• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Spencer για τον Marquez, τον Rossi...
... την OPEN κατηγορία και το Πρωτάθλημα!
Νέα 02/04/2014 - 15:01

Εκατομμύρια οπαδοί παρακολούθησαν με κομμένη την ανάσα, τη μονομαχία ανάμεσα σε Marc Marquez και Valentino Rossi στο Κατάρ αλλά και τον αντίκτυπο που είχαν οι OPEN μοτοσυκλέτες στον πρώτο γύρο. Ανάμεσα σ' αυτούς και ο δις Παγκόσμιος Πρωταθλητής της μεγάλης κατηγορίας, Freddie Spencer.

 

Ο "Fast Freddie" φιγουράρει στο Hall of Fame του MotoGP, όταν κατάφερε το 1983 (με Honda) να γίνει ο μικρότερος σε ηλικία Πρωταθλητής της μεγάλης κατηγορίας! Ένα ρεκόρ που τριάντα χρόνια μετά θα του έπαιρνε το φαινόμενο Marc Marquez! Από την άλλη, ο Spencer θα μείνει αξέχαστος για την ιστορική του διπλή επιτυχία το 1985, όταν εξασφάλισε τον Τίτλο τόσο στα 250cc, όσο και στα 500cc!

 

Η μάχη ανάμεσα σε Marquez και Rossi ήταν φανταστική στο Κατάρ...!

 

Ναι! Παρακολούθησα τον αγώνα από την Marseille στην Γαλλία. Ήταν μια σπουδαία μάχη. Ο Valentino είχε πει ότι οι κατατακτήριες δεν ήταν ενδεικτικές και πράγματι τα πήγε πολύ καλά στον αγώνα. Δεν με εξέπληξε που ήταν μπροστά, αλλά αυτό που ήταν συναρπαστικό ήταν το πόσοι οδηγοί έδωσαν μάχη για την πρώτη θέση: ο Stefan Bradl, o Alvaro Bautista και ο Bradley Smith για παράδειγμα. Ο Jorge έπεσε στον πρώτο γύρο, διαφορετικά θα ήταν πολύ δύσκολο για τον οποιοδήποτε να τον κερδίσει. Θα δούμε τώρα τι θα γίνει στο Austin.

 

Τι θα έλεγες για την εμφάνιση του Marc Marquez;

 

Λοιπόν, το Κατάρ ήταν πολύ σημαντικό από την άποψη ότι ο Marc δεν πιστεύω ότι ήταν στο 100%. Έκανε ακριβώς αυτό που έπρεπε. Δεν έχει σημασία αν θα κερδίσεις τον αγώνα με 20 δευτερόλεπτα διαφορά ή δυο χιλιοστά του δευτερολέπτου. Η προσέγγισή του ήταν πολύ ελεγχόμενη και ώριμη. Δεν πήρε καθόλου ρίσκα στα ελεύθερα και στα χρονομετρημένα. Η προσέγγισή του ήταν πολύ διαφορετική από πέρυσι. Παρέμεινε ψύχραιμος και δεν ήταν γρήγορος παρά μόνον όταν χρειάστηκε στις κατατακτήριες και μετά στον αγώνα.

 

Ο ίδιος ο Rossi υπογράμμισε ότι οι πρώτοι έξι αγώνες θα είναι σημαντικοί για το αν θα συνεχίσει την καριέρα του, του χρόνου...

 

Γνωρίζω ότι η νίκη του πέρυσι στο Assen, του έδωσε κίνητρο. Σήμαινε τα πάντα γι' αυτόν και ανανέωσε την πεποίθησή του ότι μπορεί να κερδίζει αγώνες. Αν είπε ότι το μέλλον του εξαρτάται από τους πρώτους έξι αγώνες, τον πιστεύω.

 

Ο Jorge Lorenzo είχε πολλά προβλήματα με έλλειψη πρόσφυσης. Θυμάσαι αντίστοιχα προβλήματα με τα ελαστικά στην καριέρα σου;

 

Αν πάμε πίσω μερικά χρόνια, θα δείτε ότι το 2012 τα ελαστικά άλλαξαν και δυσκολευόταν η Honda τότε. Σήμερα, τα πράγματα είναι πιο δύσκολα για την Yamaha και τον Lorenzo. Θυμάμαι κι εγώ κάτι αντίστοιχο στην καριέρα μου και είναι πολύ δύσκολο όταν σου συμβαίνει. Για τον Jorge μετράει η παραμικρή έλλειψη στην αίσθηση όταν είναι πολύ πλαγιασμένος... είναι πολύ δύσκολο να κάνεις το κάτι παραπάνω όταν δεν νοιώθεις και την παραμικρή λεπτομέρεια. Πρέπει να μπορείς να πιέζεις, να μπορείς να οδηγείς όχι στο όριο αλλά και πέρα από αυτό, αν χρειαστεί. Τέτοιος αναβάτης είναι ο Jorge. Βασίζεται στην αίσθηση και είναι κοντρολαρισμένος. Το στυλ του αφορά στην ακρίβεια. Τον καταλαβαίνω, όπως καταλαβαίνω και τον Marquez. Ήμουν κάτι ανάμεσα στα δυο στυλ αυτών των αναβατών. Είναι πολύ σημαντικό να βρεις το όριο και να πιέζεις κι έτσι είναι δύσκολο να αποδεχτείς την κατάσταση όταν δεν μπορείς να το κάνεις. Αν αλλάξουν τα ελαστικά πρέπει να προσπαθήσεις και να αλλάξεις τις ρυθμίσεις στην ανάρτηση. Πρέπει να βρεις την καλύτερη συμβιβαστική λύση.

 

Η γνώμη σου για τις OPEN μοτοσυκλέτες και την Ducati, που μπορεί να απολαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα της καινούργιας κατηγορίας;

 

Με τις OPEN μοτοσυκλέτες μειώθηκαν οι διαφορές και οι αγώνες έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον, αλλά θα δούμε μέχρι πότε! Τα Εργοστάσια δεν μπορούν να κάνουν αλλαγές στους κινητήρες τους, όπως οι OPEN, αλλά αυτό είναι μάλλον καλό και θα ανεβάσει το ενδιαφέρον. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε και τι θα συμβεί όταν αρχίζουν να αφαιρούν τα πλεονεκτήματα από την Ducati. Πάντως καταλαβαίνω γιατί το έκαναν. Στο κάτω-κάτω ήθελαν να είναι πιο ανταγωνιστικοί και τώρα έχουν τη μεγάλη ευκαιρία!

 

Ο επόμενος αγώνας είναι στο Τέξας, εκεί όπου πέρυσι επικράτησε ο Marc Marquez. Να περιμένουμε μια από τα ίδια και φέτος;

 

Ο Marc έδειχνε πολύ άνετος πέρυσι και η Honda δουλεύει καλά στην πίστα. Εκεί, όλα έχουν να κάνουν με την τελική ταχύτητα και την επιτάχυνση. Θα έλεγα ότι η πίεση είναι στον Jorge και στην Yamaha, αλλά η σεζόν είναι μεγάλη κι εμείς μιλάμε μόλις για το δεύτερο αγώνα. Πάντως ο Jorge κουβαλά μια διαφορά της τάξης των 25 βαθμών, μετά την πτώση του στο Κατάρ. Μεγάλο ενδιαφέρον - για μένα - θα έχουν και κάποιοι άλλοι αναβάτες. Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε αν ο Aleix Espargaro θα συνεχίζει να εντυπωσιάζει, ενώ παράλληλα δεν πρέπει να ξεχνάμε και τους Smith, Bradl και Bautista. Είναι όλα απρόβλεπτα! Υπήρξαν έντονες αντιδράσεις για τους νέους κανονισμούς, αλλά ξέρετε κάτι; Αυτοί οι κανονισμοί έκαναν τον πρώτο αγώνα πιο ενδιαφέρον και αυτό είναι καλό πράγμα!

 

Επόμενο άρθρο »

Tokyo Motorcycle Show

« Προηγούμενο άρθρο

Guareschi: Ο "πατέρας" των Fenati-Bagnaia

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ