• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τέλος εποχής για Bridgestone;
Φαβορί η Michelin για τη διάδοχη κατάσταση!
Νέα 25/04/2014 - 19:43

Τη φετινή χρονιά λήγει το συμβόλαιο της Bridgestone και όλα δείχνουν ότι ένας νέος κατασκευαστής θα πάρει τη θέση του ιαπωνικού εργοστασίου! Οι φήμες αυτές κυκλοφόρησαν στην Ισπανία και συγκεκριμένα από το περιοδικό Motociclismo.

 

Η Dorna έχει ξεκινήσει ήδη συνομιλίες και με άλλους κατασκευαστές, που συμπεριλαμβάνουν την Michelin, την Pirelli και την Dunlop. Αυτό που επιθυμεί η Dorna είναι να γίνουν αλλαγές στην όλη διαδικασία διανομής των ελαστικών κι έχει παραδώσει στην Bridgestone συγκεκριμένα αιτήματα της Επιτροπής Ασφαλείας, στην οποία οι αναβάτες κάνουν τις παρατηρήσεις τους.

 

Ο εκπρόσωπος της Dorna, Javier Alonso, μιλώντας στο ισπανικό περιοδικό δεν θέλησε να αποκαλύψει τους κινητήριους άξονες αυτών των αιτημάτων, αλλά το συμπέρασμα είναι ότι οι Ισπανοί της Dorna θέλουν να αυξηθούν οι διαθέσιμες επιλογές ελαστικών ανά αγώνα. Φυσικά δεν υπάρχει κανένα παράπονο από τα ελαστικά της Bridgestone, που έχουν αποδειχτεί αξιόπιστα όσον αφορά σε θέματα πρόσφυσης και αντοχής.

 

Ωστόσο, όπως υπογράμμισε και ο ίδιος ο Alonso, κάποιες φορές είναι δύσκολο για τους αναβάτες να τα κατανοήσουν. Παράλληλα, η μονομάρκα έχει πλήξει αρκετά και την Ducati, με τα εργοστάσια να κυνηγούν μια συγκεκριμένη κατεύθυνση στο σχεδιασμό του πλαισίου (για να ταιριάξει με τα ελαστικά), που ευνοεί για την ώρα την Honda και την Yamaha. Η πρόθεση της Dorna δεν είναι να έχουμε ελαστικά ειδικά κατασκευασμένα για κάθε εργοστάσιο αλλά να υπάρξει μια μεγαλύτερη ποικιλία. Κάτι τέτοιο θα ήταν μάννα εξ ουρανού για την Ducati, που ενδεχομένως να έλυνε το πρόβλημα υποστροφής της μοτοσυκλέτας της.

 

Το εμπόδιο που προκύπτει - κι εύκολα μπορεί κάποιος να φανταστεί - είναι το οικονομικό. Η Bridgestone ξοδεύει ήδη πάνω από 20 εκατομμύρια ευρώ για να προμηθεύει με δωρεάν ελαστικά τους οδηγούς της μεγάλης κατηγορίας. Αν προστεθούν ένα ή δυο επιπλέον ελαστικά ανά αγώνα, το κόστος ανεβαίνει και το εργοστάσιο δεν είναι διατεθειμένο να δεχτεί αναντίρρητα κάτι τέτοιο. Από την άλλη, οι άλλοι κατασκευαστές δεν είναι σε θέση να έρθουν και να επωμισθούν άμεσα το βάρος της διανομής ελαστικών για τη μεγάλη κατηγορία.

 

Όπως αποκάλυψε εκπρόσωπος της Dunlop στο ισπανικό περιοδικό, ο κατασκευαστής θα χρειαστεί τουλάχιστον 18 μήνες για να αναλάβει πλήρως τη διανομή στο MotoGP. Δεδομένο είναι ότι περίπου το ίδιο χρονικό διάστημα θα χρειαστούν και οι άλλοι υποψήφιοι, έτσι είναι πολύ πιθανό να ανανεωθεί το συμβόλαιο της Bridgestone για τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμα.

 

Φυσικά η Dorna ποντάρει και σε μια άλλη, αθέατη πλευρά. Οποιοσδήποτε κι αν αναλάβει στη θέση της Bridgestone - με την Michelin να είναι το φαβορί, αν πιστέψουμε στις τελευταίες πληροφορίες από τo paddock - δεν θα έχει σε καμμία περίπτωση τα δεδομένα που έχει συγκεντρώσει όλα αυτά τα χρόνια η Bridgestone, για το πως συμπεριφέρονται οι σύγχρονες MotoGP μοτοσυκλέτες. Χωρίς σε καμμία περίπτωση να γίνει συμβιβασμός στην ασφάλεια των οδηγών, εν τούτοις το να χάνουν τα νέα ελαστικά πρόσφυση στα μισά π.χ. του αγώνα, θα έχει ως αποτέλεσμα να βλέπουμε πιο ενδιαφέροντες αγώνες!

 

Το μόνο βέβαιο, είναι ότι οι συζητήσεις για το πότε και το αν θα αλλάξει ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της μεγάλης κατηγορίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, έχουν πολύ δρόμο ακόμα μέχρι να ολοκληρωθούν.

 

Επόμενο άρθρο »

Arg. ΕΔ2: Deja Vu!

« Προηγούμενο άρθρο

Arg. Moto2 ΕΔ1: Πιο δυνατός ο Folger

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ