδα (ένατος όπως και χτες) κατεβάζοντας περίπου έξι δέκατα το χρόνο του. Ο Aleix Espargaro παρουσιάστηκε προσγειωμένος χτες για τις δυνατότητες της Suzuki, αλλά σήμερα έδειξε ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο: το 1,3δ από την κορυφή είναι μια καλή διαφορά, με δεδομένο μάλιστα ότι η παραπάνω δύναμη από τον κινητήρα δεν έχει έρθει.

 

Το μεγάλο ζητούμενο για την Suzuki είναι - σε πρώτη φάση - η αξιοπιστία του μοτέρ και στη συνέχεια η αύξηση της ιπποδύναμης. Στο πρώτο κομμάτι, όλα δείχνουν ότι το εργοστάσιο έχει βρει τη λύση. Η μοτοσυκλέτα έχει ένα φανταστικό πλαίσιο και όταν δώσει στον Aleix την παραπάνω δύναμη που χρειάζεται, ίσως να αποτελέσει μια πολύ ευχάριστη έκπληξη φέτος, στην πρώτη του χρονιά ως εργοστασιακός αναβάτης!

 

Στις πιο πίσω θέσεις, ξεχωρίζουμε τον Stefan Bradl στην ενδέκατη - με χρόνο 2:01.484 και διαφορά 1,5δ από την κορυφή - με τον Γερμανό να περιμένει πως και πως να πάρει τον κινητήρα του 2014 για τη Forward Yamaha του. Ο Γερμανός ήταν ο καλύτερος αναβάτης στην OPEN κατηγορία, με τον αμέσως επόμενο - τον Nicky Hayden - να είναι 19ος και πάνω από εφτά δέκατα πίσω του. Η OPEN Honda είναι πιο δυνατή μεν, χρειάζεται όμως και πολύ περισσότερη δουλειά δε, για να ξεδιπλώσει τις αρετές της.

 

Πολύ καλός ο Maverick Vinales, κατάφερε να ρίξει πάνω από ένα δευτερόλεπτο το χτεσινό του χρόνο, σκαρφαλώνοντας παράλληλα στην 15η θέση της λίστας και ψαλιδίζοντας τη διαφορά του από την κορυφή κάτω από δυο δευτερόλεπτά. Ο ταλαντούχος Ισπανός θα χρειαστεί χρόνο στη μεγάλη κατηγορία, αλλά έχει δείξει ότι έχει το ταλέντο για να πρωταγωνιστήσει στο μέλλον.

 

Ο Vinales ήταν ο καλύτερος rookie σήμερα, παίρνοντας τη σκυτάλη από τον Jack Miller που είχε τον άτυπο αυτό τίτλο, χτες. Η σημερινή ημέρα δεν πήγε καλά για τον Αυστραλό άσο, ο οποίος είχε πολύ νωρίς δυο πτώσεις κι έμεινε στην 23η θέση χωρία να βελτιώσει το χτεσινό του χρόνο. Στις Aprilia επικρατεί μια ιδιαίτερη κατάσταση. Το ζητούμενο κι εδώ είναι η παραπάνω ιπποδύναμη από τη μοτοσυκλέτα, η οποία ως πρώτη μεγάλη αναβάθμιση έχει πνευματικές βαλβίδες στο τεστ της Μαλαισίας.

 

Τα πράγματα όμως στο γκαράζ της Factory Gresini Aprilia είναι δύσκολα. Το βάρος της εξέλιξης, τα περισσότερα χρήματα και οι μεγάλες προσδοκίες είχαν πέσει στους ώμους του Marco Melandri, ο οποίος πραγματικά απογοητεύει και τους φανατικότερους οπαδούς του. Ο Ιταλός είναι αδύναμος σε σημείο που δεν θυμίζει σε τίποτα τον παλιό του εαυτό. Δυστυχώς η τελευταία θέση και το +4,5δ από την κορυφή μιλούν από μόνα τους. Το φίδι από την τρύπα για την ομάδα, βγάζει ο έμπειρος - και ίσως αδικημένος - Alvaro Bautista, με την 17η θέση και τα 2δ διαφοράς από την κορυφή.

Επόμενο άρθρο »

Φωτό: Το χειμερινό κράνος του Rossi!

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang1 Ημέρα 2η: Οι τελικοί χρόνοι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ