• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang2 II: Ξύπνησε ο Pedrosa!
Μάχη Espargaro-Bautista, 4ος ο Rossi, τσαντισμένος ο Lorenzo
Νέα 27/02/2014 - 14:06

Ο Dani Pedrosa απέδειξε ότι είναι ταχύτατος όταν θέλει και με έναν πολύ γρήγορο γύρο, λίγα λεπτά πριν ολοκληρωθεί και η δεύτερη ημέρα δοκιμών στην Μαλαισία, πέρασε στην πρώτη θέση φτάνοντας πολύ κοντά στο να πέσει κάτω από το όριο των δυο λεπτών.

 

Ο Ισπανός της Repsol Honda είχε ταλαιπωρηθεί με το φαινόμενο του jet-lag την πρώτη ημέρα, ωστόσο σήμερα κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση, με χρόνο 2:00.039. Η κατάσταση της πίστας, ευνόησε τον Pedrosa ο οποίος κατάφερε να ανακτήσει την καλή του αίσθηση πάνω στην RC213V και να ξεπεράσει το πρόβλημα που έχει σε πίστες με χαμηλή πρόσφυση, εξαιτίας και του μικρού σωματικού του βάρους.

 

Στη δεύτερη θέση βρίσκουμε την OPEN μοτοσυκλέτα του φανταστικού Aleix Espargaro, ο οποίος δουλεύει σταθερά και συνεχώς βελτιώνεται. Ο Ισπανός αποδεικνύει ότι η Yamaha θα πονοκεφαλιάσει αρκετούς αντιπάλους της σε απόλυτους χρόνους, αν και μένει να δούμε πόσο ανταγωνιστική θα είναι σε ρυθμούς αγώνα. Ένα θέμα που έχει προκύψει με την NGM Forward, είναι και το ότι δεν έχουν ακόμα πάρει το πλαίσιο από την FTR, κάτι που πυροδοτεί εκ νέου φήμες για οικονομικές διαφορές ανάμεσα στους δυο. Τελευταία ευκαιρία για τους Aleix Espargaro και Colin Edwards (ο οποίος σήμερα γίνεται 40 ετών) να δοκιμάσουν το πλαίσιο, θα είναι το τεστ στο Κατάρ λίγες ημέρες πριν την έναρξη της νέας σεζόν.

Aleix Espargaro
Aleix Espargaro

 

Ο Alvaro Bautista έκανε την έκπληξη χτες, κατακτώντας την πρώτη θέση, ενώ και σήμερα ήταν πολύ γρήγορος στον ένα γύρο! Ο Ισπανός του Gresini έφερε τη μοτοσυκλέτα του στην τρίτη θέση, δυο δέκατα από την Yamaha του Aleix Espargaro με τον οποίο πάλεψε στα τελευταία λεπτά. Οι δυο τους άλλαξαν για λίγο θέσεις, με τον Bautista στο τέλος να αρκείται στην τρίτη. Ο αναβάτης της Honda Gresini είχε στη διάθεσή του καινούργιο αμορτισέρ από την Showa, ενώ τον βοήθησαν πολύ και μερικές αλλαγές που έκανε στις ρυθμίσεις του πίσω μέρους. Παρά το ότι ήταν γρήγορος σε απόλυτο χρόνο, θέλει δουλειά ακόμα σε ρυθμό αγώνα.

Alvaro Bautista
Alvaro Bautista

 

Στο γκαράζ της Yamaha, ο πιο χαρούμενος είναι αναμφίβολα ο Valentino Rossi. Ο Ιταλός εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει βελτιωθεί αρκετά στο φρενάρισμα, αποκτώντας εμπιστοσύνη στον εαυτό του σε έναν τομέα που τον είχε προβληματίσει για μεγάλο χρονικό διάστημα το 2013. Ο Rossi ήταν δυνατός πάνω στην Μ1 του, αν και ακόμα δεν έχει γίνει απολύτως ορατό το θέμα με την κατανάλωση και τα 20lt στο ντεπόζιτο. Είναι βέβαια απογοητευμένος με τα ελαστικά της Bridgestone, αλλά σαφώς σε μικρότερο βαθμό εν συγκρίσει με τον Jorge Lorenzo.

Valentino Rossi
Valentino Rossi

 

Τα νέα ελαστικά φαίνεται ότι ταιριάζουν καλύτερα στις Honda, ενώ δημιουργούν πολλά προβλήματα στον Jorge, ο οποίος κινήθηκε σε πολύ μέτρια επίπεδα παίρνοντας την ένατη θέση σήμερα, ένα δευτερόλεπτο πίσω από την RC213V του Pedrosa. Το δυνατό σημείο του Ισπανού, η τρομερή του ταχύτητα στις στροφές, έχει εκμηδενιστεί και η Μ1 του δείχνει αργή τόσο στην είσοδο, στο μέσο όσο και στην έξοδο των στροφών. Παράλληλα, οι αλλαγές που έχουν γίνει στα ηλεκτρονικά - για να εξισορροπήσουν την κατάσταση με το λιγότερο καύσιμο - δεν βοηθάνε το στυλ του Ισπανού στις στροφές, ο οποίος πλαγιάζει πάρα πολύ και μένει πλαγιασμένος για μεγάλο διάστημα. Έτσι, η παραμικρή αλλαγή (βλ. ηλεκτρονικά-ελαστικά) του δημιουργεί προβλήματα. Ίσως η λύση να έρθει αν αλλάξει στα ηλεκτρονικά του 2013, αλλά οι μηχανικοί του θα πρέπει να φροντίσουν να ανταπεξέλθουν στα 20lt καύσιμο φέτος. Τα νεύρα του Lorenzo ήταν οφθαλμοφανή, με τον Ισπανό να είναι τόσο τσαντισμένος με την όλη κατάσταση, ώστε δεν έκανε καθόλου δηλώσεις στους δημοσιογράφους, τονίζοντας ότι "...δεν έχω να προσθέσω τίποτα σε αυτά που είπα χτες". Πολλά τα σύννεφα πάνω από την Yamaha...

Andrea Dovizioso
Andrea Dovizioso

 

Από την άλλη, τα χαμόγελα - έστω και δειλά - εμφανίζονται στα πρόσωπα των ανθρώπων της Ducati. Ο Andrea Dovizioso και η Desmosedici δείχνουν αναμφισβήτητα σημάδια προόδου, με τις αλλαγές στα ηλεκτρονικά και στο πλαίσιο να έχουν μεταμορφώσει την GP14, η οποία πλέον φρενάρει καλύτερα. Το πρόβλημα της υποστροφής παραμένει και είναι κάτι με το οποίο σίγουρα θα ασχοληθεί στη συνέχει ο Dall'Igna. Για την ώρα, όσον αφορά στο δίλημμα OPEN ή όχι, τα πάντα δείχνουν ότι ο Gigi Dall'Igna έχει πάρει την απόφασή του και μένει μόνο η επίσημη ανακοίνωση. Τα πλεονεκτήματα της OPEN κατηγορίας είναι κάτι που δύσκολα τα αντιπαρέρχεται κανείς...

 

Ο Stefan Bradl σημείωσε τον έκτο καλύτερο χρόνο σήμερα - 2:00.902 - κατεβάζοντας σχεδόν έξι δέκατα το χτεσινό του χρόνο και σκαρφαλώνοντας μερικές θέσεις προς τα επάνω στην κατάταξη. Μπορεί ο Bradl να ήταν έκτος στο σχετικό πίνακα και ο Bautista - η άλλη δορυφορική Honda - να φιγουράρει στην τρίτη θέση, ωστόσο ο Γερμανός ήταν εμφανώς καλύτερος στην προσομοίωση αγώνα που επιχείρησε, σε σχέση με τον Ισπανό. Ο Bradl κατάφερε να μένει σταθερά στο χαμηλό 2:01, δείχνοντας σημάδια ανάκαμψης μετά από ένα μέτριο 2013.

 

Ο Cal Crutchlow συνεχίζει τη μεθοδική του δουλειά, δοκιμάζοντας συνεχώς διαφορετικές ρυθμίσεις στη μοτοσυκλέτα του και "πειράζοντας" τα ηλεκτρονικά για να βρει τη χρυσή τομή που θα ευνοήσει το στυλ του. Ο Βρετανός - προς το τέλος της ημέρας όταν και η θερμοκρασία είχε πέσει - ανέβασε ρυθμούς και στο τέλος έφερε τη μοτοσυκλέτα του στην έβδομη θέση, εννέα δέκατα από την κορυφή και μόλις 0,165δ από τον ομόσταυλό του, Andrea Dovizioso!

 

Οι αναβάτες της Tech 3 έχουν από χτες το seamless κιβώτιο από την Yamaha στη διάθεσή τους και το δίδυμο της ομάδας ήταν πολύ χαρούμενο με τις βελτιώσεις που αυτό έφερε. Η χτεσινή ημέρα ήταν καλύτερη για τον Pol Espargaro, από πλευράς απόλυτου χρόνου, με τον Ισπανό rookie και Παγκόσμιο Πρωταθλητή της Moto2 να συνεχίζει την προσαρμογή στα καινούργια δεδομένα της κατηγορίας. Ο Bradley Smith έμεινε - και πάλι - πίσω από τον Pol με τη μεταξύ τους διαφορά να διαμορφώνεται στα 71 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

 

Στην ομάδα του Aspar, πολύ αληθινά βγήκαν τα χτεσινά λόγια του Nicky Hayden. Ο Αμερικανός άσος είχε κατεβάσει τη διαφορά του από την κορυφή χτες στα 1,3 δευτερόλεπτα, χωρίς όμως αυτό να είναι λόγος για να πανηγυρίζει ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2006. "Ο μόνος λόγος που ήμασταν πιο κοντά στην κορυφή, ήταν η απουσία του Marquez", δήλωνε ο Nicky. Σήμερα, με τον Pedrosa αλλά και τους υπόλοιπους αναβάτες πιο δυνατούς και την πίστα σε καλύτερη κατάσταση, ο Hayden ήταν δυο δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο. Ο Αμερικανός έχει βελτιωθεί στο φρενάρισμα, αλλά θέλει περισσότερη δουλειά στα ηλεκτρονικά, ενώ το μεγάλο πρόβλημα της RCV1000R παραμένει η χαμηλή ιπποδύναμη. Στη Suzuki, ο Randy de Puniet έφερε τη μοτοσυκλέτα του κατασκευαστή στην 15η θέση, με καλύτερο χρόνο στα 2:02.139. Ο Γάλλος δοκιμάζει μερικά νέα εξαρτήματα που έχει φέρει η ομάδα στην Sepang2, ενώ η διαφορά του από την κορυφή παραμένει πάνω από δυο δευτερόλεπτα.

 

Δείτε τα αποτελέσματα της δεύτερης ημέρας στο συνοδευτικό μας αρχείο.

 

Επόμενο άρθρο »

φωτ. της Ημέρας: "2005 Σέρρες Κ3-4"

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang2 II: Οι τελικοί χρόνοι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ