• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
EICMA 2014: BMW S1000XR
Περισσότερο Adventure-Sport, παρά tourer!
Τεστ-Μοντέλα 05/11/2014 - 11:22

Μια από τις μοτοσυκλέτες που περιμέναμε να δούμε στη φετινή EICMA, έκανε επιτέλους την εμφάνισή της!

Όπως μπορείτε να φανταστείτε από το όνομα, η νέα BMW S1000XR του 2015 δανείζεται τον ίδιο κινητήρα με την S1000RR και αποδίδει 160 άλογα στις 11.000σαλ και 11,4kg ροπής στις 9.250σαλ.

Όπως και η Ducati Multistrada 1200 - την οποία ανταγωνίζεται - η BMW S1000XR είναι περισσότερο Adventure-Sport, παρά αποκλειστικά tourer!

Σχεδιασμένη για να ικανοποιήσει τη δίψα για ταχύτητα των on-road αναβατών, χάρη στα 228 κιλά της (στεγνή) δεν θα πει όχι και σε off-road περιπέτειες, αν και σίγουρα θα νοιώθει περισσότερο στο «σπίτι» της στο δρόμο.

Οι ρίζες της φτάνουν μέχρι την S1000R κι έτσι η S1000XR έχει πολύ ροπή από τις χαμηλές στροφές, με τη δύναμή της να ελέγχουν δυο διαφορετικά προγράμματα οδήγησης: το Rain και Road. Στα ηλεκτρονικά, ξεχωρίζουμε το ASC (Automatic Stability Control), το DTC (Dynamic Traction Control) και το ABS.

Τα πιο διασκεδαστικά «καλούδια» είναι προαιρετικά, όπως το ESA (Electronic Suspension Adjustment) και το ABS Pro, που χρησιμοποιεί διαφορετικές ρυθμίσεις μέσα στις στροφές (cornering ABS). Δεν είναι βέβαιο αν η BMW το σύστημα της Bosch MSC ή κάτι άλλο.

Τα βασικότερα χαρακτηριστικά της νέας μοτοσυκλέτας:

- Τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 999cc με 160hp στις 11.000σαλ και 11,4Kg στις 9.250σαλ.

- ABS στο στάνταρ εξοπλισμό

- ABS Pro στον προαιρετικό εξοπλισμό

- ASC στο στάνταρ εξοπλισμό

- DTC στον προαιρετικό εξοπλισμό

- Δύο χάρτες ανάφλεξης στο στάνταρ εξοπλισμό

- Δύο ακόμα χάρτες στον προαιρετικό εξοπλισμό

- Μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων

- ESA στον προαιρετικό εξοπλισμό

- Μεγαλύτερο ύψος σέλας

- Ψηφιακά όργανα με πλήθος πληροφοριών

- Εκτενής κατάλογος με επίσημα έξτρα αξεσουάρ

Επόμενο άρθρο »

EICMA 2014: Kawasaki Ninja H2

« Προηγούμενο άρθρο

EICMA 2014: Yamaha YZF-R1

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ