• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Redding: Απαράδεκτο...!
Η διαφορά από την κορυφή δεν είναι αποδεκτή
Νέα 13/11/2014 - 12:12

Το 1,6δ από την κορυφή είναι μια «...απαράδεκτη» διαφορά για τον Scott Redding, ο οποίος στο τεστ της Βαλένθια πήρε στα χέρια του την εργοστασιακή RC213V της Honda.

Παρά το γεγονός ότι «γύριζε» σε χρόνους πιο κάτω από τους ταχύτερους που έκανε το Σ/Κ, στο GP της Βαλένθια, ο Redding παρουσιάστηκε σίγουρος ότι γνωρίζει που βρίσκεται το πρόβλημα και ότι θα βρεθεί η λύση στις επόμενες δοκιμές της Μαλαισίας.

Στα θετικά ήταν η καλή του παρουσία στο βρεγμένο, όταν τερμάτισε στην τρίτη θέση: «Είμαι πολύ χαρούμενος από το βρεγμένο, πήγαν όλα πολύ καλά, αλλά στο στεγνό άλλαξαν όλα. Πραγματικά ξέραμε γιατί δυσκολευόμουν και δεν μπορούσα να πω στα παιδιά ότι αυτό είναι το πρόβλημα».

«Προσπάθησα να βρω κάποιους άλλους μέσα στην πίστα, για να δω τι το διαφορετικό γινόταν, διότι ένοιωθα καλά αλλά στην πραγματικότητα δεν ίσχυε! Το μπροστινό δούλευε καλά, όπως και το πίσω, όμως δεν μπορούσαμε να βγάλουμε όλη τη δύναμη στον πίσω τροχό και είχαμε πάντα σούζες. Έπρεπε να μειώνουμε την ιπποδύναμη και χάναμε χρόνο διότι δεν εκμεταλλευόμασταν όλη τη δύναμη της μοτοσυκλέτας».

«Περίμενα να ήμουν πιο κοντά, διότι με την OPEN ήμουν πιο γρήγορος απ’ ότι με αυτή τη μοτοσυκλέτα... Κατάλαβα πολλά όμως όταν ακολούθησα τον Dani. Από τη μέση της στροφής μέχρι την έξοδο δεν μπορούσα να έχω την ταχύτητα που έπρεπε και δυσκολευόμουν να κρατήσω στο έδαφος τον μπροστινό τροχό, έτσι πρέπει να δούμε πιο προσεκτικά την κατανομή βάρους της μοτοσυκλέτας. Ο τρόπος που έβγαινε από τις στροφές ο Dani ήταν εξωπραγματικός! Αυτό δεν συνέβαινε με εμένα, έτσι θα έχουμε πολλή δουλειά στη Μαλαισία».

Παράλληλα, ο Scott Redding έχει να υπερκεράσει και τα εμπόδια του μεγάλου του βάρους και του υψηλόσωμου αναστήματός του, που επηρεάζουν την αίσθησή του πάνω στη μοτοσυκλέτα.

«Είμαστε άνετα στο 90%. Η θέση είναι καλή, αλλά το ντεπόζιτο είναι κάπως μικρό και στενό, αλλά έχω αρχίσει να νοιώθω καλύτερα μ’ αυτό. Πρέπει να το αλλάξουμε σ’ ένα πιο μεγάλο για να μου ταιριάζει. Είμαι, άλλωστε, πολύ διαφορετικός από άλλους αναβάτες της Honda κι έτσι η ισορροπία της μοτοσυκλέτας πρέπει να είναι κάπως διαφορετική».

«Κατά μέσο όρο είμαι 10 κιλά πιο βαρύς και αρκετά πιο ψηλός κι αυτά κάνουν τη διαφορά, διότι το βάρος μου στη μοτοσυκλέτα κάνει τη διαφορά».

Στο επόμενο τεστ, ο στόχος είναι ένας για τον νεαρό Βρετανό: «Δεν είναι καν μέσα στα αποδεκτά πλαίσια, διότι περίμενα να είμαι μέσα στο δευτερόλεπτο διαφοράς, αλλά στο τέλος ήμουν 1,6δ... βλέπω το χρόνο που χάνω και δεν θα είναι δύσκολο να βελτιώσουμε τη μοτοσυκλέτα. Η Βαλένθια δεν είναι στις αγαπημένες μου πίστες, αλλά στη Sepang είναι διαφορετικά. Ήταν το πρώτο μας τεστ κι ακόμα μαθαίνουμε, αλλά η ομάδα δουλεύει καλά και τώρα ανυπομονώ για το επόμενο τεστ στη Sepang».

Επόμενο άρθρο »

Επιφυλακτικός ο Pedrosa

« Προηγούμενο άρθρο

Άρεσαν πλαίσιο και κινητήρας στον Rossi!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ