• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Hayden: Δεν το περίμενα τόσο δύσκολο!
Πίστευα ότι θα ήμουν πιο ανταγωνιστικός
Νέα 10/02/2014 - 10:44

Τα πρώτα 24ωρα έχουν περάσει μετά το τεστ της Μαλαισίας και ο Nicky Hayden - η πιο high-profile μετεγγραφή στη νέα OPEN κατηγορία - συνέχισε την προετοιμασία του ενόψει της νέας σεζόν, της πρώτης του Αμερικανού που δεν θα είναι με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα.

 

Ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής έκανε το ντεμπούτο του στην RCV1000R τον περασμένο Νοέμβριο στην Βαλένθια, όταν και ήταν μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Aleix Espargaro. Ωστόσο στη μεγαλύτερη πίστα της Μαλαισίας, με τις δυο μεγάλες ευθείες, φάνηκε το μειονέκτημα της Honda του Hayden, όσον αφορά στην απόδοση του κινητήρα.

 

"Κάναμε σίγουρα πρόοδο κάθε ημέρα που περνούσε στο τεστ, αλλά δεν περίμενα να ήταν τόσο δύσκολα τα πράγματα. Πραγματικά πίστευα ότι θα ήμουν πιο ανταγωνιστικός και πιο κοντά στα άλλα παιδιά", ξεκίνησε να λέει ο Αμερικανός άσος. "Ήταν αρκετά aποκαρδιωτικό όταν προσπαθούσα να ακολουθήσω τους άλλους κι έτσι πρέπει να βρω έναν τρόπο να παραμείνω αισιόδοξος. Οπωσδήποτε υπήρξε πρόοδος, ειδικά στα φρένα, στην είσοδο των στροφών, στη διαχείριση του κινητήρα και στο φρένο του. Βέβαια έχουμε πολλή δουλειά ακόμα αν θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί".

 

Ο ίδιος ο Nakamoto, ο αντιπρόεδρος του HRC, τόνισε ότι η μεγάλη διαφορά της RCV1000R με την FTR-Yamaha θα πέσει, μόλις οι αναβάτες της νέας Honda εξοικειωθούν μ' αυτήν, για την οποία υπογράμμισε ότι δεν είναι εύκολη στην οδήγηση.

 

"Φυσικά έχω κάποιες συνήθειες από την Ducati, που πρέπει να προσαρμόσω, αλλά δεν χρειάζομαι ένα χρόνο για να θυμηθώ πως να ανοίγω το γκάζι στην ευθεία...", απάντησε εύστοχα ο Nicky Hayden. Στη συνέχεια, αναφορικά με τις δηλώσεις Nakamoto (περισσότερα βλ. εδώ) ότι η διαφορά ανάμεσα στην εργοστασιακή και την OPEN μοτοσυκλέτα, είναι ορατή από την τέταρτη ταχύτητα και πάνω, ο Αμερικανός άσος συμφώνησε εν μέρει.

 

"Χάνουμε λίγο από σχεδόν παντού. Γνωρίζω ότι ο κινητήρας από μόνος του δεν μπορεί να χάνει δυο δευτερόλεπτα κι έτσι πρέπει να δουλέψω κι εγώ στο κομμάτι που μου αναλογεί", πρόσθεσε. Τέλος, ο Hayden σημείωσε ότι η Honda του είναι λίγο πιο γρήγορη σε τελική από την CRT Aprilia που είχε ο Aspar πέρυσι. Αυτό σημαίνει ότι, βάσει των τελικών από το GP της Μαλαισίας τον περασμένο Οκτώβριο, χάνει περίπου 15χλμ/ώρα από την ταχύτερη εργοστασιακή μοτοσυκλέτα.  

Επόμενο άρθρο »

Redding: Γλιστρώντας την RCV1000R!

« Προηγούμενο άρθρο

Poncharal: Θα πάρουμε το seamless!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ