• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bridgestone: Hiroshi Yamada
Τα συν και τα πλην του 2013!
Νέα 10/12/2013 - 14:01

Μετά από μια συναρπαστική φετινή χρονιά, ο Hiroshi Yamada - Motorsport Manager της Bridgestone - προσφέρει τη δική του οπτική και συγχρόνως αποκαλύπτει πως είδε το 2013 μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες κατασκευής ελαστικών στον κόσμο.

 

Περιληπτικά, πως είδες τη φετινή σεζόν στο MotoGP;

 

Ήταν, σε γενικές γραμμές, φανταστική! Μια από τις καλύτερες όλων των εποχών! Όλοι οι αναβάτες απέδωσαν σε πολύ υψηλό βαθμό και είμαι σίγουρος ότι πολλοί καινούργιοι φίλαθλοι προστέθηκαν στο MotoGP, βλέποντας τον Marquez να σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, αλλά και τον Lorenzo να υπερασπίζεται με πάθος τον Τίτλο του. Προσωπικά είμαι πολύ χαρούμενος, μιας και παρά τις προσπάθειές μας να έχουμε ένα πιο ασφαλές και φιλικό προς τον αναβάτη ελαστικό, είχαμε 11 νέα ρεκόρ πίστας και 10 ρεκόρ ταχύτερου γύρου, κάτι που αποδεικνύει τις δυνατότητες των ελαστικών BATTLAX.

 

Παράλληλα φέτος είχαμε στο grid 24 αναβάτες - τους περισσότερους από τη στιγμή που ξεκινήσαμε στο MotoGP - και αυτό δείχνει ότι το Πρωτάθλημα μεγαλώνει. Παράλληλα, κάτι ακόμα που επιβεβαιώνει ότι το 2013 ήταν από τις καλύτερες χρονιές όλων των εποχών, είναι και ο συνολικός αριθμός των εισιτηρίων, που ήταν περισσότερα από ποτέ!

 

Ποιες στιγμές μπορείτε να ξεχωρίσετε από τη φετινή σεζόν;

 

Για να είμαι ειλικρινής, υπάρχουν τόσες πολλές ωραίες στιγμές που είναι δύσκολο να διαλέξω μόνο κάποιες από αυτές. Η κυριαρχία του Marquez στο Τέξας ήταν φοβερή κι έδειξε στο κοινό τι τεράστιο ταλέντο υπάρχει στο Πρωτάθλημα. Η απόδοση του Jorge στο Assen είναι το ηρωικό στίγμα ενός αληθινού Πρωταθλητή, ενώ ο αγώνας που έκανε στο Motegi, ήταν μια επίδειξη απόλυτα ελεγχόμενης οδήγησης, από τις καλύτερες που έχω δει! Πανέμορφο θέαμα - για τους οπαδούς - ήταν και η μάχη των Marc και Jorge στο Silverstone, ή η νίκη του Valentino στο Assen.... η πέμπτη θέση του Aleix στην Γερμανία, εντυπωσιακή για CRT μοτοσυκλέτα! Θα μπορούσα να συνεχίσω με τόσα πολλά ακόμη! Το γεγονός και μόνο ότι δεν μπορώ να ξεχωρίσω μόνο λίγα περιστατικά, δείχνει το βάθος σε ταλέντο που έχει το MotoGP. Το μέλλον του αθλήματος προμηνύεται λαμπερό!

 

Πάντως το GP στην Αυστραλία πρέπει να σας ταρακούνησε αρκετά...

 

Ναι, η περίπτωση του Phillip Island ήταν πολύ extreme και κάτι που ποτέ μας δεν είχαμε αντιμετωπίσει. Ξέραμε ότι η πίστα εκεί είναι σκληρή στα ελαστικά και κάναμε πολλές προσομοιώσεις πριν τον αγώνα. Όταν προέκυψε το πρόβλημα όμως, βεβαιωθήκαμε για δυο πράγματα: κάναμε το καλύτερο - δεδομένων των συνθηκών - για να συνεχιστεί ομαλά το πρόγραμμα και σιγουρευτήκαμε ότι κάτι τέτοιο δεν θα ξανασυμβεί στο μέλλον. Πλέον, θα εξελίξουμε ένα νέο ελαστικό για να ταιριάζει στην πίστα του Phillip Island.

 

Ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερη πρόοδο στα ελαστικά, από τότε που είστε στη συγκεκριμένη βιομηχανία;

 

Για μένα, το πιο εντυπωσιακό είναι το πόσο πολύ έχει εξελιχτεί η τεχνολογία των ελαστικών τα τελευταία χρόνια, κάτι που αποτελεί αποτέλεσμα πολλών παραγόντων. Η εξέλιξη των ελαστικών ακολουθεί τον γενικότερο κανόνα κάθε high-tech βιομηχανίας: αν δει κανείς μια μικρή εξέλιξη απομονωμένη, ενδεχομένως να μην εντυπωσιαστεί, αλλά κοιτώντας το τελικό αποτέλεσμα συνολικά, είναι φοβερή η εξέλιξη που έχει επιτευχθεί τα τελευταία είκοσι χρόνια.

 

Το καλύτερο είναι ότι ο καταναλωτής είναι αυτός που επωφελείται περισσότερο από αυτήν την κατάσταση. Είναι σημαντικό να δει ο κόσμος πως η τεχνολογία ελαστικών έχει περάσει στις μοτοσυκλέτες παραγωγής κι έχει βοηθήσει τους οδηγούς τα τελευταία χρόνια. Ένα μοντέρνο σετ ελαστικών περικλείει απίστευτη τεχνολογία και στην περίπτωση της Bridgestone, ένα μεγάλο μέρος αυτής έχει εξελιχτεί στις πίστες!

 

Τι να περιμένουμε να δούμε στο MotoGP το 2014, από πλευράς ελαστικών;

 

Για την ώρα ακόμα αναλύουμε τα δεδομένα από τα πρόσφατα τεστ. Είναι εμφανές από τις δοκιμές, ότι η απόδοση των μοτοσυκλετών της νέας OPEN κατηγορίας είναι αρκετά υψηλή. Θα αποτελέσει ιδιαίτερη πρόκληση για εμάς να παραδώσουμε ένα πιο μαλακό πίσω σλικ ελαστικό γι' αυτές τις μοτοσυκλέτες. Παράλληλα θα συνεχίσουμε στην κατεύθυνση του να παρέχουμε δυο ουσιαστικές επιλογές πίσω ελαστικού για κάθε πίστα, ώστε ο κάθε αναβάτης να έχει μια πραγματική επιλογή ανάμεσα σε δυο ελαστικά για τον αγώνα.

 

Τέλος, να σημειώσω ότι το 2014 θα παρουσιάσουμε και δυο ελαστικά BATTLAX παραγωγής, τα οποία θα έχουν τεχνολογία κατευθείαν από το MotoGP. Τα δυο αυτά ελαστικά, θα προσφέρουν απίστευτα υψηλά επίπεδα ασφάλειας, απόδοσης και ελέγχου στον αναβάτη. Το 2014 θα είναι μια μεγάλη χρονιά για εμάς, τόσο μέσα όσο κι έξω από τις πίστες.

 

Επόμενο άρθρο »

Άλλαξε προπονητή ο Bradl

« Προηγούμενο άρθρο

H Caterham στο MotoGP το 2016!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ