• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
EICMA 2014: Aprilia RSV4 RR
Ιταλική superbike με 201 άλογα!
Τεστ-Μοντέλα 06/11/2014 - 14:14

Λεπτομέρειες της Aprilia RSV4 RR βγήκαν στην επιφάνεια στην Έκθεση του Μιλάνου και μάλιστα στην πιο ταιριαστή συγκυρία, καθώς η Aprilia πανηγύρισε τον Τίτλο στους αναβάτες και στους κατασκευαστές, στο Πρωτάθλημα των SBK!

Στα δικά μας όμως, η Aprilia RSV4 RR αποδίδει 201hp στις 13.000σαλ από τον 999cc V4 κινητήρα της, με ροπή που φτάνει τα 11,7kg στις 10.500σαλ. Έτσι, όχι μόνο είναι κατά 16 άλογα πιο δυνατή από την προκάτοχό της, αλλά ζυγίζει και 1,5 κιλό πιο κάτω!

Σύμφωνα με την Aprilia, το κέρδος στη δύναμη ήρθε με τη μείωση των εσωτερικών τριβών και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της καύσης. Έτσι, η RSV4 RR ανεβάζει περισσότερες στροφές, σε σχέση με το παρελθόν κι έτσι έχει μεγαλύτερη δύναμη.

Το φιλτροκούτι έχει επανασχεδιαστεί, έχουν προστεθεί νέοι εγχυτήρες ψεκασμού, ενώ η Aprilia ισχυρίζεται ότι η RSV4 RR είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα δρόμου που επιτρέπει ανεξάρτητο έλεγχο των βαλβίδων του γκαζιού και της ποσότητας του καυσίμου που ψεκάζεται.

Για να γίνουν όλα αυτά εφικτά, βοηθούν τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσυκλέτας χάρη στο δεύτερης γενιάς APRC (Aprilia Performance Ride Control). Αυτό περιλαμβάνει τα ATC (Aprilia Traction Control), AWC (Aprilia Wheelie Control), ALC (Aprilia Launch Control), και AQS (Aprilia Quick Shift).

Τις μηχανικές αλλαγές, ολοκληρώνουν οι βαλβίδες τιτανίου, οι ελαφρύτερες μπιέλες, οι καινούργιες σχέσεις κιβωτίου και η καινούργια εξάτμιση.

Μπορεί η RSV4 RR να μοιάζει αρκετά με την προκάτοχό της, ωστόσο έχουν γίνει αλλαγές στο μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας, το οποίο έχει σχεδιαστεί από την αρχή. Το μπροστινό φέρινγκ προστατεύει καλύτερα από τον αέρα, έχουμε LED φώτα θέσης στον τριπλό προβολέα, ενώ καινούργιοι είναι και οι καθρέφτες.

Το ψαλίδι έχει επιμηκυνθεί κατά 14χιλ, με το υπόλοιπο πλαίσιο να παραμένει ανέπαφο. Βέβαια, το πλαίσιο της Aprilia επιτρέπει πάμπολλες παραμετροποιήσεις, ενώ από το εργοστάσιο ο κινητήρας βρίσκεται στη χαμηλότερη θέση στο πλαίσιο, για καλύτερη συγκέντρωση βάρους.

Τέλος, για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω στη μοτοσυκλέτα τους - με το απαραίτητο κόστος φυσικά - η Aprilia προσφέρει το Αγωνιστικό της Πακέτο, που διαθέτει αναρτήσεις της Ohlins και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου.

Επόμενο άρθρο »

EICMA 2014: Δείτε από κοντά την S1000XR!

« Προηγούμενο άρθρο

EICMA 2014: Kawasaki Ninja H2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα