• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MD600: Το όπλο της Moriwaki για τη Moto2
H Μoriwaki παρουσίασε τη μοτοσυκλέτα με την οποία θα τρέξει στη Moto2...
Νέα 24/04/2009 - 13:14
Στο περιθώριο του ιαπωνικού GP η Moriwaki Engineering παρουσίασε την Παρασκευή στο Motegi τη μοτοσυκλέτα με την οποία σκοπεύει να πάρει μέρος στο Πρωτάθλημα της νεοσύστατης κατηγορίας Moto2.

Η MD600, όπως είναι η κωδική ονομασία της, αποτελεί την τρίτη εξέλιξη του πρωτότυπου που σχεδίασε η Moriwaki Racing και κατασκεύασε η Moriwaki Engineering.

Στη συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση του project παραβρέθηκαν ο πρόεδρος της Moriwaki Engineering και ιδιοκτήτης της ομάδας, Mamoru Moriwaki, ο Midori Moriwaki (team-manager και διευθυντής), Akira Kato (Project Leader), Koji Takahashi (R&D Manager), Satoru Takafuchi (Production Manager) και Shogo Moriwaki (δοκιμαστής).

Το σασί της MD600 είναι κατασκευασμένο από την ίδια τη Moriwaki, ενώ το μοτέρ προέρχεται από Honda CBR 600RR.

Παρ' ότιMoriwaki MD600
Moriwaki MD600
ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί ο κατασκευαστής που θα αναλάβει την προμήθεια κινητήρων στις ομάδες της Moto2 -θα υπάρχει ένας κινητήρας (τετράχρονος, τετρακύλινδρος σε σειρά) για όλους και σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες ο προμηθευτής θα ανακοινωθεί το τριήμερο του αγώνα της Jerez-, ο πρόεδρος Mamoru Moriwaki τόνισε πως δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα με το project, αφού όπως είπε χαρακτηριστικά «...στόχος μας είναι να συμμετάσχουμε στην κατηγορία με οποιονδήποτε κινητήρα».

Τις επόμενες μέρες η MD600 θα κάνει δοκιμές στην πίστα της Suzuka και στην ομάδα είναι σίγουροι πως όταν ολοκληρωθεί η εξέλιξή της θα είναι καλύτερη από τα δίχρονα 250άρια σε ό,τι αφορά στην απόδοση.

Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα έχει ρυθμιζόμενη γωνία κάστερ, όπως επίσης ρυθμιζόμενο είναι και τοMoriwaki MD600
Moriwaki MD600
ύψος του πίσω μέρους. Όσον αφορά το βάρος «...στόχος μας είναι να πλησιάσουμε τα 135 κιλά. Δεν είμαστε μακριά αλλά προς το παρόν έχουμε σταματήσει την εξέλιξη περιμένοντας να οριστικοποιηθούν οι τεχνικοί κανονισμοί», λένε οι υπεύθυνοι του project.

Σύμφωνα με τον Mamoru Moriwaki θα υπάρχουν διαθέσιμα προς πώληση ένα πλήρες κιτ που θα περιλαμβάνει πλαίσιο και κινητήρα, αλλά και σκέτο πλαίσιο πάνω στο οποίο αυτοί που ενδιαφέρονται να μπουν στη Moto2 θα μπορούν να «στήσουν» τη μοτοσυκλέτα τους.

Η Moriwaki Racing ιδρύθηκε το 1973 στη Suzuka αναλαμβάνοντας την εξέλιξη, την παραγωγή, την πώληση και την εξαγωγή των προϊόντων της Yoshimura.

Οι αγωνιστικές της δραστηριότητες ξεκίνησαν το 1978 με τη συμμετοχή στον 8ωρο αγώνα της Suzuka,Moriwaki MD600
Moriwaki MD600
ενώ το 1981 συμμετείχε στα Πρωταθλήματα Superbike των ΗΠΑ, της Αυστραλίας και της Μ. Βρετανίας.

Το 2003 έκανε το μεγάλο άλμα καθώς μπήκε στο χώρο των MotoGP παίρνοντας μέρος σε επιλεγμένους αγώνες. Κατασκεύασε τη δική της μοτοσυκλέτα, την MD211VF, η οποία χρησιμοποιούσε τον V5 990cc της Honda.

Μέχρι το 2005 οπότε και αποχώρησε λόγω οικονομικών προβλημάτων, πήρε μέρος σε επτά αγώνες του Πρωταθλήματος με το καλύτερό της αποτέλεσμα να έρχεται το 2004 στην Ιαπωνία όπου ο Olivier Jacque τερμάτισε 11ος.

Είχε επίσης μια 14η θέση με τον Andrew Pitt στην Catalunya το 2004 και μια 15η με τον Tohru Ukawa στην Κίνα το 2005.

  • Πέρσι, στο περιθώριο του 8ωρου αγώνα της Suzuka και πρινMoriwaki MD600
    Moriwaki MD600
    ακόμα ανακοινωθούν οι τεχνικές προδιαγραφές της κατηγορίας που από το 2011 θα αντικαταστήσει τα δίχρονα 250άρια, η Moriwaki ήταν η πρώτη εταιρία που παρουσίασε την δική της εκδοχή στο θέμα, μια μοτοσυκλέτα 600cc η οποία «φορούσε» κινητήρα Honda.

    Επόμενο άρθρο »

    Από το Le Mans επιστροφή στη μία ώρα δοκιμών

    « Προηγούμενο άρθρο

    Twin Ring Motegi: H «απάντηση» του Rossi

    Χορηγοί
    Δημοσκόπηση
    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
    • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
    • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
    • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
    • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
    • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ