• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Crutchlow: Το πρόβλημα είναι ξεκάθαρο!
Δεν είναι κάτι που συνειδητοποιήσαμε τώρα
Νέα 20/05/2014 - 15:21

Το Σ/Κ στην Γαλλία ήταν ένα από τα πιο δύσκολα της καριέρας του Cal Crutchlow στη μεγάλη κατηγορία, με τον Βρετανό οδηγό να μένει σχεδόν πάντα εκτός δεκάδας στα ελεύθερα, ενώ και στον αγώνα - ο δεύτερος μόλις που καταφέρνει να τερματίζει φέτος - δεν κατάφερε κάτι καλό.

 

«Η μια πλευρά των πραγμάτων είναι θετική, διότι είναι ο πρώτος αγώνας που τερματίζω εδώ και τρία GP», δήλωσε, ενώ στη συνέχεια επισήμανε κατευθείαν το πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα του. «Ξέραμε ανέκαθεν ότι το πρόβλημα στο Le Mans θα ήταν η υποστροφή, αλλά τουλάχιστον μπορούμε να πούμε ότι είμαστε σταθεροί: 20 και κάτι δευτερόλεπτα από την κορυφή, το ίδιο όπως ο Andrea στο Τέξας, στην Αργεντινή και στην Jerez».

 

«Είμαστε σταθεροί, αλλά σταθερά λίγο πιο αργοί. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Όλες οι Ducati θα τερμάτιζαν κοντά στον αγώνα. Έκανα ένα λάθος, βγήκα εκτός πίστας κι έχασα χρόνο. Βάζουμε τα δυνατά μας και τους δίνουμε την πληροφόρηση. Αλλά είναι ξεκάθαρο για όλους ποιο είναι το πρόβλημα. Δεν είναι κάτι που το συνειδητοποιήσαμε τώρα. Ελπίζω να πάμε στο Mugello και να είμαστε κάπως βελτιωμένοι».

 

Ο Crutchlow δεν γνωρίζει αν θα υπάρξουν κάποιες αναβαθμίσεις για να τους βοηθήσουν στη μάχη του Mugello.

 

«Δεν νομίζω. Δεν έχω ακούσει κάτι και δεν έχω ρωτήσει. Στο κάτω-κάτω δεν με πειράζει αν έρθει κάτι καινούργιο. Οι πληροφορίες στον Gigi είναι υψίστης σημασίας, όμως κι αυτός ξέρει την κατάσταση και το πρόβλημα. Δεν μπορώ να τους ζητήσω να βελτιώσουν τη μοτοσυκλέτα αμέσως. Δεν μπορείς να κατασκευάσεις κάτι μέσα σε μια νύχτα. Αυτό δεν γίνεται στο MotoGP και το ξέρουμε».

 

«Ελπίζουμε στο Mugello η κατάσταση να είναι λίγο διαφορετική, μιας κι έχουμε κάνει δοκιμές εκεί. Όμως ήμασταν μόνο μια ημέρα και η κατάσταση της πίστας δεν ήταν τόσο καλή, έτσι ήταν ένα τεστ περισσότερο για να πάρουμε δεδομένα για τα ηλεκτρονικά».

 

Πέρα από το μεγάλο πρόβλημα της υποστροφής, ο Crutchlow έχει να αντιμετωπίσει και θέμα στα φρένα, αλλά και το γεγονός ότι - σε αντίθεση με παλιότερα - δεν είναι γρήγορος στον ένα γύρο.

 

«Μόλις είμαι μισό δευτερόλεπτο από το σημείο φρεναρίσματος, δεν παίρνω τον αέρα και δεν μπορώ να σταματήσω τη μοτοσυκλέτα... παράλληλα στα ελεύθερα και στα χρονομετρημένα δεν είμαι καν κοντά στους Dovi και Iannone. Στον αγώνα όμως μπορώ να παλέψω μαζί τους. Όλα έχουν να κάνουν με την εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα, για να κάνεις ένα γρήγορο γύρο».

 

«Ξέραμε ότι στο παρελθόν, ο ένας γύρος ήταν ένα από τα πλεονεκτήματά μου. Έτσι, μόλις ανακτήσω εμπιστοσύνη, ίσως είμαι και πιο γρήγορος στα χρονομετρημένα. Αλλά δεν έχει σημασία να είσαι γρήγορος στα ελεύθερα και όχι στον αγώνα. Πιστεύω όμως ότι η κατάσταση είναι καλύτερη, εν συγκρίσει με τους προηγούμενους αγώνες».

 

Επόμενο άρθρο »

Marquez: Στο Mugello ο Rossi θα είναι 22χρ!

« Προηγούμενο άρθρο

Lorenzo: Αυτά συμβαίνουν!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ