• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Nakamoto: Δεν έχουμε κάνει το μεγάλο βήμα!
Η φετινή μας μοτοσυκλέτα ήταν πιο δύσκολη από του 2013
Νέα 06/12/2014 - 17:07

Ο Αντι-πρόεδρος του HRC, Shuhei Nakamoto, θεωρεί ότι η νέα RC213V του 2015 πρέπει να γίνει περισσότερο φιλική προς τον αναβάτη, ώστε να μπορέσει να ανταπεξέλθει στην ολοένα και αυξανόμενη αγωνιστική άνοδο της Μ1.

Τα δυο μισά της σεζόν που ολοκληρώθηκε πριν ένα μήνα περίπου, ήταν μοιρασμένα με τον Marc Marquez να εντυπωσιάζει στο πρώτο - όταν και πέτυχε δέκα συνεχόμενες νίκες - ωστόσο έχασε στο δεύτερο τόσο από τον Jorge Lorenzo, όσο και από τον Valentino Rossi.

Οι πτώσεις του Παγκόσμιου Πρωταθλητή στο Misano, στην Aragon και στο Phillip Island, κόστισαν βαθμούς στον 21χρονο Ισπανό, ο οποίος στο δεύτερο μισό συγκέντρωσε 137 έναντι των 166 του Lorenzo και των 154 του Vale.

«Όλοι ζητάνε περισσότερη ταχύτητα στις στροφές, αλλά ακόμα δεν έχουμε κάνει το μεγάλο βήμα που θέλουμε. Στο δεύτερο μισό της σεζόν, η Yamaha έκανε πρόοδο τόσο με τη μοτοσυκλέτα της, όσο και με τους αναβάτες, Η φετινή μας μοτοσυκλέτα ήταν πιο δύσκολη απ’ ότι του 2013. Θέλουμε να την κάνουμε πιο εύκολη, όπως είναι της Yamaha», σχολίασε ο Nakamoto από τη Valencia, τον τελευταίο αγώνα της σεζόν.

Η απογοητευτική χρονιά (ιδιαιτέρως) του Alvaro Bautista, αλλά και των Stefan Bradl και Dani Pedrosa, αποδεικνύει του λόγου το αληθές.

«Δεν ήταν καθόλου εύκολη στην οδήγηση η φετινή μοτοσυκλέτα. Είναι πολύ διαφορετική από τη Yamaha. Προσπαθήσαμε να βρούμε τη σωστή ροπή για να είναι εύκολη, αλλά το αποτέλεσμα ήταν το αντίθετο και οι αναβάτες μας έλεγαν ότι έχει πολλή ροπή».

«Ο καθένας μπορεί να οδηγήσει μια Honda. Κι εγώ μπορώ να την οδηγήσω και να κάνω χρόνο πάνω από δυο λεπτά. Αλλά το να βρεις το ένα ή τα δυο δέκατα για να κατεβάσεις χρόνο, αυτό είναι πολύ δύσκολο. Το ένα δέκατο κάνει τη διαφορά, αυτό είναι το θέμα».

Στη συνέχεια ζητήθηκε από τον Nakamoto να αξιολογήσει τη σεζόν του Dani Pedrosa.

«Ο Dani ξεκίνησε τη σεζόν έχοντας ένα πρόβλημα στο χέρι του (arm pump). Το αντιμετώπισε, αλλά δεν κατάφερε να βρει ρυθμό για τέσσερεις ή πέντε αγώνες. Στη Sepang ήταν πάρα πολύ γρήγορος, όμως έπεσε. Κι εδώ (Valencia) ήταν καλός και χαίρομαι που ανέβηκε στο βάθρο. Φέτος κέρδισε μόνο μια φορά, αλλά πιστεύω ότι έχει τις δυνατότητες για παραπάνω».

Πράγματι για τον Dani η φετινή σεζόν ήταν πάρα πολύ απογοητευτική, νικώντας μόνο στο Brno, κάτι που σημαίνει ότι ήταν η χειρότερή του χρονιά από άποψη νικών, στα εννιά χρόνια παρουσίας του στη μεγάλη κατηγορία.

«Δυσκολεύτηκε φέτος ο Dani. Προσπάθησε να βρει τη λύση προφυλάσσοντας ελαστικό, αλλά του γύρισε μπούμερανγκ. Ήταν γρήγορος στην αρχή, αλλά στο δεύτερο μισό του αγώνα δεν ήταν καλός εξαιτίας τόσο της μοτοσυκλέτας, όσο και της πρόσφυσης. Είναι ένας ιδιαίτερο αναβάτης».

«Του αρέσει περισσότερο η σκληρή ρύθμιση του πίσω ελατηρίου, αλλά μερικές φορές επιλέγει την πιο μαλακή έχοντας κατά νου όλη τη διάρκεια του αγώνα. Πλέον δεν σκέφτεται μόνο τους χρόνους, σκέφτεται όλο τον αγώνα».

Επόμενο άρθρο »

Πρεμιέρα "Περιπέτεια στο Αιγαίο"

« Προηγούμενο άρθρο

Μεγάλες αλλαγές για την EBR το 2015

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ