• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Suzuki: Ναι, πλεονέκτημα οι παραχωρήσεις!
Θα προλειάνουν το έδαφος για το 2016
Νέα 20/04/2014 - 19:57

Η Suzuki παραδέχεται ότι οι ειδικές παραχωρήσεις που θα γίνουν σε όλες τις νέες συμμετοχές το 2015, θα αποτελέσουν ένα τεράστιο πλεονέκτημα στην προσπάθειά τους να σπάσουν την κυριαρχία της Honda και της Yamaha στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP.

 

Η Suzuki, θυμίζουμε, έχει επιβεβαιώσει ότι επιστρέφει στο MotoGP το 2015 ως Εργοστασιακή συμμετοχή, αλλά δεν θα έχει τους περιορισμούς στο καύσιμο (20lt) και στους κινητήρες (πέντε ανά σεζόν και πάγωμα στην εξέλιξή τους καθ' όλη την αγωνιστική χρονιά) που θα έχουν οι προαναφερόμενοι αντίπαλοί της.

 

Σε μια προσπάθεια να βοηθηθούν οι νέες συμμετοχές και να παρουσιαστούν από την αρχή πολύ ανταγωνιστικές, η Suzuki θα έχει 24lt καύσιμο, 12 κινητήρες ανά σεζόν χωρίς πάγωμα στην εξέλιξή τους, απεριόριστα τεστ και το μαλακό ελαστικό που έχουν όλες οι OPEN μοτοσυκλέτες.

 

Φυσικά, όλες οι παραπάνω παραχωρήσεις θα γίνουν μόνο για την αγωνιστική σεζόν του 2015, καθώς από το 2016 θα έχουμε ενιαία ECU σε όλες τις μοτοσυκλέτες και ίδιους κανονισμούς για όλες τις συμμετοχές. Η Suzuki δεν έχει αγωνιστεί στο MotoGP από το 2011 και είναι χωρίς Τίτλο από τότε που ο Kenny Roberts Junior πήρε το Πρωτάθλημα πριν 14 χρόνια.

 

"Δεν υπάρχουν OPEN ή Εργοστασιακοί κανονισμοί για εμάς τώρα. Θα μπούμε στο Πρωτάθλημα ως Εργοστασιακή συμμετοχή, αλλά θα απολαμβάνουμε όλα τα πλεονεκτήματα της OPEN κατηγορίας, μιας και δεν κερδίσαμε κάποιον αγώνα την προηγούμενη χρονιά", σχολίασε ο Davide Brivio.

 

"Την επόμενη χρονιά θα είμαστε Εργοστασιακή συμμετοχή, θα έχουμε το δικό μας software αλλά και όλες τις άλλες παραχωρήσεις. Είναι ξεκάθαρο ότι κάτι τέτοιο θα διευκολύνει την προετοιμασία μας για την επόμενη σεζόν, το 2016. Είμαι όμως και χαρούμενος διότι από το '16 θα είμαστε όλοι με τους ίδιους κανονισμούς. Αυτός είναι και ο λόγος που αγωνιζόμαστε. Να είμαστε στο ίδιο επίπεδο με όλους τους άλλους", ολοκλήρωσε.

 

Επόμενο άρθρο »

Vid: Autodromo Termas de Rio Hondo!

« Προηγούμενο άρθρο

Schwantz: Η Suzuki είναι έτοιμη από τώρα!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ