• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Redding: Γελούσα συνέχεια!
Σε όλη τη μεγάλη ευθεία!
Νέα 12/11/2014 - 17:18

Ο «εφιάλτης» της αδύναμης RC1000V αποτελεί παρελθόν για τον Scott Redding, ο οποίος πλέον έχει στο οπλοστάσιό του της εργοστασιακή RC213V της Honda για να παλέψει τη νέα σεζόν!

Ο Βρετανός ήταν εξαιρετικά χαρούμενος που επιτέλους είχε τόση δύναμη διαθέσιμη, ώστε ήταν χαρακτηριστική η δήλωσή του ότι «... γελούσα σε όλη την ευθεία», όταν - για πρώτη φορά - κατάφερνε να περάσει συναθλητή του, τον Alvaro Bautista.

«Τον πέρασα στην ευθεία! Αυτό μόνο μετράει!! Είχα καλή έξοδο και γελούσα σε όλη την ευθεία», δήλωσε με ένα μεγάλο χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπό του! «Στον αγώνα με είχε περάσει τρεις φορές, τώρα όμως άλλαξαν τα πράγματα. Ήταν σχεδόν αστείο για εμένα, που δεν υπέφερα. Το να μπορείς να περνάς κάποιον, κάτι τόσο εύκολη τη ζωή σου..!».

Η βροχή έδωσε την ευκαιρία σε κάποιους από τους οδηγούς να δοκιμάσουν τις μοτοσυκλέτες τους στο βρεγμένο και ο Redding ήταν ένας από αυτούς. «Ήθελα χρόνο για να καταλάβω καλύτερα τα Bridgestone, αλλά και τις αναρτήσεις της Ohlins και τα φρένα της Brembo. Καταφέραμε να ρίχνουμε τους χρόνους μας σε κάθε έξοδο. Πλησιάσαμε το όριο και θεωρώ ότι ο Chris Pike έχει καταλάβει πως δουλεύει η μοτοσυκλέτα και η ανάρτηση».

Η χημεία στο γκαράζ της ομάδας, είναι ένα ακόμα από τα πολλά μυστικά της επιτυχίας στο MotoGP: «Υπάρχει καλύτερη επικοινωνία, μετά τους έξι μήνες που είμαστε μαζί. Έχουμε δεθεί μεταξύ μας. Έχουν δουλέψει μαζί κι έχουμε κάνει ένα καλό σύνολο. Η ισορροπία είναι καλή και ξέρουμε ότι πρέπει να το διασκεδάζουμε, αν θέλουμε να είμαστε γρήγοροι. Δεν είμαι εγώ, αλλά και αυτοί. Αν έχουμε καλή σχέση, τόσο το καλύτερο για εμένα».

Και είναι και αρκετά τα προβλήματα που ζητούν λύση! «Τα προβλήματα που έχω, όσον αφορά στο αν χωράω καλά, είναι το μικρό ντεπόζιτο. Στις στροφές νοιώθω ότι το βάρος μου φεύγει. Πρέπει να προσπαθήσουμε να βρούμε ένα πιο μεγάλο και πιο πλατύ ντεπόζιτο. Για να είναι τέλεια, θα πρέπει να προσαρμόσουμε και τη θέση».

«Μεγάλη είναι και η διαφορά με το seamless κιβώτιο, που σου επιτρέπει να βάζεις ταχύτητα όταν είσαι γερμένος. Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις και τη ροπή. Με τα ηλεκτρονικά, έχεις καλύτερη αίσθηση από τις χαμηλές στροφές. Μ’ αρέσει αυτή περισσότερο από τη μοτοσυκλέτα παραγωγής».

Ο Redding είχε και μια μικρή πτώση, εξαιτίας της έντονης νεροποντής σε κάποιο σημείο των δοκιμών, που έφερε και απότομη αλλαγή της θερμοκρασίας προς τα κάτω.

«Πήγαινα γρήγορα κι ένοιωθα πιο άνετα και παρά το ότι καταλάβαινα ότι η πρόσφυση ήταν χειρότερη - ο ήλιος είχε φύγει - πίεζα περισσότερο! Θα ήταν μάλλον ο τελευταίος μου γύρος και είχα δει ότι ήταν καλός. Μετά όμως έπεσα! Το ελαστικό έχασε θερμοκρασία κι εγώ έχασα το μπροστινό!»

Επόμενο άρθρο »

Valencia Test 3: Οι τελικοί χρόνοι της ημέρας

« Προηγούμενο άρθρο

Melandri: Αργήσαμε...

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ