• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP 2015: Δυναμώνει κι άλλο το grid!
Έρχεται η Marc VDS, 2η θέση στην LCR, πιο δυνατή OPEN Honda!
Νέα 06/06/2014 - 16:23

Η επόμενη αγωνιστική σεζόν, όπως τουλάχιστον διαφαίνεται από τα πρώτα μηνύματα που βγαίνουν στην επιφάνεια μέχρι στιγμής, αναμένεται ακόμα πιο συναρπαστική κι ενδιαφέρουσα, για τη μεγάλη κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσυκλετών!

 

Εδώ και αρκετές εβδομάδες, ακούγεται ότι η Marc VDS - η ομάδα που κυριαρχεί με τους Tito Rabat και Mika Kallio στην Moto2 - σκέφτεται πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να κάνει το άλμα στη μεγάλη κατηγορία.

 

Φυσικά αυτό σημαίνει ότι κάποια από τις αδύναμες ομάδες του φετινού grid θα αποχωρήσει και τη θέση της θα πάρει ένας σοβαρός ανταγωνιστής.

 

Η MarcVDS θα έχει να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις κατασκευαστές που θα προσφέρουν μοτοσυκλέτες το 2015, συνυπολογίζοντας και την Ducati που θα πουλά και αυτή OPEN μοτοσυκλέτες.

 

«Θα δούμε ποιός κατασκευαστής θα μας προσφέρει το καλύτερο πακέτο», σχολίαζε ο Bartholemy, το αφεντικό της αγωνιστικής ομάδας της Marc VDS.

 

Ακόμα ένα σημάδι της δυναμικής που θα έχει η επόμενη σεζόν, είναι το γεγονός ότι ο Cecchinello - ο ιδιοκτήτης της LCR Honda - σχεδιάζει να ακολουθήσει τα χνάρια του Fausto Gresini!

 

Αυτό σημαίνει ότι η LCR ενδεχομένως να έχει δυο συμμετοχές το 2015, με τον έναν οδηγό να έχει την εργοστασιακή RC213V και τον άλλο μια OPEN Honda. Φήμες θέλουν τον Cecchinello να είναι πολύ κοντά στο να κλείσει έναν καινούργιο χορηγό, που θα του επιτρέψει να έχει δεύτερη μοτοσυκλέτα το 2015.

 

Το πρόβλημα όμως, τόσο για την Marc VDS όσο και για την LCR Honda, είναι η απροθυμία του HRC να προμηθεύσει με επιπλέον Production Racers τη σχάρα εκκίνησης της μεγάλης κατηγορίας.

 

Οι πρόσφατες πληροφορίες μάλιστα, θέλουν την OPEN Honda να έχει το μοτέρ της εργοστασιακής της «αδελφής» τη νέα σεζόν, να έχει δηλαδή πνευματικές βαλβίδες και παραπάνω ιπποδύναμη, που αυτομάτως σημαίνει ότι θα είναι πολύ πιο ανταγωνιστική!

 

Το θέμα είναι ότι οι τέσσερεις Production Racers της Honda είναι ήδη δεσμευμένες για δυο χρόνια και το HRC - μέσω του Shuhei Nakamoto - δεν δείχνει διατεθειμένο (κυρίως λόγω του κόστους) να επωμισθεί την κατασκευή ακόμα μιας ή δυο μοτοσυκλετών.

 

Η μόνη περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο, είναι να αναλάβουν το κόστος αυτό οι ομάδες, κάτι που δεν θα αποθαρρύνει έναν μελλοντικό ιδιώτη, με δεδομένο ότι οι OPEN Honda του 2015 θα έχουν λύσει το πρόβλημα των φετινών μοτοσυκλετών του Hayden, του Aoyama, του Abraham και του Redding.

 

Επόμενο άρθρο »

SBK Sepang ΕΔ3: Κατεβάζει χρόνους ο Guintoli!

« Προηγούμενο άρθρο

Suzuki: Ολοκληρώθηκε το 3ήμερο τεστ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ