• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
2014 Honda NC750D Integra
Με seamless κιβώτιο!
Τεστ-Μοντέλα 14/01/2015 - 12:30

Με λίγες αλλά σημαντικές αλλαγές, οι μοτοσυκλέτες NC 750 της Honda, συνεχίζουν να αποτελούν μία καλή πρόταση για αυτούς που θέλουν να μπούνε στον κόσμο της μοτοσυκλέτας ή αυτούς που θα ξαναεπιστρέψουν μετά από χρόνια «αποχής». Και μάλιστα έχουν ένα κοινό με τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες MotoGP, καθώς έχουν ένα πολύ καλό seamless κιβώτιο!

Κείμενο: Γιάννης Διατσίδης

Φωτογραφίες: Honda Motor Europe

Το κείμενο δημοσιεύτηκε στο περιοδικό MOTOGP WORLD τεύχος #50 (Μάρτιος-Απρίλιος 2014)

Πριν από δύο χρόνια η Honda παρουσίασε μία πλατφόρμα τριών μοντέλων με τον κωδικό NC: NC700X, NC700S και INTEGRA. Η NC700X έγινε αμέσως αγαπητή από το Ευρωπαϊκό κοινό χάρη στη φιλοσοφία Fun Crossover Commuter της Honda. Μία μοτοσυκλέτα μικτής, καθημερινής χρήσης, με φρέσκιες ιδέες και νέες τεχνολογίες. Το ίδιο και η INTEGRA η οποία είναι μία μοτοσυκλέτα σε σχήμα σκούτερ ή ένα σκούτερ με χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτας, ενώνοντας τους δύο κόσμους μοτοσυκλέτας και σκούτερ, πλησιάζοντας αντίστοιχα πελάτες και από τις δύο κατηγορίες.

Φέτος η σειρά ανανεώνεται και τα δύο μοντέλα, NC750X και NC750D INTEGRA, παρουσιάστηκαν στους δημοσιογράφους από όλη την Ευρώπη, στην Αθήνα.

NC750D Integra

Η Integra διαθέτει όλα τα λειτουργικά στοιχεία ενός σκούτερ, όπως η θέση των ποδιών του αναβάτη μπροστά, η προστασία από τα στοιχεία της φύσης και οι μεγάλοι χώροι. Ταυτόχρονα προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, οικονομία, σταθερότητα, ακρίβεια στο χειρισμό και το κράτημα μιας αληθινής μοτοσυκλέτας. Λέξεις κλειδιά όπως «απόλαυση», «ευκολία», «άνεση» και «ασφάλεια» ήταν οι στόχοι που τέθηκαν στην ομάδα σχεδιαστών και μηχανικών της πρωτότυπης Integra. Για το 2014, οι μηχανικοί της Honda στηρίχτηκαν στις ίδιες θεμελιώδεις αρχές - αλλά και στη γνώμη των αναβατών - και αναθεώρησαν την Integra με μία σειρά αναβαθμίσεων - κάποιες μεγάλες, κάποιες πιο μικρές - ώστε να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο μία από τις πιο ξεχωριστές μοτοσυκλέτες σε ολόκληρη την οικογένεια της Honda. Ως μέρος της πλατφόρμας των μοτοσυκλετών NC (New Concept), η Integra για το 2014 δέχεται τις αναβαθμίσεις του κινητήρα και του κιβωτίου DTC, που ισχύουν και στο NC750X. Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο στο νέο «μοτοσκούτερ» υπάρχει μόνο η επιλογή του DTC και όχι κάποια συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση CVT.

Περισσότερο μοτοσυκλέτα

Ο σχεδιασμός και το στυλ της Integra έχουν εξελιχθεί με αποτέλεσμα να μοιάζει πλέον περισσότερο με μοτοσυκλέτα. Διαθέτει πιο αιχμηρές, καθαρές γραμμές που της χαρίζουν πιο επιθετική εμφάνιση ενώ η εργονομία της έχει επίσης βελτιωθεί. Ο χώρος για τα γόνατα έχει αυξηθεί κατά 80 χλστ. χαρίζοντας περισσότερη ελευθερία κινήσεων, ενώ το μεγαλύτερο δάπεδο δίνει περισσότερο αέρα για τα πόδια. Το ύψος της σέλας παραμένει στα 790 χλστ. Το νέο, πιο λεπτό κατά 40 χλστ. σχήμα στο μεσαίο της τμήμα, επιτρέπει στον αναβάτη να πατά καλύτερα στο έδαφος χωρίς απώλειες άνεσης στην οδήγηση. Τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά είναι λίγο διαφορετικά από το NC750X, όπως το μικρότερο μεταξόνιο των 1,525 χλστ, η κατανομή βάρους είναι 50/50 εμπρός/πίσω, αντί για 48/52. Το βάρος όμως είναι λίγο μεγαλύτερο και φθάνει τα 237 κιλά (γεμάτη). Επίσης οι αναρτήσεις έχουν μικρότερη διαδρομή, στα 120 χλστ. και πίσω υπάρχει ένα νέο αλουμινένιο ψαλίδι που είναι ελαφρύτερο κατά 2 κιλά από το ατσάλινο της προηγούμενης Integra. Τα φρένα, οι ζάντες από χυτό αλουμίνιο, το πολυόργανο, οι ρυθμιζόμενες μανέτες και άλλα βασικά στοιχεία είναι ίδια με αυτά των άλλων μοντέλων της σειράς NC. Το παράπονο έρχεται από τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, ο οποίος είναι μικρός και δεν χωρά ένα full face κράνος όπως στο Χ. Εκεί μάλλον θα χρειαστεί να ανατρέξει κανείς στα αξεσουάρ της Honda όπου υπάρχει μεγάλη κεντρική βαλίτσα, αλλά και πλαϊνές.

Είναι ίδιο;

Τελικά πόσο διαφέρουν η NC750X από την Integra; Αν και έχουν σχεδόν ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά, η μοτοσυκλέτα και το μοτοσκούτερ είναι λίγο διαφορετικά στην πράξη. Και εδώ είναι η μαγεία της κίνησης σε δύο τροχούς, αφού η διαφορετική θέση του αναβάτη παίζει μεγάλο ρόλο και μπορεί να αλλάξει τον χαρακτήρα των δύο μοντέλων. Καταρχήν η αίσθηση που σου δίνουν τόσο μόλις ανέβεις επάνω όσο και μετά από μία μεγάλη βόλτα είναι διαφορετική. Ανεβαίνοντας στην Integra καταλαβαίνεις αμέσως ότι έχεις να κάνεις με σκούτερ. Η θέση οδήγησης παραπέμπει σε πιο ξένοιαστη (χαλαρή) οδήγηση. Αν και το ταμπλώ με το πολυόργανο είναι ίδιο, αρχίζουν οι διαφορές με την ύπαρξη της αριστερής μανέτας που ενεργοποιεί το πίσω φρένο. Οι όμορφες ρυθμιζόμενες μανέτες, θυμίζουν μεγάλη μοτοσυκλέτα και πλέον είναι πιο εργονομικές. Κάπου κάτω από το δεξί μέρος του τιμονιού υπάρχει το απαραίτητο χειρόφρενο, ενώ δεν υπάρχει κάποιο ντουλαπάκι μπροστά. Μπροστά σου ξεπροβάλει η ζελατίνα που φροντίζει να κρατά μακριά τον αέρα από το σώμα του αναβάτη και μόνο στο κράνος νιώθει κανείς μία μικρή πίεση. Βάζοντας εμπρός τον κινητήρα, η Integra (όπως και η NC700X), δεν ξεκινά αμέσως και μετά από 2-3 δευτερόλεπτα σου επιτρέπει να επιλέξεις κάποιο πρόγραμμα στην αυτόματη μετάδοση, το D ή το S, εκτός εάν θέλεις τη χειροκίνητη λειτουργία. Από τα πρώτα χιλιόμετρα η φιλικότητα του μεγάλου σκούτερ σε κερδίζει και ήδη αρχίζουν οι πρώτες διαφορές στην αίσθηση

σε σχέση με το NC750X. Καταρχήν λείπει ο θόρυβος από τον αέρα και ακούς πολύ καλύτερα τον κινητήρα. Στην Integra νιώθεις περισσότερο τον 750άρι κινητήρα και τελικά σου φαίνεται ότι αυτός ο κινητήρας ταιριάζει καλύτερα στο σκούτερ παρά στη μοτοσυκλέτα. Ίσως γιατί στο X περιμένεις περισσότερα αφού βρίσκεσαι σε μία καλοστημένη μοτοσυκλέτα, αλλά ο κινητήρας δεν έχει τις αντίστοιχες επιδόσεις. Στις στροφές εκεί που περιμένεις ότι η Integra ίσως

δεν εμπνέει τη σιγουριά μιας «κανονικής» μοτοσυκλέτας, το μοτοσκούτερ της Honda τα καταφέρνει περίφημα και μεταφέρει τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη για να νιώσει ασφάλεια και γιατί όχι να κινηθεί αρκετά γρήγορα. Σίγουρα στο Χ η συμπεριφορά είναι καλύτερη, αλλά για τα δεδομένα της θέσης οδήγησης της Integra, που δεν φορτίζει τόσο πολύ το μπροστινό, η διαφορά δεν είναι μεγάλη.

Για ποιον;

Τελικά ποιος είναι αυτός που θα επιλέξει την Integra αντί της φθηνότερης NC750X που μάλιστα έχει σχεδίαση μεγαλύτερης μοτοσυκλέτας; Η Χ έχει διάφορα πλεονεκτήματα όπως η δυνατότητα οδήγησης σε χωματόδρομους, η απουσία πολλών πλαστικών τμημάτων που κάνουν την πρόσβαση στα μηχανικά μέρη άρα και τη συντήρηση πιο εύκολη και έχει μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο. Όμως από την άλλη η Integra έχει καλύτερη προστασία από τον αέρα, το κρύο και τη βροχή, είναι λίγο πιο εύκολη στο χειρισμό (το πίσω φρένο είναι στο χέρι), έχει πιο χαμηλή σέλα και πιο άνετη θέση οδήγησης. Και το σημαντικότερο είναι ότι υπάρχει ένα κοινό που θέλει φανατικά σκούτερ (όπως και το αντίθετο), επειδή του αρέσει το εντυπωσιακό σχήμα με τα πολλά πλαστικά, επειδή είναι γραμμένο σε κάποιο club για σκούτερ, επειδή ταιριάζει με τα ρούχα του, επειδή αρέσει στην κοπέλα του, επειδή… Η νέα Integra είναι διαθέσιμη σε τέσσερις βασικούς χρωματισμούς και σε δύο ειδικές εκδόσεις σχεδίων: Λευκό ματ Pearl Glare, Μαύρο Graphite, Ασημί ματ Bullet, Κόκκινο Candy Arcadian, Τριχρωμία Λευκού Pearl Glare (Ειδική Έκδοση) και Μαύρο μεταλλικό ματ Gunpowder (Ειδική Έκδοση). Τα δύο νέα σχέδια συνδυάζονται με χρυσές ζάντες. Η τιμή της ξεκινά από τα 9,690 €.

Επόμενο άρθρο »

Jaguar 7MC concept

« Προηγούμενο άρθρο

Η μαύρη καλλονή ζει!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ