• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οδηγούμε: 2014 Honda NC750X & NC750D
Πανευρωπαϊκή παρουσίαση στην Αθήνα
Τεστ-Μοντέλα 09/02/2014 - 10:39

Αποστολή MOTOGP WORLD: Γιάννης Διατσίδης 

 

Πριν από δύο χρόνια η Honda παρουσίασε μία πλατφόρμα τριών μοντέλων με τον κωδικό NC: NC700X, NC700S και INTEGRA. Η NC700X έγινε αμέσως αγαπητή από το Ευρωπαϊκό κοινό χάρη στην φιλοσοφία Fun Crossover Commuter της Honda. Μία μοτοσυκλέτα μικτής, καθημερινή χρήσης, με φρέσκιες ιδέες και νέες τεχνολογίες. Το ίδιο και η INTEGRA η οποία είναι μία μοτοσυκλέτα σε σχήμα σκούτερ ή ένα σκούτερ με χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτας, ενώνοντας τους δύο κόσμους μοτοσυκλέτας και σκούτερ, πλησιάζοντας αντίστοιχα πελάτες και από τις δύο κατηγορίες.

 

Φέτος η σειρά ανανεώνεται και τα δύο μοντέλα, NC750X και NC750D INTEGRA, παρουσιάστηκαν στους δημοσιογράφους από όλη την Ευρώπη, στην Αθήνα. Συγκεκριμένα με αφετηρία τον Αστέρα Βουλιαγμένης οι δημοσιογράφοι οδηγήσαμε τα νέα μοντέλα στην Νοτιοανατολική Αττική, μια περιοχή που ακόμη και μέσα στην καρδιά του χειμώνα, φημίζεται για τον καλό και «μαλακό» καιρό. Μάλιστα για τους περισσότερους ευρωπαίους συναδέρφους που αυτές τις μέρες ταλαιπωρούνται από την βαρυχειμωνιά, οι 10-17 βαθμοί κελσίου ήταν ένα μικρό καλοκαίρι.

 

Για το 2014 λοιπόν, τα μοντέλα NC εφοδιάζονται με μεγαλύτερο κατά 75 κυβ.εκ. κινητήρα, φθάνοντας τα 745 από 670 της προηγούμενης γενιάς. H ιπποδύναμη πήγε στους 54 ίππους στις 6,250σ.α.λ. Στην NC750X, η κλιμάκωση των σχέσεων έγινε πιο μακριά, προστέθηκε δεύτερος αντικραδασμικός άξονας και νέα εξάτμιση, βελτιώνοντας τη λειτουργία και την αίσθηση του κινητήρα. Το μοντέλο που οδηγήσαμε ήταν αυτό με το εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT της Honda, το οποίο χάρη στις βελτιώσεις στο λογισμικό του έγινε ακόμη πιο «έξυπνο». Επιπλέον υπάρχουν και άλλες βελτιώσεις σε σημεία, ολοκληρώνοντας τις αναβαθμίσεις για φέτος.

Αντίστοιχα στην INTEGRA ισχύουν οι παραπάνω βελτιώσεις στον κινητήρα και στο κιβώτιο DCT συν ότι υπάρχουν αλλαγές στο σχεδιασμό των πλαστικών της. Τώρα μοιάζει περισσότερο με μοτοσυκλέτα διαθέτοντας πιο αιχμηρές, καθαρές γραμμές που της χαρίζουν πιο επιθετική εμφάνιση ενώ η εργονομία της έχει επίσης βελτιωθεί: ο χώρος για τα πόδια και τα γόνατα είναι μεγαλύτερος και ο αναβάτης τώρα πατάει πιο γερά στο έδαφος.

Το νέο, ελαφρύ, αλουμινένιο ψαλίδι και η καλύτερη κατανομή βάρους στους δύο τροχούς βελτιώνουν περαιτέρω το κράτημα. Οι μανέτες των φρένων είναι ρυθμιζόμενες και το ABS είναι στο βασικό εξοπλισμό.

 

Ένα βασικό στοιχείο των νέων μοντέλων είναι ότι η κατανάλωση παραμένει σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα και στη μεικτή διαδρομή της δοκιμής μας όπου υπήρχαν σημεία με έντονες επιταχύνσεις, χωρίς όμως τμήματα με μεγάλες ταχύτητες, η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 4,5 λίτρα στα 100 χλμ. Με ήρεμη και οικονομική οδήγηση στο αντίστοιχο πρόγραμμα D, στο κιβώτιο DCT, δεν θα είναι δύσκολο να μείνει η κατανάλωση κάτω από τα 4 λίτρα στα 100 χλμ.  

 

Περισσότερες λεπτομέρειες των νέων μοντέλων, αλλά και οδηγικές εντυπώσεις θα διαβάσουμε στο επόμενο MΟΤΟGP WORLD.

 

Επόμενο άρθρο »

Honda CX-01

« Προηγούμενο άρθρο

Honda RC30

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ