• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΑΠΟΣΤΟΛΗ MUGELLO: Αυτά που δεν έδειξε η κάμερα
Aυτό που ενοχλεί περισσότερο τον Rossi δεν είναι ο αναμενόμενος Αυστραλός αντίπαλος, αλλά οι επιτυχίες του ομόσταυλου Ισπανού!
Νέα 01/06/2009 - 08:08
Σχόλιο: Δημήτρης Διατσίδης

Η τηλεοπτική κάμερα σίγουρα δεν μπορεί να μπει μέσα στο ΒΟΧ κάθε ομάδας και πολύ περισσότερο στη φιλοσοφία της τακτικής που αποφασίζει κάθε ομάδα και οδηγός. Έτσι μόνο μετά τον αγώνα, οι περισσότεροι «ανοίγουν» όσα από τα μυστικά τους μπορούν, αλλά και εξηγούν τις κινήσεις τους.
Και βέβαια εδώ στο motograndprix.gr τα μαθαίνουμε από πρώτο χέρι, αφού ο απεσταλμένος μας έχει καταφέρει να αναπτύξει ισχυρές σχέσεις με τις περισσότερες ομάδες και τους περισσότερους οδηγούς και με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να έχουμε κάποιες φορές και παγκόσμιες αποκλειστικότητες!
Ας ακολουθήσουμε τα σχόλια του Δ.Δ. για τους χθεσινούς πρωταγωνιστές:

Casey Stoner: Αντί να επικεντρωθεί στο μεγαλείο της πρώτης νίκης της Ducati μέσα στο «Δουκάτο» του Valentino Rossi, μίλησε πολύ για το πρόβλημα που αντιμετώπισε με το συμπλέκτη της μοτοσυκλέτας του περίπου 8 γύρους πριν το τέλος! Με το δίκηο του, αφού εκείνη τη στιγμή που πέρασε ο Capirossi μπροστά, νόμισε ότι όλα τέλειωσαν. Ήδη είχε προσπαθήσει να ρυθμίσει με το χέρι το συμπλέκτη του, μια φορά σκληραίνοντας τον και αφού δεν πέτυχε τίποτε τον ξαναμαλάκωσε και τελικά τα κατάφερε. Αυτό που ούτε ο ίδιος γνώριζε όταν τα έλεγε αυτά αμέσως μετά τον αγώνα, είναι ότι όπως είδαν οι μηχανικοί της ιταλικής εταιρίας αργότερα εξετάζοντας τη μοτοσυκλέτα, το πατινάρισμα που έκανε ο συμπλέκτης σε εκείνο το σημείο του αγώνα, τελείωσε 2 γύρους αργότερα από μόνο του! Το μόνο που έκανε ο οδηγός ήταν να προσπαθεί να ρυθμίσει τη θέση της μανέτας του συμπλέκτη, γεγονός που δεν χειροτέρεψε ή βελτίωσε την κατάσταση. Σήμερα στο εργοστάσιο θα προσπαθήσουν να καταλάβουν το τι ακριβώς έγινε και το πως επέστρεψε στην κανονική του λειτουργία! Το γεγονός αυτό ίσως επιταχύνει τις δοκιμές του ηλεκτρονικού συμπλέκτη που έχουν αρχίσει εδώ και λίγο καιρό, αλλά προς το παρών δεν έχει φτάσει στο επίπεδο αξιοπιστίας ώστε να εφαρμοστεί σε συνθήκες αγώνα. Πάντως είναι σίγουρο ότι τις επόμενες τρεις ημέρες που ο Guareschi έχει προγραμματισμένες δοκιμές στο Mugello, θα δοκιμάσει και ένα νέο συμβατικό συμπλέκτη.

Valentino Rossi: Η επιλογή να έχει σκληρό μπροστινό λάστιχο στη μοτοσυκλέτα που φορούσε τα σλικ και οι ρυθμίσεις της είχαν προαποφασιστεί από την ομάδα και τον ίδιο, με βάση τα δεδομένα που είχαν από τις δοκιμές της Παρασκευής και του Σαββάτου. Όμως η βροχή επηρέασε αρκετά τη θερμοκρασία ασφάλτου και παρά το ότι αυτή τη φορά αντί να μπει πρώτος για αλλαγή, όπως στο Le Mans, μπήκε τελευταίος και οι συνθήκες ήταν καλύτερες, το σκληρό μπροστινό δεν δούλεψε στους 2 πρώτους γύρους με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο, που δεν κατάφερε να καλύψει, παρά τον ταχύτερο γύρο του αγώνα που σημείωσε τρεις γύρους πριν το τέλος. Μετά από όλα αυτά ήταν φανερά απογοητευμένος και όπως φάνηκε και από το Motegi, αυτό που τον ενοχλεί περισσότερο δεν είναι ο αναμενόμενος Αυστραλός αντίπαλος, αλλά οι επιτυχίες του ομόσταυλου Ισπανού!

Jorge Lorenzo: Το μπροστινό λάστιχο που φόρεσε στη μοτοσυκλέτα με τα σλικ ήταν το μαλακό, παρά το ότι η άσπρη ρίγα του δεν φάνηκε καλά στην τηλεόραση. Είναι ένα πρόβλημα (για τους θεατές και τους σχολιαστές) της Bridgestone, που και στη Γαλλία υπήρχαν περιπτώσεις του μαλακότερου ελαστικού που να μην έχει πάνω του την άσπρη ρίγα που το ξεχωρίζει. Η ομάδα πάντως ξέρει καλά πιο λάστιχο είναι. Για την επιλογή σκληρού πίσω ο αρχιμηχανικός του Lorenzo μου είπε ότι είχαν δει ότι η διαφορά απόδοσης σε σχέση με το μαλακό ήταν ελάχιστη και επειδή περίμεναν να μπουν σχετικά νωρίς μέσα για αλλαγή οι πρώτοι, έβαλαν το σκληρότερο ώστε να κρατήσει μέχρι το τέλος. Εδώ να πούμε ότι ακόμη και στις δορυφορικές μοτοσυκλέτες της Yamaha, το σκληρό Bridgestone φαίνεται να δουλεύει πιο σωστά.

Andrea Dovizioso: Δεν παραπονέθηκε για την επιλογή των ελαστικών, μάλιστα παραδέχθηκε ότι η στρατηγική της ομάδας του ήταν η σωστότερη ως προς τον γύρο που έγινε η αλλαγή μοτοσυκλέτας. Παραδέχθηκε επίσης την ανωτερότητα των τριών πρώτων και βρήκε θετικό το γεγονός ότι κατάφερε να ακολουθήσει και προσπάθησε να περάσει στον τελευταίο γύρο τον Valentino.

Loris Capirossi: Σε ιδιαίτερη συζήτηση που είχαμε μετά το τέλος του αγώνα μου είπε ότι η έλλειψη δύναμης ψηλά και η χαμηλή τελική τον άφησαν εκτός βάθρου και ίσως εκτός νίκης. Περιμένει με αγωνία το νέο κινητήρα που θα έλθει στον επόμενο αγώνα και δεν θα περιμένει να τον δοκιμάσει τη Δευτέρα στο επίσημο τεστ που θα γίνει στην πίστα του Montmelo, αλλά θα τον βάλλει από το Σάββατο. Την Παρασκευή στις πρώτες Ελεύθερες Δοκιμές μάλλον θα έχουν τον υπάρχοντα κινητήρα, ώστε να καταγράψουν τα στοιχεία και την επόμενη να δουν τις διαφορές.

Colin Edwards: Ακολούθησε στις δοκιμές τον Valentino Rossi και έμαθε κάποιες γραμμές στο Mugello. Είπε χαρακτηριστικά: «αφού ο Valentino δεν είχε πρόβλημα, τον ακολούθησα και έμαθα κάτι. Στα εσάκια αργεί περισσότερο από μας στο Apex και έτσι έχει καλύτερη έξοδο. Το έκανα και γω και βελτιώθηκα!». Λέμε τώρα εμείς, καλά έκανες και τον ακολούθησες, γιατί αποκαλύπτεις κιόλας τα μυστικά του; Μάλλον δεν θα τον ξανα-αφήσει ο Vale πίσω του.

Νicky Hayden: Έκανε μάλλον την καλύτερή του εμφάνιση, έφτασε μέχρι την 9η θέση, αλλά στους τελευταίους γύρους έμεινε από πίσω φρένο και «έπεσε» στην 12η θέση. «Χρειάστηκε να χρησιμοποιώ πολύ το πίσω φρένο για να ελέγχω το σπινάρισμα του πίσω τροχού και τελικά έμεινα από πίσω φρένο», είπε μετά τον αγώνα. Είναι βέβαια γνωστό ότι είναι ο οδηγός που χρησιμοποιεί περισσότερο από κάθε άλλον το πίσω φρένο, οπότε λογικό να μην καταφέρει να κρατήσει το ρυθμό του στο τέλος.

Toni Elias: Πρώτη φορά πήγε καλά στο βρεγμένο κρατώντας την 9η θέση και μόλις άλλαξε μοτοσυκλέτα πίστεψε ότι θα πάει πολύ καλύτερα, αφού στις δοκιμές ήταν πολύ δυνατός με τα σλικ. Όμως η μοτοσυκλέτα δεν δούλεψε σωστά, δεν κατάφερε να ζεστάνει το πίσω λάστιχο και έχανε 3-4 δευτερόλεπτα στο γύρο! Ο Fausto Gresini ιδιοκτήτης της ομάδας δήλωσε ότι ήταν ο χειρότερος αγώνας για την ομάδα και ζήτησε συγνώμη από την Honda και τους χορηγούς του! Βέβαια θα εξετάσουν τα αίτια της κακής εμφάνισης, ελπίζοντας ότι δεν θα γίνουν άλλα λάθη στο μέλλον, αφού το ίδιο πρόβλημα είχε εμφανιστεί και στην Jerez.

Επόμενο άρθρο »

tezxc

« Προηγούμενο άρθρο

«Προλαβαίνει την Catalunya o Pedrosa»

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ