• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Laverty-Parkes το δίδυμο της PBM
Με PBM-Aprilia μοτοσυκλέτα η ομάδα το 2014
Νέα 12/12/2013 - 11:38

O Michael Laverty θα παραμείνει για μια ακόμη χρονιά στο MotoGP και την ομάδα του Paul Bird, με ομόσταυλό του το 2014 τον Broc Parkes. Ο τελευταίος, στα 31 του χρόνια, έχει τερματίσει δυο φορές στη δεύτερη θέση της κατηγορίας Supersport (SBK) ενώ έχει συμμετάσχει και αρκετές φορές στα SBK, μάλιστα το 2009 με την τότε PBM Kawasaki.

 

Ο Parkes - ο μόνος Αυστραλός στο grid του 2014 - έχει κάνει μια έκτακτη συμμετοχή στην κατηγορία των 125cc, το μακρινό 1999. "Μιλάμε για τη μεγάλη κατηγορία και είναι το όνειρο κάθε αναβάτη να αγωνιστεί στο MotoGP", ξεκίνησε να λέει ο Αυστραλός. "Γνωρίζω ότι τα πράγματα δεν θα είναι εύκολα, αλλά είμαι έτοιμος για τη νέα αυτή πρόκληση και ανυπομονώ να ξεκινήσουμε!"

 

Παράλληλα, η ομάδα αποκάλυψε ότι οι Laverty και Parkes θα αγωνίζονται τη νέα σεζόν με μοτοσυκλέτες "PBM-Aprilia", πράγμα που υποδεικνύει ότι θα χρησιμοποιούν το δικό τους πλαίσιο με κινητήρα της Aprilia ART μοτοσυκλέτας. "Μάθαμε πολλά μέσα στη χρονιά αυτή και είμαι ενθουσιασμένος που ο Paul μου έδωσε την ευκαιρία να συνεχίσω και του χρόνου", υπογράμμισε ο Laverty, ο οποίος είχε στη διάθεσή του - για μεγάλο διάστημα του 2013 - τη μοτοσυκλέτα της ομάδας με πλαίσιο δικό της και μοτέρ της Aprilia.

 

"Όλοι μου λένε ότι η δεύτερη χρονιά είναι πάντα πιο εύκολη, έτσι στόχος μας είναι να εφαρμόσουμε ό, τι μάθαμε και να ανεβάσουμε αναλόγως την απόδοσή μας. Η κατηγορία θα είναι πιο δύσκολη με τις νέες πελατειακές μοτοσυκλέτες, ωστόσο θέλουμε να είμαστε σταθερά σε θέσεις που δίνουν βαθμούς", πρόσθεσε.

 

Αυτό που μένει να δούμε, είναι το βαθμό της υποστήριξης που θα λάβει η ομάδα από την Aprilia, με δεδομένο ότι δεν θα έχει τη full μοτοσυκλέτα της τελευταίας. Ακόμα ένας παράγοντας, είναι το γεγονός ότι η Aprilia - που επιστρέφει στο Πρωτάθλημα το 2016 - θα έχει μόνο την PBM για να συλλέξει δεδομένα με το μοτέρ της RSV4, σε συνδυασμό με την ECU που θα είναι υποχρεωτική από το 2014.

 

Να σημειωθεί ότι ο Bird δεν είχε μείνει ευχαριστημένος από τις αρχικές συνομιλίες με την Aprilia και είχε αφήσει να εννοηθεί τον περασμένο μήνα, ότι ήταν έτοιμος να εγκαταλείψει το MotoGP! Πλέον, η μόνη ομάδα που μένει να αποκαλύψει τα σχέδιά της για το 2014 είναι η Came IodaRacing, η οποία ήταν με Suter-BMW φέτος. Για τη νέα χρονιά, ακούγεται ότι συζητά με την Aprilia και τον Leon Camier, με δεύτερο οδηγό τον Danilo Petrucci.

 

Ο Parkes θα είναι ο μοναδικός Αυστραλός όπως είπαμε - εκτός απροόπτου - αντικαθιστώντας τον Bryan Staring, πρώην αναβάτη του Gresini.

 

Επόμενο άρθρο »

Το grid του 2014

« Προηγούμενο άρθρο

Max Biaggi: "Oltre"

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ