• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ομάδα στη Moto2 θα κατεβάσει ο Gresini. Ενδιαφέρον και από Poncharal
Η νεοσύστατη κατηγορία κεντρίζει το ενδιαφέρον των «δορυφορικών» ομάδων των MotoGP...
Νέα 28/05/2009 - 10:58
Για να βρούμε νίκη «δορυφορικής» ομάδας στα MotoGP πρέπει να γυρίσουμε πίσω στο 2006 και τον αγώνα της Πορτογαλίας όπου ο Toni Elias για ελάχιστα χιλιοστά του δευτερολέπτου περνούσε στο νήμα τον Valentino Rossi.

Στην εποχή των 800cc καμία «δορυφορική» ομάδα δεν έχει καταφέρει να σημειώσει νίκη γεγονός που κάνει τους επικεφαλής να ψάχνουν να βρουν τρόπους για να μπορέσουν να διακριθούν. Και επειδή στα MotoGP αυτό είναι πολύ δύσκολο -ως ακατόρθωτο- σκέφτονται τις εναλλακτικές λύσεις που έχουν.

Η νεοσύστατη κατηγορία Moto2 η οποία από τους χρόνου θα μπει στη ζωή μας αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρίας για τις ομάδες που δεν έχουν ελπίδες να διακριθούν στα MotoGP να διεκδικήσουν νίκες και τίτλους.

Τα τελευταία 24ωρα δύο σημαντικές ιδιωτικές ομάδες με μακρά παράδοση στη μεγάλη κατηγορία, η Tech 3 και η Gresini εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να συμμετάσχουν στη Moto2.

Μάλιστα ο Fausto Gresini δήλωσε πως σίγουρα θα κατεβάσει ομάδα με δύο αναβάτες καθώς πιστεύει πως στη Moto2 έχει καλή ευκαιρία να διεκδικήσει Πρωτάθλημα.

«Την Παρασκευή (29/5, τελευταία μέρα κατά την οποία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο Πρωτάθλημα του 2010) θα δηλώσω ομάδα με δύο αναβάτες για τη Moto2. Είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνω όταν φτάσω στο Mugello», δήλωσε ο Gresini και πρόσθεσε: «Αρχικά δεν θα είναι φθηνό project να κατασκευάσεις μια μοτοσυκλέτα προδιαγραφών Moto2. Νομίζω ότι το κόστος είναι κοντά σε αυτό που απαιτείται για την ενοικίαση μιας εργοστασιακής Aprilia 250cc. Βέβαια τα πράγματα σε αυτήν την περίπτωση είναι πολύ διαφορετικά καθώς αυτή η επένδυση θα αποδώσει σε βάθος χρόνου».

Για την ενοικίαση μιας δίχρονης Aprilia RSA 250 χρειάζεται γύρω στο 1 (με 1,1) εκατομμύριο ευρώ. Τόσο πάνω κάτω θα είναι και το κόστος κατασκευής μιας Moto2 μόνο που υπάρχει μια βασική διαφορά:  Στο τέλος της σεζόν η Aprilia θα πρέπει να επιστραφεί στην εταιρία, ενώ στη Moto2 οι ομάδες θα έχουν το πλαίσιο το οποίο θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν ως βάση για τη μοτοσυκλέτα της επόμενης χρονιάς ή ακόμα ακόμα και να το πουλήσουν σε άλλες ομάδες που δεν έχουν τα χρήματα να κατασκευάσουν δικό τους.

Η Dorna ποντάρει πολλά πάνω στη Moto2 γι' αυτό και σύμφωνα με πληροφορίες, θα είναι πιο γενναιόδωρη με τις ομάδες που μετέχουν στα MotoGP και επιθυμούν να μπουν και στη νέα κατηγορία.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του σε γαλλικό περιοδικό ο Herve Poncharal της Tech 3 άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να αποσύρει την ομάδα του από τα MotoGP και να ασχοληθεί με την Moto2.

«Oι 'δορυφορικές' ομάδες των MotoGP δεν μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου εκτός από το να ρυθμίσουν το set-up των μοτοσυκλετών. Βάσει συμβολαίων δεν μπορούμε να κάνουμε τροποποιήσεις και να παρέμβουμε στις μοτοσυκλέτες που έχουμε στη διάθεσή μας. Όταν έχεις μια ομάδα πολύ καλών μηχανικών είναι δύσκολο να μένεις αδρανής και να μην μπορείς να 'βάλεις χέρι' στη μοτοσυκλέτα. Η Μoto2 θα μας επιτρέψει να κάνουμε αυτό που είχαμε συνηθίσει στο παρελθόν, όταν κατά τη χειμερινή περίοδο αλλά και τα αγωνιστικά τριήμερα δουλεύαμε πάνω στις μοτοσυκλέτες μας κάνοντας διάφορες παρεμβάσεις και αλλαγές στην προσπάθεια να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση. Έχουμε νέους και καλούς μηχανικούς που διψούν για να δείξουν το ταλέντο τους», είπε χαρακτηριστικά ο Poncharal.

Επόμενο άρθρο »

ΑΠΟΣΤΟΛΗ MUGELLO: O Rossi δυναμικό ξεκίνημα!

« Προηγούμενο άρθρο

Η Αprilia θέλει τον Simoncelli στα Superbike!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα