• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Yamaha: Έχουμε τους δυο αναβάτες...
...που μπορούν να κερδίσουν τον Marquez!
Νέα 26/11/2014 - 10:57

Χωρίς να παραβλέπει το «νέο αίμα» αναβατών που διακρίνονται στις μικρότερες κατηγορίες, εν τούτοις η Yamaha - μέσω του Lin Jarvis - τονίζει ότι έχει στις τάξεις της τους δυο αναβάτες που μπορούν να σταματήσουν τα νικηφόρα αποτελέσματα του Marc Marquez.

Σε αντίθεση με τη Honda, που υπέγραψε τον Jack Miller από τη Moto3 κι έδωσε στον Scott Redding μια εργοστασιακή RC213V (ή ακόμα και τη Suzuki που εμπιστεύεται το μέλλον της στα χέρια του 19χρονου Maverick Vinales), η Yamaha παραμένει με τους ίδιους αναβάτες και για το 2015.

Έτσι, στην εργοστασιακή ομάδα των μπλε θα βρίσκονται για τα επόμενα δυο χρόνια τουλάχιστον, τόσο ο Valentino Rossi, όσο και ο Jorge Lorenzo, με τον Pol Espargaro να περιμένει την ευκαιρία του παραμένοντας στην Tech3, δίπλα στον Bradley Smith που ανανέωσε για έναν ακόμη χρόνο.

«Έχουμε ήδη δυο και δεν υπάρχουν πολλοί που να μπορούν να κερδίσουν τον Marquez. Μπορεί να κυριάρχησε στο πρώτο μισό, αλλά στη συνέχεια αποδείχτηκε ότι δεν είναι ανίκητος», σχολίασε ο Jarvis. «Ο Jorge είναι μαζί μας εφτά χρόνια, ενώ και ο Valentino έχει παρελθόν με μας. Πιστεύουμε όμως ότι ακόμα έχουμε το δίδυμο αυτό που θα μας επιτρέψει να είμαστε ανταγωνιστικοί και να παλέψουμε για τον Τίτλο τα δυο επόμενα χρόνια».

«Η αρχή της σεζόν ήταν δύσκολη για εμάς για πολλούς λόγους, αλλά είναι προτιμότερο να τερματίζεις δυνατά, παρά να ξεκινάς καλά και να τελειώνεις μέτρια. Το δεύτερο μισό για εμάς ήταν πολύ καλό, με τον Jorge να είναι εκπληκτικός, ενώ και ο Valentino ήταν εξαιρετικός όλη τη σεζόν. Το να έχεις το 2-3 δεν είναι ιδανικό, αλλά δεν είναι και άσχημο. Θεωρούμε ότι η φετινή σεζόν ήταν θετική για εμάς», πρόσθεσε.

Όσο για τη νέα χρονιά; Μια δυνατή παρουσία στα τεστ της Μαλαισίας τον Φεβρουάριο, είναι απολύτως σημαντική για τη συνέχεια.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα έχουμε τους Jorge και Vale μαζί μας και για τα δυο επόμενα χρόνια. Πρέπει να παραμείνουμε προσηλωμένοι και να μην αφεθούμε μετά το καλό δεύτερο μισό, ειδικά με έναν τόσο δυνατό αντίπαλο όπως είναι ο Marquez. Πρέπει να ξεκινήσουμε δυναμικά από το πρώτο τεστ και μετά από το πρώτο GP. Η επόμενη σεζόν, κατά τη γνώμη μου, θα είναι εκπληκτική κι ελπίζω ότι θα βρίσκεται μια μπλε μοτοσυκλέτα στην κορυφή».

Το μέλλον για τη Yamaha ακούει στο όνομα Pol Espargaro, ο οποίος πήρε την έκτη θέση στην παρθενική του σεζόν στο Πρωτάθλημα και συγχρόνως τον τίτλο του Rookie της Χρονιάς.

«Ο Pol δεν ήταν τόσο γρήγορος στην πρώτη του σεζόν, όπως ο Marquez για παράδειγμα, αλλά νομίζω ότι ο τελευταίος είναι ένα φαινόμενο. Ο Pol είχε μια καλή σεζόν, πήρε την έκτη θέση και ήταν ο καλύτερος δορυφορικός αναβάτης. Τον έχουμε να περιμένει για την ευκαιρία του στην εργοστασιακή ομάδα».

«Το συμβόλαιό του είναι απευθείας με το εργοστάσιο, όπως αυτά των Valentino και Jorge. Είναι λοιπόν εργοστασιακός αναβάτης, αλλά τον τοποθετήσαμε στην Tech3, που έχει πολύ υψηλό επίπεδο αλλά είναι ελαφρώς διαφορετικά από την εργοστασιακή ομάδα».

«Το παρελθόν μας διδάσκει ότι ο Pol χρειάστηκε χρόνο για να μάθει και να κάνει τη μετάβαση. Είναι γρήγορος, αλλά πρέπει να έχει σταθερότητα στους αγώνες. Αυτός λοιπόν είναι ο αναβάτης που έχουμε για το μέλλον και θα δούμε στη συνέχεια πως θα εξελιχθεί».

Ένα ερωτηματικό είναι κατά πόσο θα επιλέξει ο Pol Espargaro να μείνει στην Tech3 και μετά το 2015, με δεδομένο ότι θέση στην εργοστασιακή ομάδα θα ανοίξει (πιθανόν) το 2017! Πάντως ο ίδιος έχει δείξει με δηλώσεις του στο παρελθόν, ότι δεν σκέφτεται το ενδεχόμενο να φύγει και θα περιμένει την ευκαιρία του.

Σε αντίθεση με τους Lorenzo και Rossi, ο Espargaro είναι «απόφοιτος» της Moto2, από την οποία έχει ξεκινήσει ένα καινούργιο (όχι τόσο πια) οδηγικό στυλ, με τους αναβάτες να χρησιμοποιούν το γλίστρημα του πίσω τροχού για να τους βοηθά στις εισόδους των στροφών.

«Είναι αρκετά ενδιαφέρον να το παρατηρήσει κανείς αυτό. Έχει το ενδιαφέρον του και για τους μηχανικούς, αλλά το ενδιαφέρον θα είναι να δούμε κατά πόσο αυτό το στυλ θα συνεχίσει να υφίσταται με τα ελαστικά της Michelin το 2016. Εμείς όμως πρέπει να συνεχίσουμε αυτά που εξελίσσουμε για τους Jorge και Valentino. Όταν θα έχουμε αναβάτη που θα διεκδικεί το Πρωτάθλημα και θα χρειάζεται υποστήριξη σ’ αυτό το διαφορετικό στυλ, τότε θα είμαστε έτοιμοι».

Ενώ στην εργοστασιακή και στη δορυφορική ομάδα δεν υπάρχουν αλλαγές για τη Yamaha, οι OPEN μοτοσυκλέτες του εργοστασίου θα είναι στα χέρια δυο διαφορετικών οδηγών, του Stefan Bradl και του Loris Baz.

«Νομίζω ότι τα χαρακτηριστικά της Yamaha ταιριάζουν στο στυλ του Bradl και πιστεύω θα τα πάει καλά. Προφανώς και η μοτοσυκλέτα μας ήταν η πιο ανταγωνιστική στην υποκατηγορία, αλλά τη νέα σεζόν η Honda θα είναι πιο κοντά, όπως πιθανόν και η Ducati. Έτσι θα υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός στην OPEN, αλλά ο Stefan έχει εμπειρία, είναι καλός οδηγός και πιστεύω θα είναι ιδανικός αρχηγός ομάδας (team leader)».

Επόμενο άρθρο »

Ο De Puniet πάνω στη Suzuki των SBK

« Προηγούμενο άρθρο

Alex Marquez: Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto3

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ