• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP 2016: Κοντά στην οριστική συμφωνία
«Είμαστε όλοι σύμφωνοι ότι πρέπει να υπάρχει μια κατηγορία το ‘16»
Νέα 02/12/2014 - 12:15

Το 2016 δεν είναι τόσο μακριά και όλοι οι άμεσα ενδιαφερόμενοι προσπαθούν να βρεθεί η χρυσή τομή, ώστε η χρονιά αυτή να είναι η πρώτη μετά από μεγάλο διάστημα που θα έχουμε ενιαίους κανονισμούς για όλους τους συμμετέχοντες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Η αρχή έγινε το 2012, με την εμφάνιση των CRT μοτοσυκλετών που θα λειτουργούσαν ως αντίβαρο στην ολοένα και λιγότερη παρουσία μοτοσυκλετών στη σχάρα εκκίνησης του Πρωταθλήματος. Οι CRT είχαν συγκεκριμένα πλεονεκτήματα, με στόχο να προσφέρουν καλύτερο θέαμα στους φίλους του MotoGP, γεφυρώνοντας το χάσμα από τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες.

Από εκεί και πέρα, φέτος παρουσιάστηκε η OPEN κατηγορία που αντικατέστησε τις CRT, διατηρώντας σημαντικά πλεονεκτήματα για τις OPEN μοτοσυκλέτες, συμβάλλοντας παράλληλα στην περαιτέρω διάσπαση του Πρωταθλήματος. Πλέον, εκτός των Εργοστασιακών συμμετοχών και των OPEN συμμετοχών, από φέτος είχαμε και εργοστασιακές συμμετοχές με πλεονεκτήματα OPEN (Ducati).

Το 2015 θα πάρουν μέρος στο Πρωτάθλημα και η Suzuki με την Aprilia, αυξάνοντας τον αριθμό των συμμετεχόντων στην τελευταία - ιδιαίτερη - κατηγορία στους τρεις. Όλα αυτά όμως αναμένεται να αλλάξουν to 2016, με τους κανονισμούς να είναι ίδιοι για όλους. Μένει βέβαια να συμφωνηθούν ποιοι θα είναι αυτοί οι νέοι κανονισμοί!

«Οι συζητήσεις είναι πολλές και συνεχείς, τόσο με τους Κατασκευαστές, όσο και με τη Dorna. Αν υπάρχει συμφωνία; Υπάρχει σίγουρα πρόοδος, αλλά συμφωνία όχι ακόμη», παραδέχτηκε ο Lin Jarvis της Yamaha. «Σίγουρα οι γνώμες διίστανται, αλλά ο στόχος είναι να συμφωνήσουμε στους κανονισμούς, που οπωσδήποτε δεν θα ικανοποιούν στο 100% όλους. Άλλοι θα θέλουν περισσότερο καύσιμο, άλλοι περισσότερους κινητήρες, άλλοι κάτι άλλο, αλλά το σημαντικό είναι να βρεθεί η χρυσή τομή και να καταλήξουμε».

Από την πλευρά του, ο Livio Suppo της Honda θεωρεί ότι μια τέτοια συμφωνία «...δεν είναι πολύ μακριά», ενώ ο Paolo Ciabatti - για λογαριασμό της Ducati - υπογράμμισε ότι δεν θα υπάρξουν νέοι κανονισμοί και ότι το πρόβλημα είναι να βρεθεί η λύση-συμβιβασμός για τους ήδη υπάρχοντες. Ο Ιταλός μάλιστα, έσπευσε να υπενθυμίσει σε όλους ότι υπάρχουν - πλέον - και νέα εργοστάσια, η γνώμη των οποίων θα πρέπει να ληφθεί υπόψη.

«Οι συζητήσεις συνεχίζονται και πλέον υπάρχουν δυο ακόμη μέλη στην MSMA (σ.σ. Ένωση Κατασκευαστών) με δικαίωμα ψήφου: η Aprilia και η Suzuki. Προφανώς και οι νεοφερμένοι στο Πρωτάθλημα θα πουν τη γνώμη τους, ώστε να βρεθεί η καλύτερη λύση για το μέλλον. Νομίζω βέβαια ότι όλοι συμφωνούμε ότι πρέπει να υπάρξει μια κατηγορία από το 2016 και μετά και τώρα συζητάμε με πόσα λίτρα καύσιμο, πόσους κινητήρες κτλ», πρόσθεσε.

Επόμενο άρθρο »

O Rabat ευχαριστεί τον Kallio!

« Προηγούμενο άρθρο

Lorenzo: Θα παλέψω με τον Marquez το ’15!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ