• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
GILERA RUNNER SP 50 Simoncelli edition
Νέα Αγοράς 02/05/2009 - 11:18
Ο οίκος των δύο δακτυλιδιών γιορτάζει τον θρίαμβο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή της κατηγορίας των 250 κ.εκ.: γνωρίστε το νέο Gilera Runner Simoncelli.

Το κατεξοχήν σπορ σκούτερ, το Runner SP, φορά τα χρώματα του Marco Simoncelli, του νεαρού πιλότου της Team Metis Gilera, παγκόσμιου πρωταθλητή 2008 στην κατηγορία των 250 κ.εκ. Ένας ισχυρός, δίχρονος κινητήρας 50 κ.εκ. με καρμπυρατέρ, τα χρώματα της Team Metis Gilera και ο αριθμός του Marco: το 58. Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά του αγωνιστικού σκούτερ που φέτος είναι ειδικά αφιερωμένο στον «SuperSic».

Έχουν περάσει 51 χρόνια από τότε που Ιταλός πιλότος κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα με Gilera. Ο τελευταίος ήταν ο Libero Liberati που το 1957 θριάμβευσε στην κατηγορία των 500 κ.εκ. Με τη νίκη του Marco Simoncelli, ο οποίος έχει περάσει στην ιστορία των αγώνων μοτοσυκλέτας ως ο Super Sic, η Gilera φτάνει τις 14 νίκες στα παγκόσμια πρωταθλήματα (8 πιλότων και 6 κατασκευαστών). Η Gilera γιορτάζει αυτόν τον ιταλικό θρίαμβο με μια ειδική έκδοση του πιο σπορ σκούτερ, που απευθύνεται ιδιαίτερα σε ένα νεανικό ενθουσιώδες κοινό.

Το Gilera Runner, αναγνωρισμένο ως «το σκούτερ με ψυχή μοτοσυκλέτας», είναι σπορ, διασκεδαστικό και πλέον έχει και την εξωτερική εμφάνιση μιας μοτοσυλέτας: τα γραφικά του νέου Runner είναι πιστή αντιγραφή των χρωμάτων της στολής του παγκόσμιου πρωταθλητή Gilera 250 κ.εκ. Ο αριθμός του Super Sic, το 58 έχει τοποθετηθεί στο μπροστινό και το πίσω φτερό του Runner Simoncelli, όπως σε μια αληθινή αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Τα εμπορικά σήματα του σπόνσορα έχουν τοποθετηθεί όπως ακριβώς και στη μοτοσικλέτα που θριάμβευσε στις παγκόσμιες πίστες.

Η οδήγηση
Κάτω από τις σπορ γραμμές του Gilera Runner Simoncelli κρύβεται ένα διπλό σωληνωτό πλαίσιο, κατασκευασμένο από χαλύβδινους σωλήνες υψηλής αντοχής με ενισχυτικά από ατσάλινο έλασμα, τα οποία έχουν νέα σχεδίαση, προκειμένου να εξασφαλιστεί μέγιστη ακαμψία στην ροπή στρέψης και αυξημένη ικανότητα απορρόφησης των κραδασμών. Στο δρόμο αυτό μεταφράζεται σε δυναμική και αυστηρή συμπεριφορά και πλήρη αξιοποίηση της ονομαστικής ισχύος του κινητήρα. Στο Gilera Runner Simoncelli οι ζάντες από ελαφρύ κράμα αλουμινίου για μέγιστη ακαμψία και μικρό βάρος και με σπορ εξάκτινη σχεδίαση έχουν διάμετρο 14” μπροστά και 13” πίσω και φέρουν λάστιχα 120/70 μπροστά και 140/60 πίσω.
Το Gilera Runner Simoncelli έχει τα χαρακτηριστικά μιας αληθινής αγωνιστικής μοτοσυκλέτας και τα χρώματα ενός αληθινού πρωταθλητή, εξαιρετική σταθερότητα και γωνίες κάμψης άγνωστες μέχρι σήμερα στον κόσμο των σκούτερ. Και πάντοτε με απόλυτο έλεγχο του οχήματος. Στη σπορ οδήγηση του Runner το σύστημα πέδησης έχει κεντρικό ρόλο. Εξαιρετικές επιδόσεις και όσον αφορά στο φρενάρισμα και τις αποστάσεις ακινητοποίησης, για μέγιστη ασφάλεια στο δρόμο, μέσω του συστήματος πέδησης με δύο δισκόφρενα (220 mm μπροστά και 175 mm πίσω).

Το Gilera Runner SP 50 Simoncelli, διατίθεται στο δίκτυο πώλησης Piaggio-Vespa-Gilera στην τιμή των 2.120 €

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας Μονοκύλινδρος 2-χρονος
Κυβισμός 49 cc
Διάμετρος/Διαδρομή 40 x 39,3 mm
Σχέση συμπίεσης 12 ± 0,8 : 1
Μέγιστη ισχύς  4.42 - 7250 hp-rpm
Μέγιστη ροπή  4.7 - 6000 Nm-rpm
Τύπος μετάδοσης Συνεχώς Μεταβαλλόμενη
Τροφοδοσία Καρμπυρατέρ Dell' Orto PHVA 17,5 & βαλβίδα Reed στο κάρτερ
Καταλύτης ΝΑΙ
Ανάφλεξη Ηλεκτρονική
Σύστημα ψύξης Με υγρό
Σύστημα εκκίνησης Μίζα και μανιβέλα
Τύπος συμπλέκτη Αυτόματος Φυγοκεντρικός
Πλαίσιο Σωληνωτό Δικτύωμα με Ενισχύσεις
Ανάρτηση εμπρός Τηλεσκοπικό πιρούνι upside down με ελικοειδές ελατήριο και αμορτισέρ, διαδρομής 73 mm
Ανάρτηση πίσω Aιωρούμενος βραχίονας με υδραυλικό αμορτισέρ διαδρομής 60mm
Φρένο εμπρός Δισκόφρενο Φ220mm με δύο παράλληλα έμβολα Φ25mm
Φρένο πίσω Δισκόφρενο Φ175mm με δύο αντικρυστά έμβολα Φ27mm
Ελαστικό εμπρός Χωρίς αεροθάλαμο 120/70-14"
Ελαστικό πίσω Χωρίς αεροθάλαμο 140/60-13"
Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο 1840/750/1270 mm
Βάρος κενό 103 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 7 lt
Εκπομπές καυσαερίων Euro II

Επόμενο άρθρο »

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ - APRILIA RSV4 FACTORY

« Προηγούμενο άρθρο

VEMAR CIKIQUI

Χορηγοί