• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Οι δοκιμές συνεχίζονται
Χωρίς τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Marquez
Νέα 25/02/2014 - 10:35

Αύριο τα ξημερώματα (ώρα Ελλάδας) μέχρι και την Παρασκευή, θα διεξαχθούν οι επαναληπτικές δοκιμές των ομάδων του MotoGP στην Sepang της Μαλαισίας. Μάλιστα, θα είναι και η τελευταία φορά - πριν την έναρξη της νέας αγωνιστικής σεζόν - που οι εργοστασιακοί αναβάτες θα μοιραστούν την πίστα με τους αντιπάλους τους, αν και ηχηρή θα είναι η απουσία του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, Marc Marquez.

 

Αμέσως μετά το τέλος της Sepang 2, οι εργοστασιακοί αναβάτες της Repsol Honda, της Yamaha και της Ducati, θα ταξιδέψουν για το Phillip Island για να συνεχίσουν τις δοκιμές στην πίστα της Αυστραλίας, ενώ οι υπόλοιπες ομάδες θα ανανεώσουν το ραντεβού τους για την πίστα του Κατάρ λίγο αργότερα.

 

Λίγες ημέρες πριν τις δεύτερες επίσημες δοκιμές του 2014, ήρθε και η πρώτη δυσάρεστη είδηση. Ο Marc Marquez δεν θα δώσει το παρόν στην πίστα της Μαλαισίας, έχοντας σπάσει την περόνη της κνήμης του στο δεξί του πόδι, σε μια πτώση που είχε προπονούμενος στο χώμα την περασμένη Τετάρτη. Ο 21χρονος Παγκόσμιος Πρωταθλητής θα ξεκουράζεται για δυο - περίπου -  εβδομάδες κι ενδεχομένως να χάσει και το τεστ στο Phillip Island. Πρωταρχικός του στόχος αυτή τη στιγμή, να είναι 100% έτοιμος στον πρώτο αγώνα της σεζόν στο Κατάρ.

 

Την ώρα που ο Marquez θα είναι ανήμπορος να ανέβει στη μοτοσυκλέτα του, οι μεγάλοι του αντίπαλοι - Jorge Lorenzo, Dani Pedrosa και Valentino Rossi - θα συνεχίσουν τη δουλειά τους, αποκτώντας σαφώς ένα μικρό πλεονέκτημα έναντι του 21χρονου αναβάτη της Repsol Honda.

 

Από την άλλη, το τεστ που ξεκινά αύριο, και συγκεκριμένα η τελευταία του ημέρα, αποτελεί ορόσημο για την Ducati τη φετινή χρονιά. Στις 28 Φεβρουαρίου λήγει το χρονικό περιθώριο των κόκκινων και θα πρέπει να έχουν αποφασίσει τι θα κάνουν φέτος: θα συνεχίσουν ως εργοστασιακές συμμετοχές, ή θα κάνουν την κίνηση-ματ και θα αγωνίζονται με τους OPEN κανονισμούς;

 

Τα δεδομένα που έχουν συγκεντρώσει οι άνθρωποι της Ducati, από το πρώτο τεστ, έχουν τύχει ενδελεχούς ανάλυσης και αν τελικά κάνουν το βήμα και αλλάξουν σε OPEN τη συμμετοχή τους, τότε θα μπορούν να συνεχίσουν απρόσκοπτα την εξέλιξη του κινητήρα. Το τελευταίο, είναι και αυτό που δείχνει να βαραίνει περισσότερο στη σκέψη του νέου τους Γενικού Διευθυντή, Gigi Dall'Igna.

 

Στο στρατόπεδο των OPEN, ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τι μπορούν να κάνουν οι αναβάτες της RCV1000R, ώστε να μειώσουν περισσότερο τη διαφορά τους από την κορυφή. Τα περισσότερα βλέμματα θα είναι στραμμένα στον Nicky Hayden της ομάδας του Aspar, ο οποίος από το πρώτο τεστ ήδη, δεν έκρυψε την απογοήτευσή του για την έλλειψη ιπποδύναμης της νέας του μοτοσυκλέτας.

 

Φυσικά ο Aleix Espargaro, ο αναβάτης που έκλεψε την παράσταση στην Sepang I, δεν έχει να ανησυχεί για τέτοια είδους προβλήματα, έχοντας ως εχέγγυο την εκπληκτική του παρουσία στην πίστα της Μαλαισίας, στις αρχές του μήνα. Θα μπορέσουν οι άλλοι οδηγοί της OPEN κατηγορίας να μειώσουν τη διαφορά τους από τον εκπληκτικό Ισπανό και - παράλληλα - θα καταφέρουν να καλύψουν, εν μέρει, το κενό που τους χωρίζει από τις δορυφορικές μοτοσυκλέτες των Stefan Bradl, Alvaro Bautista, Andrea Iannone και του διδύμου της Tech 3;

 

Στην Μαλαισία δεν θα δώσουν το παρόν όλες οι ομάδες του Πρωταθλήματος. Η PBM έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα συνεχίσει την προετοιμασία της στη Βρετανία και στη συνέχεια θα ταξιδέψει στο Κατάρ. Το μέλλον φαίνεται δυσοίωνο για την IODA Racing. Η ιταλική ομάδα, που ανήκει στην OPEN κατηγορία, δεν πήγε στο πρώτο τεστ της Μαλαισίας ενώ όλα δείχνουν ότι δεν θα είναι ούτε στο δεύτερο. Η ομάδα βρίσκεται σε οικονομικές δυσκολίες και - έχοντας χάσει από πέρυσι τη χορηγία της CAME - δύσκολα θα τα καταφέρει μέχρι το τέλος της χρονιάς, αν δεν βρει σύντομα κάποιον χορηγό. Σύμφωνα με φήμες από την Ιταλία, η Dorna προτίθεται να τη βοηθήσει να δώσει το παρόν στο τεστ του Κατάρ, αλλά μόνο με την παρουσία του ενός από τους δυο αναβάτες της, του Danilo Petrucci. Το μέλλον για τον δεύτερο, Leon Camier, δεν δείχνει καλό, καθώς για να συμμετάσχει θα πρέπει να βρεθούν περισσότερα χρήματα.

 

Να σημειωθεί ότι στο επερχόμενο τεστ, θα γίνει χρήση και του νέου συστήματος προειδοποίησης των αναβατών, που θα είναι τοποθετημένο στον πίνακα οργάνων και θα αντικαταστήσει τις σημαίες και τα φώτα που προειδοποιούσαν μέχρι πέρυσι τους οδηγούς για τους όποιους κινδύνους.

Επόμενο άρθρο »

Η Movistar χορηγός της Yamaha

« Προηγούμενο άρθρο

MotoGP 2014: Έξω η Βραζιλία!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ