• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Τι μάθαμε το 2014;
Marquez, Rossi και ο... τολμηρός Dall’Igna!
Νέα 07/01/2015 - 14:25

Marquez: Και ξανά προς τη δόξα τραβά!

Ο Marc Marquez δεν έχει απλά κυριαρχήσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Μοτοσυκλετών (από το 2013 όταν ανέβηκε στη μεγάλη κατηγορία), είναι ο αναβάτης ο οποίος άλλαξε τα δεδομένα με το εντυπωσιακό του στυλ! Κανείς από τους αντιπάλους του δεν κατάφερε να βρει την απάντηση στην εκπληκτική οδήγηση του μικρού, ο οποίος μαζί με την RC213V έκανε ένα ασυναγώνιστο δίδυμο που συνέχισε να καταρρίπτει τα ρεκόρ και το 2014.

Κανείς δεν πρέπει να ξεγράφει τον Valentino Rossi!

Ακόμα και καταξιωμένοι δημοσιογράφοι του χώρου, δεν μπορούσαν να προβλέψουν την εντυπωσιακή αναγέννηση του Valentino Rossi στη δεύτερή του σεζόν με τη Yamaha. Ακόμα και ο ίδιος ο Ιταλός είχε δηλώσει ότι θα αποφασίσει, ανάλογα με τα αποτελέσματα των πρώτων έξι αγώνων της σεζόν, τι θα κάνει στη συνέχεια της καριέρας του. Μια αιφνιδιαστική αλλαγή αρχιμηχανικού, συνέβαλε στο να δούμε τον καλύτερο Vale από το 2009! Ανέβηκε στο βάθρο στους 13 από τους 18 αγώνες, ενώ όντας ο γηραιότερος αναβάτης στο grid (μετά την αποχώρηση του Edwards), κατάφερε να πάρει δυο νίκες, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας. Τι μπορεί να καταφέρει το 2015;

Ο Gigi Dall’Igna τολμά το αδιανόητο!

Ο Ιταλός μάνατζερ έδειξε από την αρχή ότι δεν φοβάται να πάρει ρηξικέλευθες αποφάσεις και αυτό φάνηκε με τον καλύτερο τρόπο τον Φεβρουάριο, όταν ανακοίνωνε ότι θα σπάσει τους «δεσμούς» με τα άλλα εργοστάσια και θα κατέβει στο Πρωτάθλημα ως OPEN συμμετοχή! Μια κίνηση που δεν την περίμενε προφανώς ούτε η Ένωση Κατασκευαστών! Ο πανέξυπνος Dall’Igna εκμεταλλεύτηκε την ασάφεια στον κανονισμό, που δεν έλεγε ξεκάθαρα ότι κάποιο εργοστάσιο θα έπρεπε να αγωνίζεται υποχρεωτικά ως Εργοστασιακή συμμετοχή! Η διαφορετική ερμηνεία που έδωσε η Ducati στον κανονισμό, πυροδότησε αντιδράσεις: «Αν η OPEN κατηγορία είναι να έχει εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, περισσότερο καύσιμο, περισσότερες δοκιμές, όχι πάγωμα στον κινητήρα και περισσότερα μοτέρ, τότε δεν μιλάμε για μια φθηνή κατηγορία. Νόμιζα ότι αυτός ήταν ο σκοπός...», σχολίαζε τότε ο Livio Suppo. Τα προηγούμενα χρόνια η ομοφωνία ανάμεσα στα εργοστάσια θεωρούνταν δεδομένη, ωστόσο αυτή η κίνηση θύμισε σε όλους ότι ο κάθε διαγωνιζόμενος είναι εκεί για να κερδίζει, εκμεταλλευόμενος ό,τι του προσφερθεί. Στη συνέχεια, μέσα στις πίστες, εκεί που κρίνονται όλοι, ο Dall’Igna απέδειξε την ευφυΐα του και κατάφερε με ουσιαστικές αλλαγές να κάνει πιο ανταγωνιστική την GP14 και όλους εμάς να προσμένουμε με αγωνία μια ακόμα μεγαλύτερη αγωνιστική ανάταση από τους κόκκινους, μια ανάταση που θα σημαίνει ακόμα καλύτερο θέαμα και περισσότερος ανταγωνισμός.

Αναμονή μέχρι το 2017!

Από το 2010 και μέχρι σήμερα, οι εργοστασιακοί αναβάτες της Honda και της Yamaha έχουν κερδίσει όλους τους αγώνες στο MotoGP. Τα κακά νέα είναι ότι τόσο οι Marquez και Pedrosa της Honda, όσο και οι Rossi και Lorenzo της Yamaha, έχουν ανανεώσει για τα επόμενα δυο χρόνια. Ως εκ τούτου, για κάτι συνταρακτικό θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2017!

Επόμενο άρθρο »

Suzuki Behind the Scenes!

« Προηγούμενο άρθρο

Marquez: Η μεγαλύτερη απειλή για το 2015...

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ