• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Δυσαρέσκεια Dall'Igna για Factory 2
Αποτελεί σημαντικό ανασταλτικό παράγοντα για εμάς!
Νέα 11/03/2014 - 12:02

Ο Γενικός Διευθυντής του Ducati Corse, Gigi Dall'Igna, δεν είναι χαρούμενος με την προσθήκη της τελευταίας στιγμής, της "Factory 2" κατηγορίας στην MotoGP. Από την άλλη, παραδέχεται ότι ενδεχομένως να ήταν σωστή κίνηση συμβιβασμού, αν και η μείωση του καυσίμου "... αποτελεί σημαντικά ανασταλτικό παράγοντα στην απόδοση".

 

Ο βασικός λόγος ύπαρξης της "Factory 2", πέρα από τις διαμαρτυρίες κυρίως του HRC, είναι η αδυναμία των υπολοίπων ομάδων της OPEN κατηγορίας να διαχειριστούν αποτελεσματικά το εξαιρετικά πολύπλοκο software του 2014, που διέθεσε σ' αυτές η Dorna και η Magneti Marelli στο δεύτερο τεστ στην Sepang (τέλη Φεβρουαρίου).

 

Η αναβάθμιση αυτή στο software - όπως αποκάλυψε ο Carmelo Ezpeleta, Πρόεδρος της Dorna - έγινε με την αρωγή των κόκκινων του Borgo Panigale, που ήταν και το μοναδικό εργοστάσιο που έτεινε χείρα βοηθείας, όταν ζητήθηκε κάτι τέτοιο στα τέλη της περασμένης σεζόν. Γίνεται αντιληπτό λοιπόν, ότι η Ducati έχει ένα πλεονέκτημα έναντι των άλλων OPEN ομάδων, αν και το software της κατηγορίας αυτής δεν θα φτάσει ποτέ τα εργοστασιακά, που είναι εξελιγμένα για έναν αποκλειστικά κινητήρα/πλαίσιο και όχι για πολλούς.

 

Οι ομάδες που θα αποφασίσουν να "τρέξουν" το πρόσφατο software - δηλαδή μόνο η Ducati που έχει τα μέσα να το εκμεταλλευτεί πλήρως - θα αντιμετωπίζουν το φάσμα να συνεχίσουν στο Πρωτάθλημα με 22,5lt καύσιμο (αντί 24) και εννέα κινητήρες (αντί 12), αν κάνουν μια νίκη στο στεγνό, ή πάρουν δυο δεύτερες θέσεις ή τρεις τρίτες θέσεις. Οι υπόλοιπες ομάδες της OPEN, που θα "τρέχουν" με το software του 2013, δεν έχουν να φοβούνται για κάτι τέτοιο.

 

"Η απόφασή μας δεν έκανε κάποιους χαρούμενους, αλλά δεν ήταν αυτός ο σκοπός μας. Θέλουμε να εξελίξουμε τη μοτοσυκλέτα και ως Εργοστασιακή συμμετοχή κάτι τέτοιο θα ήταν αδύνατον", δήλωσε ο Gigi Dall'Igna μιλώντας στο Audi Forum στο Μόναχο, στη συνέντευξη Τύπου που προηγήθηκε των αποκαλυπτηρίων της νέας Ducati GP14! "Για να βελτιώσουμε τη μοτοσυκλέτα, είναι απαραίτητο να την αλλάξουμε και ως Εργοστασιακή συμμετοχή δεν θα μπορούσαμε να πειράξουμε τον κινητήρα. Με την OPEN θα έχουμε 12 κινητήρες, θα μπορούμε να τους εξελίξουμε, να κάνουμε δοκιμές σε διαφορετικές πίστες. Οι περιορισμοί είναι λιγότεροι".

 

"Για εμάς, η κατάσταση είναι αρκετά ξεκάθαρη, όπως και η επιλογή που κάναμε. Φυσικά η OPEN θα είναι το μέλλον του MotoGP, διότι πρέπει να μειωθεί το κόστος συμμετοχής και αυτό επιτυγχάνεται μ' αυτή την κίνηση", πρόσθεσε. Η Επιτροπή Αγώνων - που αποτελείται από την Dorna, την Παγκόσμια Ομοσπονδία, την Ένωση Κατασκευαστών και τις Ομάδες - θα συνεδριάσει σήμερα για να αποφασίσει για το μέλλον της "Factory 2".

 

"Είναι πράγματι δύσκολο να πω τι θα αποφασίσουν. Γνωρίζω, όπως κι εσείς, ότι ο διοργανωτής πρότεινε την εισαγωγή της νέας Factory 2. Οπωσδήποτε αυτό είναι κάτι που δεν μας χαροποιεί, καθώς μειώνονται οι πιθανότητές μας στο MotoGP. Πρέπει όμως να είμαι πραγματιστής και καταλαβαίνω γιατί σκέφτονται αυτή την αλλαγή στους κανονισμούς. Σίγουρα οι μικρές ομάδες δεν μπορούν να δουλέψουν όπως ένα εργοστάσιο, όπως η Ducati. Γι' αυτό το λόγο η Dorna θέλει να εισάγει αυτή τη νέα κατηγορία, από σεβασμό στις μικρές ομάδες. Αλλά θα δούμε τι θα γίνει. Σίγουρα δεν είμαστε ευχαριστημένοι, αλλά πρέπει στη ζωή να αποδεχόμαστε τους συμβιβασμούς", συνέχισε να λέει ο Dall'Igna.

 

Μπορεί η μείωση στον αριθμό των κινητήρων ανά σεζόν να μην τρομάζει τους κόκκινους, άλλωστε μια χαρά ανταπεξέρχονταν και με τους πέντε, ωστόσο αυτό που προβληματίζει περισσότερο τον νέο Γενικό Διευθυντή, είναι η μείωση στο καύσιμο. "Δεν πρέπει να ξεχνάτε, ότι τοsoftware που μας έδωσε ο διοργανωτής (σ.σ. Dorna) δεν έχει όλες τις διαθέσιμες στρατηγικές για να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου. Έτσι τα 22,5 λίτρα δεν είναι αρκετά. Οπωσδήποτε θα χρειαστεί να μειώσουμε τη δύναμη, όχι σε όλους τους αγώνες αλλά σε κάποιους. Αυτό, για εμάς, είναι ένας σημαντικός ανασταλτικός παράγοντας στην απόδοση", ξεκαθάρισε.

 

Επόμενο άρθρο »

Εγχειρίστηκε με επιτυχία ο P. Espargaro

« Προηγούμενο άρθρο

Video: Η Ducati GP14!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ