• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pedrosa: Πλαίσιο και ηλεκτρονικά
Το μυστικό για να κάνουμε ακόμα ένα βήμα εμπρός!
Νέα 12/03/2014 - 15:42

Με τα τεστ να έχουν ολοκληρωθεί και τη νέα αγωνιστική σεζόν να είναι προ των πυλών, ο Pedrosa νοιώθει έτοιμος για τις προκλήσεις της νέας χρονιάς. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε μια συνέντευξη του Ισπανού αναβάτη.

 

Μετά την Μαλαισία και την Αυστραλία, πως είδες τα πράγματα στα τεστ του 2014;

 

Πήγαν καλά. Κάναμε πολλούς γύρους σε δυο διαφορετικές πίστες και κάναμε χρήσιμες δοκιμές με τα ελαστικά. Σημειώσαμε μεγάλη πρόοδο. Πάντως, υπάρχει ακόμα περιθώριο για βελτίωση. Θα δούμε πόσο θα μας πάρει.

 

Τι δουλειά έδωσες στην Honda για τον πρώτο αγώνα;

 

Να βελτιώσουμε τη μοτοσυκλέτα γενικώς. Οι δυο σημαντικοί παράγοντες που θα μας βοηθήσουν να κάνουμε το επιπλέον βήμα εμπρός, είναι το πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά. Πιστεύω όμως ότι μπορούμε να τα πάμε καλά και ειδικά στους πρώτους αγώνες.

 

Μπορούμε να πούμε ότι η φετινή μοτοσυκλέτα είναι καινούργια, ή απλά μια αναβάθμιση της βάσης που υπήρχε από πέρυσι;

 

Αυτή η μοτοσυκλέτα διατηρεί πολλά στοιχεία της περσινής. Προφανώς και υπήρξαν αλλαγές, διότι - εν μέρει - οι κανονισμοί απαιτούσαν να γίνουν. Πέρα από αυτά, το σημαντικό είναι να εξελίσσουμε τη μοτοσυκλέτα και να τη βελτιώνουμε.

 

Θεωρείς ότι έχεις πιο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα φέτος; Ποια είναι τα πλεονεκτήματά της;

 

Είναι δύσκολο να πεις, σ' αυτό το σημείο, αν η μοτοσυκλέτα είναι ανταγωνιστική ή όχι. Θα φανεί στους αγώνες. Άλλαξαν και τα ελαστικά. Ωστόσο στο τέλος, αναμετράσαι με τους αντιπάλους σου και δεν είναι μόνο η μοτοσυκλέτα που σε φέρνει στην κορυφή, παίζει ρόλο και ο αναβάτης. Πρέπει να δούμε λοιπόν τη δυναμική κάθε διαγωνιζομένου στο πρώτο GP.

 

Έχει αλλάξει η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας με το 1 λίτρο λιγότερο καύσιμο; Σας βοήθησε η συνεργασία με την Repsol να αυξήσετε την απόδοση του καυσίμου ώστε να κρατήσετε την ίδια δύναμη με πέρυσι;

 

Η αλήθεια είναι ότι μας βοήθησε. Είμαστε τυχεροί που έχουμε τόσο στενή συνεργασία με την Repsol. Έτσι, η συνέργεια μεταξύ καυσίμου και κινητήρα είναι πιο αποτελεσματική και χρήσιμη, ώστε να προσαρμοστούμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στους νέους κανονισμούς. Θα δούμε αν αυτός ο συνδυασμός θα είναι - για μια ακόμη φορά - νικηφόρος!

 

Πέρυσι, με εξαίρεση το Assen, οι νίκες πήγαν στους τρεις πρώτους του Πρωταθλήματος. Φέτος πιστεύεις ότι θα έχουμε πιο πολλούς νικητές;

 

Είναι πολύ νωρίς για τέτοιες προβλέψεις. Μέχρι να ξεκινήσεις, δεν έχεις ιδέα πως θα εξελιχθεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

 

Αν είχαμε περισσότερους νικητές, θα έπαιζε μεγαλύτερο ρόλο η νίκη από τη σταθερότητα κατά τη διάρκεια της σεζόν;

 

Προφανώς και η νίκη σου δίνει πάντα περισσότερους πόντους και όσο πιο πολύ νικά, τόσο πιο σταθερά είναι τα αποτελέσματά σου. Η νίκη είναι πολύ σημαντική, αλλά το ίδιο είναι και η απόκτηση βαθμών.

 

Πως πιστεύεις ότι θα τα πάει η Ducati φέτος;

 

Θα υπάρξουν αλλαγές στην Ducati. Ενδεχομένως η είσοδός τους στην Factory 2 να τους δώσει την ευκαιρία να ανέβουν λίγο στην κατάταξη, αλλά για την ώρα αυτά είναι εικασίες. Δεν θα ξέρουμε σε τι κατάσταση είναι ο καθένας, μέχρι να σβήσουν τα φώτα στην πίστα του Κατάρ!

 

Επόμενο άρθρο »

Πουλήθηκε η Goldfinger

« Προηγούμενο άρθρο

Crutchlow: Η Ducati εκεί που της αξίζει!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ