• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Λεπτομέρειες για τους κινητήρες της Moto2
Ο αντιπρόεδρος του HRC, Shuhei Nakamoto έδωσε λεπτομέρειες για τους νέους κινητήρες οι οποίοι θα αποδίδουν πάνω από 150 ίππους...
Νέα 06/05/2009 - 13:11
Όπως έγινε γνωστό στο περιθώριο του αγώνα της Jerez, η Honda είναι η εταιρία που ανέλαβε την κατασκευή των κινητήρων που θα χρησιμοποιούν στις μοτοσυκλέτες τους οι ομάδες της νεοσύστατης κατηγορίας Moto2. Παρότι ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί η συμφωνία με τον Ιάπωνα κατασκευαστή θα είναι τριετούς διάρκειας.

Ο αντιπρόεδρος του HRC, Shuhei Nakamoto έδωσε λεπτομέρειες για τους νέους κινητήρες οι οποίοι θα αποδίδουν περισσότερους από 150 ίππους.

Η Ηonda εξελίσσει τον συγκεκριμένο κινητήρα εδώ και δύο χρόνια και βασίζεται στο τετράχρονο, υγρόψυκτο, τετρακύλινδρο σε σειρά μοτέρ που χρησιμοποιεί η εταιρία στις CBR600RR παραγωγής.

Ο συμπλέκτης θα είναι υγρός, υπάρχει όμως ένα βασικό μειονέκτημα καθώς το κιβώτιο ταχυτήτων δεν θα είναι τύπου κασέτας που χρησιμοποιούν συνήθως οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες.

Το κιβώτιο τύπου κασέτας εκτός από τα προηγμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας του (είναι αθόρυβο και ακριβές) προσφέρει εύκολη επιδιόρθωση σε περίπτωση βλάβης καθώς επιτρέπει την εύκολη αλλαγή των σχέσεων χωρίς να χρειάζεται να λυθεί ο κινητήρας.

Η Honda θα παρέχει και μια δική της κεντρική μονάδα διαχείρισης του κινητήρα (ECU) αλλά ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό αν θα υπάρχει και traction control. Όσον αφορά στο φιλτροκούτι δεν θα υπάρχει κανένας περιορισμός για το μέγεθος και το σχήμα του γεγονός που αφήνει τις ομάδες ελεύθερες στο να αυτοσχεδιάσουν προσπαθώντας να κερδίσουν κάποια επιπλέον ίππους.  

Η αξιοπιστία θα είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του νέου κινητήρα καθώς σύμφωνα με την Honda χρειάζεται service κάθε 2.000 χιλιόμετρα. Υπό αυτές τις συνθήκες μιας ομάδα θα μπορεί να «βγάλει» το Πρωτάθλημα με τρεις κινητήρες.

Το κόστος ενός τέτοιου μοτέρ μαζί με το κιβώτιο ταχυτήτων ανέρχεται στα 24.000 ευρώ, ενώ χωρίς το κιβώτιο πέφτει στις 17.000. Η Dorna θα αγοράσει τους κινητήρες και θα τους παραχωρεί στις ομάδες.

«Προφανώς και είναι πολύ πιο αποδοτικοί από αυτούς που χρησιμοποιούν οι μοτοσυκλέτες στην κατηγορία Supersport. Περιμένουμε να είμαστε έτοιμοι μέχρι τον Οκτώβριο. Οι κινητήρες θα προετοιμάζονται από την Honda R&D καθώς το HRC δεν έχει τη δυνατότητα να τους κατασκευάσει. Ωστόσο τα δύο τμήματα θα συνεργαστούν πολύ στενά πάνω σε αυτό το project», τόνισε ο Nakamoto.

Με δεδομένο λοιπόν ότι οι νέοι κινητήρες θα είναι έτοιμοι τον ερχόμενο Οκτώβρη η Honda θα δώσει στις ομάδες σχέδια και λεπτομέρειες στις ομάδες ώστε αυτές να ξεκινήσουν τη σχεδίαση και την κατασκευή των πλαισίων.

Από δω και πέρα περιμένουμε την αντίδραση των αδερφών Flammini (ελέγχουν το WSBK) που ισχυρίζονται πως έχουν τα αποκλειστικά δικαιώματα χρησιμοποίησης μοτοσυκλετών που βασίζονται σε μοντέλα παραγωγής. Με τον Nakamoto να παραδέχεται ότι ο νέος κινητήρας που έχει ετοιμάσει η Honda βασίζεται σε αυτόν που χρησιμοποιούν οι CBR600RR παραγωγής το πιθανότερο είναι το θέμα να πάει στα δικαστήρια...

Επόμενο άρθρο »

ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠAIΡΝΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥ ΜotoGP;

« Προηγούμενο άρθρο

Τέλη Μαϊου αναμένεται να επιστρέψει ο Hopkins

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ