• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SBK: Ανταγωνιστική η «νέα» Suzuki!
Οι καινούργιοι κανονισμοί δεν ανησυχούν τον κατασκευαστή
Νέα 13/12/2014 - 15:42

Μετά από την καλή παρουσία της Suzuki στο τεστ της Jerez, τόσο από τον Alex Lowes, όσο και από τον νεοαποκτηθέντα Randy de Puniet, ο Team Manager της ομάδας της Suzuki στα SBK, Paul Denning, είναι αισιόδοξος για την προοπτική της GSX-R1000 το 2015.

«Η μεγαλύτερη αλλαγή για όλους, πλην της Ducati, είναι οι προδιαγραφές του κινητήρα», σχολίασε ο Denning. «Αυτό που φάνηκε και αυτό που μας είπαν και οι αναβάτες μας, είναι ότι πλέον - ειδικά αν κάνουμε σύγκριση με το 2014 - η σχάρα εκκίνησης και οι μοτοσυκλέτες δείχνουν να είναι πιο κοντά σε δυναμική. Η κατάσταση έχει εξισορροπηθεί, αν και είναι ακόμα αρχή για να μιλήσουμε πιο σίγουρα».

«Θα έλεγα ότι ο χαρακτήρας του κινητήρα έχει αλλάξει προς το καλύτερο. Και οι δυο μας αναβάτες, με το καινούργιο μοτέρ, είναι χαρούμενοι με την απόδοση της ισχύος. Έχουν περισσότερη στη διάθεσή τους στις ψηλότερες στροφές».

«Για την ώρα η Yoshimura (τεχνικός συνεργάτης της Crescent) έχει κάνει πολύ καλή δουλειά. Μέσα στο πλαίσιο των πιο αυστηρών προδιαγραφών για τους κινητήρες, έφτιαξαν έναν που θα μπορούσαμε άνετα να επιλέγαμε και φέτος για τους αγώνες!»

«Αν ρωτήσεις τη Honda ή την Kawasaki ποιο μοτέρ θα προτιμούσαν, θα έλεγαν το φετινό. Εμείς όμως θα προτιμούσαμε το καινούργιο, αυτό του 2015! Αυτό είναι θετικό. Δεν λέω ότι θα έχουμε την πιο γρήγορη μοτοσυκλέτα στη σχάρα εκκίνησης, αλλά αν η διαφορά μειωθεί ή εξισορροπηθεί, αυτό θα ήταν το ιδανικό».

Μια ακόμα παράμετρος που επηρεάζεται από τους καινούργιους κανονισμούς που θα τεθούν σε ισχύ στα SBK από το 2015 - πέρα από τη μειωμένη ιπποδύναμη των κινητήρων - είναι και τα ηλεκτρονικά.

Σε μια προσπάθεια της Dorna να περιοριστούν ακόμα περισσότερο τα έξοδα και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα των SBK, ολόκληρη η ECU κάθε μοτοσυκλέτας μαζί με τους αισθητήρες, δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 8.000 ευρώ. Αυτό, σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές, δεν φαίνεται να προβληματίζει τη Suzuki.

«Τα ηλεκτρονικά μας είναι μέσα σ’ αυτό το πλαφόν ούτως ή άλλως. Θα υπάρξουν μικρές αλλαγές σε κάποιους αισθητήρες, αλλά μιλάμε για μικρές αλλαγές της τάξης από τα 500 ευρώ να πάμε σε μια λύση των 300 ευρώ. Το θέμα είναι ότι το σύστημα που έχουμε στη μοτοσυκλέτα μας είναι μέσα στα όρια».

Επόμενο άρθρο »

Νίκη για την TR004 της Ioda

« Προηγούμενο άρθρο

Superprestigio DXT 2014

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ