• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Σήμερα η απόφαση για την Factory 2
Δαιδαλώδης η κατάσταση με τις τρεις κατηγορίες στην MotoGP
Νέα 17/03/2014 - 10:27

Έχουν περάσει περίπου δέκα ημέρες, από τότε που ο Carmelo Ezpeleta - ο Πρόεδρος της Dorna - μας αιφνιδίασε όλους ανακοινώνοντας ότι στη μεγάλη κατηγορία θα προστεθεί μια ακόμα υποκατηγορία: η Factory 2.

 

Από τότε περιμέναμε ότι λίαν συντόμως θα ξεκαθάριζε το τοπίο αναφορικά με τη Factory 2, ωστόσο έχουμε φτάσει λίγες μόλις ώρες πριν την επίσημη έναρξη της νέας αγωνιστικής σεζόν και ακόμα δεν έχει αποσαφηνιστεί πλήρως ποιοι και υπό ποιές προϋποθέσεις θα αγωνίζονται με τους κανονισμούς της νέας (τρίτης!!) κατηγορίας στην MotoGP.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες από Γερμανούς συναδέλφους, σήμερα αναμένεται να παρθεί η οριστική απόφαση και να αποκαλυφθούν οι ακριβείς λεπτομέρειες της Factory 2, που δεν θα έχουν μεγάλη διαφορά με όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής. Έτσι λοιπόν, οι περιορισμοί της νέας κατηγορίας θα είναι 22,5lt αντί 24 και 9 κινητήρες αντί 12, για τις τρεις συμμετοχές της Ducati στο Πρωτάθλημα (εξαιρείται ο Yonny Hernandez) και θα τεθούν σε ισχύ αμέσως μόλις οι Dovizioso, Crutchlow και Iannone καταφέρουν να πάρουν μια νίκη, ή δυο δεύτερες θέσεις ή τρεις τρίτες θέσεις (στο στεγνό).

 

Όλες οι άλλες OPEN συμμετοχές - μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου - θα συνεχίσουν με τους γνωστούς κανονισμούς, καθώς θα χρησιμοποιούν το λιγότερο περίπλοκο software της Magneti Marelli. Εν αντιθέσει, οι τρεις προαναφερθέντες οδηγοί της Ducati θα έχουν στη διάθεσή τους το software του 2014, που είναι σαφώς πιο πολύπλοκο και δύσκολο στη διαχείρισή του.

 

Το μέλλον θα δείξει πως θα λειτουργήσει το υπάρχον σύστημα, την ώρα μάλιστα που - χωρίς να περιπλέκονται σε τέτοιο βαθμό τα πράγματα - οι υπεύθυνοι της Dorna θα μπορούσαν να ισορροπήσουν την κατάσταση και να αναγκάσουν όλες τις ομάδες της OPEN (συμπεριλαμβανομένης και της Ducati) να χρησιμοποιούν το software του 2013.

 

Η κατάσταση είναι πάρα πολύ μπερδεμένη και μέχρι να ξεκαθαριστεί πλήρως, δεν έχουν άδικο οι αναβάτες και οι ομάδες των ιδιωτών να παραπονούνται. Αν συνυπολογίσουμε στα μέχρι τώρα δεδομένα και διάφορες φήμες που ακούγονται, όπως για παράδειγμα ότι κάθε Εργοστασιακή συμμετοχή θα έχει το δικαίωμα να αλλάζει σε OPEN κατά τη διάρκεια της σεζόν ή ότι κάθε OPEN/Factory2 συμμετοχή θα μπορεί να γυρίζει σε Εργοστασιακή από το 2017 και στο εξής, τότε έχουμε μια καλύτερη εικόνα της δαιδαλώδους κατάστασης που αντιμετωπίζουμε.

 

Επόμενο άρθρο »

Hanika: Κάναμε φανταστική δουλειά!

« Προηγούμενο άρθρο

φωτ. της Ημέρας: "Ordinary Day"

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ