• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
2016: Επιστροφή στο παρελθόν!
«Επιτέλους τότε όλοι θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν»
Νέα 19/01/2015 - 10:37

Πέρυσι, η ομάδα της Monster Tech 3 πήρε μόλις ένα βάθρο, τη στιγμή που τα προηγούμενα χρόνια - το 2012 και το 2013 - οι αναβάτες της πανηγύριζαν με σαμπάνιες στο βάθρο των νικητών της μεγάλης κατηγορίας. Το περσινό βάθρο ανήκε στον Bradley Smith - ο Βρετανός διένυε τη δεύτερη σεζόν του στο MotoGP - αλλά ήταν ο rookie Pol Espargaro αυτός που πήρε την έκτη θέση στη βαθμολογία.

«Τα αποτελέσματά μας δεν ήταν το ίδιο καλά με πέρυσι. Ωστόσο γνωρίζετε πολύ καλά, όπως κι εγώ, ότι είχαμε αλλαγή στους κανονισμούς», σχολίασε ο Herve Poncharal, το αφεντικό της Tech 3, στο crash.net. «Έχουμε πλέον την OPEN κατηγορία, με περισσότερο καύσιμο και διαφορετικές επιλογές ελαστικού. Είναι προφανές ότι αυτά τα πλεονεκτήματα, ειδικά το πιο μαλακό ελαστικό, έκαναν τη διαφορά στις κατατακτήριες. Και αυτές είναι ολοένα και πιο σημαντικές για τους αγώνες, όπου οι πέντε/έξι πρώτοι γύροι είναι αποφασιστικής σημασίας».

Μπορεί οι δορυφορικές ομάδες γενικότερα να ήταν ο μεγάλος χαμένος από τους νέους κανονισμούς που ίσχυσαν πέρυσι, ωστόσο ο Poncharal μόνο ενοχλημένος δεν ήταν με την ανταγωνιστικότητα της Ducati, επί παραδείγματι.

«Πήραμε αυτή την απόφαση, δηλαδή να έχουμε δυο κατηγορίες το 2014 και το 2015, επειδή οι κατασκευαστές δεν συμφωνούσαν να έχουν τα ίδια ηλεκτρονικά πριν το 2016. Παράλληλα αυτό έγινε για να δοθεί η ευκαιρία στα νέα εργοστάσια, ή σ’ αυτά που δυσκολευόντουσαν πριν, να βρεθούν πιο κοντά στην κορυφή. Πιστεύω ότι όλοι ήταν χαρούμενοι που είδαν την Ducati να αναγεννιέται σχεδόν το 2014. Ήταν καλό να βλέπεις το χαμόγελο και πάλι στα χείλη του Dovi και ανά διαστήματα στα πρόσωπα των Cal, Andrea και Yonny. Ήταν καλό επίσης για να βοηθήσουμε την Suzuki και την Aprilia στην πρώτη τους σεζόν».

Στη συνέχεια όμως, ο Herve Poncharal έσπευσε να τονίσει ότι οι αναβάτες του πρέπει να εκμεταλλευτούν στο έπακρο ό,τι έχουν στη διάθεσή τους.

«Ξέρουμε ότι η εργοστασιακή Yamaha έχει σχεδόν την ίδια μοτοσυκλέτα μ’ εμάς και οι Rossi και Lorenzo κατάφεραν να είναι στην κορυφή μαζί με τους Marquez και Pedrosa. Οπότε μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε για τους καινούργιους κανονισμούς, αλλά δεν πήραμε το 100% από το σύνολο που είχαμε», εξήγησε με ειλικρίνεια ο Γάλλος.

Βέβαια, από φέτος η OPEN κατηγορία θα είναι ακόμα πιο ανταγωνιστική σε σχέση με πέρυσι και το αφεντικό της Tech 3 το γνωρίζει καλά αυτό.

«Πέρυσι είχαμε μόνο μια δυνατή OPEN μοτοσυκλέτα. Το 2015 σίγουρα η OPEN Yamaha θα είναι πιο κοντά στη δική μας μοτοσυκλέτα και θα κάνει ζημιές, αλλά πλέον και η Honda άλλαξε στρατηγική όσον αφορά στη δική της OPEN μοτοσυκλέτα και θα κάνει ό,τι και η Yamaha! Έτσι, θα έχουμε αρκετές ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες. Οι OPEN Honda και Yamaha θα είναι δυνατές, η Ducati θα είναι πιο ανταγωνιστική και θα έχουμε και οχτώ εργοστασιακές μοτοσυκλέτες, χωρίς να υπολογίζουμε την Aprilia που πιθανώς θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο. Θα είναι δύσκολο για εμάς, αλλά όπως λέμε και στη Γαλλία: δεν το διασκεδάζεις αν δεν δώσεις μάχη πρώτα. Ευελπιστώ ότι φέτος θα έχουμε πολλές μάχες και θα το διασκεδάσουμε δεόντως».

Ένας από τους πολλούς οδηγούς που υπόσχονται μεγάλες μάχες το 2015, είναι ο τέσσερεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Marc Marquez.

«Ο Marc μέσα στις πίστες είναι ασυγκράτητος, είναι σαν μια μηχανή! Όπως έκανε στο παρελθόν ο Vale, έτσι τώρα ο Marquez αποτελεί το σημείο αναφοράς. Θα ήθελα όσο τίποτα να δω την Yamaha να κερδίζει το 2015. Είναι εφικτό. Τόσο ο Vale, όσο και ο Jorge έχουν τη δυνατότητα. Αλλά αν ήταν να βάλω κάπου τα λεφτά μου, τότε ξέρω ότι ο Marc θα είναι πολύ δύσκολο να χάσει».

Τέλος, κοιτώντας ακόμα πιο μακριά, στο 2016 και στις αλλαγές των κανονισμών, ο Herve Poncharal θεωρεί ότι τότε οι δορυφορικές ομάδες θα μπορούν να διεκδικούν όχι απλά βάθρα, αλλά νίκες! Με δεδομένο βέβαια ότι θα έχουν ένα πρωτοκλασάτο αναβάτη στις τάξεις τους.

«Από το 2016 και μετά, θεωρητικά όλοι στη σχάρα εκκίνησης θα έχουν μια μοτοσυκλέτα που θα μπορεί να κερδίσει, όπως συμβαίνει τώρα στις Moto2 και Moto3. Επιτέλους θα επιστρέψουμε στις παλιές εποχές, όταν οι δορυφορικές ομάδες μπορούσαν να κερδίζουν GP και - γιατί όχι; - και το Πρωτάθλημα».

Επόμενο άρθρο »

13ο CLASSIC ENDURANCE

« Προηγούμενο άρθρο

Κρυοθερμική επεξεργασία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ