• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Bridgestone για το ασύμμετρο μπροστινό
Που χρησιμοποιήθηκε για 2η φορά φέτος, στο GP της Βαλένθια
Νέα 14/11/2014 - 12:44

Στον τελευταίο αγώνα της σεζόν, στη Βαλένθια, ο Marc Marquez κατάφερε να πάρει τη νίκη αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Valentino Rossi και στην τρίτη τον Dani Pedrosa, για να κάνει 13 τις φετινές του νίκες, που αποτελεί νέο ρεκόρ στη μεγάλη κατηγορία.

Το GP της Βαλένθια έγινε σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες, με τη θερμοκρασία ασφάλτου να μην ξεπερνά τους 21o C και το ψιλόβροχο να κάνει την εμφάνισή του στα μέσα περίπου του αγώνα.

Διαβάστε τη συνέντευξη με τον Shinji Aoki - τον Υπεύθυνο του Τμήματος Εξέλιξης Αγωνιστικών Ελαστικών - όπως δόθηκε στη δημοσιότητα από την Bridgestone.

Για μια ακόμη φορά φέτος, την ημέρα του αγώνα η θερμοκρασία ήταν χαμηλότερη σε σχέση με τις προηγούμενες δυο ημέρες. Πως διαχειρίστηκε την κατάσταση αυτή η Bridgestone;

Ανέκαθεν το σημαντικό στη διάθεση των ελαστικών για κάθε αγώνα, είναι να εξασφαλίζουμε ότι η γόμα θα είναι λειτουργική σε ένα μεγάλο φάσμα θερμοκρασίας. Παράλληλα συνεργαζόμαστε στενά με τις ομάδες και τους αναβάτες για να το εξασφαλίσουμε αυτό. Ειδικά για το μπροστινό ελαστικό, την περασμένη εβδομάδα στη Βαλένθια κάθε αναβάτης δοκίμασε και τα τρία μπροστινά σλικ, κάτι που τους βοήθησε να κάνουν την καλύτερη δυνατή επιλογή την ημέρα του αγώνα. Πρακτικά, υπάρχουν δυο τρόποι για να διαχειριστείς αυτή την κατάσταση. Αρχικά πρέπει να διαθέσεις ελαστικά που θα είναι λειτουργικά σε μια ευρεία γκάμα θερμοκρασιών σε όλες τις πίστες. Δευτερευόντως, οι τεχνικοί μας θα πρέπει να συνεργάζονται στενά με τις ομάδες ώστε να βρεθούν οι κατάλληλες επιλογές για τις ανάγκες του κάθε αναβάτη.

Στη Βαλένθια είδαμε για δεύτερη φορά το ασύμμετρο μπροστινό ελαστικό. Πως δούλεψε αυτό το περασμένο Σ/Κ και θα δούμε ανάλογα ελαστικά στο μέλλον;

Το ασύμμετρο μπροστινό δούλεψε πολύ καλά στη Βαλένθια και αποδείχτηκε δημοφιλής επιλογή, με 14 οδηγούς να το χρησιμοποιούν. Επιπλέον το επέλεξαν πάρα πολλοί στις πρωινές διαδικασίες, καθώς ήθελαν ευστάθεια στην αριστερή πλευρά, ειδικά στην 13 (μια πολύ γρήγορη αριστερή), ενώ παράλληλα στις δεξιές ήθελαν ανεβασμένη θερμοκρασία. Μετά τους δυο αγώνες που το φέραμε, οι αναβάτες δήλωσαν ότι είναι μια πολύ καλή επιλογή κι έτσι θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο να το διαθέσουμε σε περισσότερες πίστες του χρόνου.

Στον αγώνα, μετά το ψιλόβροχο, δυο μόλις αναβάτες επέλεξαν να μπουν στα pits και να αλλάξουν μοτοσυκλέτα. Εξηγήστε μας το τι ακριβώς συμβαίνει και τα σλικ ελαστικά σας επέτρεψαν στους άλλους να κάνουν καλούς σχετικά χρόνους στο βρεγμένο;

Οι προσπάθειές μας να επεκτείνουμε το εύρος λειτουργίας των ελαστικών σε διαφορετικές θερμοκρασίες - αλλά και να φτάνουν σε επιθυμητή θερμοκρασία πιο γρήγορα - όχι μόνο παρέχει πλεονέκτημα στο στεγνό, αλλά σε μια γλιστερή πίστα όπως ήταν αυτή της Βαλένθια, τα ελαστικά παραμένουν στη βέλτιστη θερμοκρασία τους! Αρκετές φορές στο παρελθόν, τα ελαστικά μας έχουν αποδείξει ότι ανταπεξέρχονται σε τέτοιες συνθήκες προσφέροντας καλή πρόσφυση και αυτός ήταν ο καθοριστικός παράγοντας που πολλοί αποφάσισαν να μείνουν με τα σλικ. Αυτό είναι θετικό για εμάς και αποτέλεσμα των συνεχιζόμενων προσπαθειών μας για να βελτιώσουμε την ασφάλεια των οδηγών.

Επόμενο άρθρο »

Crutchlow: Έπεσα στην 1...

« Προηγούμενο άρθρο

Hayden: Καλές οι εντυπώσεις από την RS!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ