• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πτώσεις, πολλές πτώσεις, 96!
Οι 96 συνολικές πτώσεις των τριών ημερών εκτός του ότι είναι ρεκόρ για την πίστα
Νέα 17/05/2009 - 17:27
Ρεκόρ για την πίστα του Le Mans οι φετινές συνολικές πτώσεις του τριημέρου, μάλιστα με μια ώρα λιγότερο χρόνο δοκιμών ανά κατηγορία.
Τις 96 έφτασαν οι πτώσεις και των τριών κατηγοριών με μόλις 6 από αυτές να αναλογούν στη μεγάλη κατηγορία. Στον αγώνα των 125 είχαμε 32 πτώσεις! Που οδήγησαν σε 18 εγκαταλείψεις οδηγών. Βέβαια από τους 15 που τερμάτισαν αρκετοί είχαν μια πτώση μέσα σε αυτές τις 32, αλλά κατάφεραν να συνεχίσουν τον αγώνα.

Οι 96 συνολικές πτώσεις των τριών ημερών εκτός του ότι είναι ρεκόρ για την πίστα, από το 2000 που μετριούνται τα στατιστικά των πτώσεων, είναι και οι δεύτερες περισσότερες σε όλες τις πίστες, με το ρεκόρ σε απόλυτες τιμές στο Donington το 2007, με 109 πτώσεις. Βέβαια αναλογικά σε σχέση με το λιγότερο συνολικό χρόνο δοκιμών φέτος το Le Mans θα έπρεπε να ανεβεί στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου αυτού – το οποίο καμία πίστα δεν θέλει να έχει.

Με τον Stoner να έχει δηλώσει ότι αυτή η πίστα είναι επικίνδυνη – ιδιαίτερα στη βροχή, οι οργανωτές του Γαλλικού Grand Prix και οι ιδιοκτήτες της πίστας μάλλον θα πρέπει να κάνουν και άλλα έργα βελτίωσης των θεμάτων ασφαλείας.
Ευτυχώς μόνο δύο ήταν τα σοβαρά ατυχήματα από αυτά: του Sete Gibernau που έσπασε την αριστερή του κλείδα και του Jules Cluzel από τα 250 που έσπασε τη δεξιά του κλείδα και δεν συμμετείχαν στους αντίστοιχους αγώνες.

Ο Dani Pedrosa είπε ότι στο σημείο που έπεσε ο Rossi από το πολύ μαύρο χρώμα της ασφάλτου δεν μπορούσαν να δουν και να καταλάβουν αν η πίστα ήταν τελείως στεγνή και να προσέξουν. Ακριβώς το ίδιο είπε λίγο αργότερα σε συνάντηση που είχαμε με τον Valentino Rossi. «Έφτασα στη στροφή με λίγα χιλιόμετρα και ξαφνικά έχασα το μπροστινό. Δεν πίεζα εκείνη την ώρα, αλλά η άσφαλτος είναι πολύ μαύρη, μπορεί να φταιει και το ότι κάτω έχουν αφήσει λάστιχο τα αυτοκίνητα και έκανα το λάθος και έπεσα».

Επόμενο άρθρο »

WSBK-Kyalami: Σαν στο ...σπίτι τους!

« Προηγούμενο άρθρο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ - LE MANS: Συνέντευξη Marco Melandri

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ