• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi: Έχω εμπιστοσύνη στη M1
Lorenzo: Πόνοι και δυσκολίες στο φρενάρισμα!
Νέα 20/07/2013 - 11:05

Πολύ καλό το ξεκίνημα για τον Valentino Rossi στην πίστα της Laguna Seca, με τον Ιταλό άσο της Yamaha να βρίσκει γρήγορα το ρυθμό του και να τερματίζει στην πρώτη θέση, χτες το πρωί - ώρα Αμερικής - χάνοντας την πρωτιά από τον Crutchlow για μόλις 91 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

 

"Είμαι πολύ χαρούμενος με την πρώτη ημέρα, δεν τα πήγαμε άσχημα κι ήμουν κοντά στους πρώτους και στα δυο ελεύθερα", εξήγησε ο Ιταλός πολύ-Πρωταθλητής. "Είναι πολύ δύσκολη πίστα για να βρεις το σωστό set-up", παραδέχτηκε στη συνέχεια. Όλο το μεσημέρι χτες, στα δεύτερα ελεύθερα, ο Valentino άλλαζε τις ρυθμίσεις και προσπαθούσε να βρει ένα στήσιμο που θα του έδινε περισσότερη διάρκεια στα ελαστικά, αλλά και καλύτερη πρόσφυση.

 

"Την Κυριακή ο αγώνας θα είναι μεγάλος. Έχω εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα μου, αλλά πρέπει να γίνουμε καλύτεροι και να βελτιώσουμε την ισορροπία, το φρενάρισμα και την επιτάχυνση. Δεν είμαστε τόσο μακριά από την κορυφή, αλλά δεν έχουμε φτάσει ακόμα σ' αυτό το επίπεδο. Αύριο ελπίζουμε να βρούμε ένα set-up που θα μας δώσει περισσότερη ταχύτητα και καλύτερο ρυθμό", ολοκλήρωσε ο Vale.

 

Μετά το δεύτερο χειρουργείο στην αριστερή του σπασμένη κλείδα, ο Jorge Lorenzo βρέθηκε στην πίστα της Αμερικής, εκεί όπου την πρώτη ημέρα δεν ρίσκαρε καθόλου. Στα πρώτα ελεύθερα ήταν 11ος και στη συνέχεια, το μεσημέρι, βελτιώθηκε τόσο, όσο χρειαζόταν για να σκαρφαλώσει ως την έκτη θέση.

 

"Το μεσημέρι ήταν καλύτερα τα πράγματα", παραδέχτηκε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής. "Πήγα βήμα-βήμα, όπως την πρώτη φορά που βρέθηκα εδώ για αγώνα MotoGP, ώστε να περιορίσω το ρίσκο και να καταλάβω το όριο της πίστας. Με κάθε γύρο ήμουν καλύτερος, αλλά προφανώς ο πόνος υπάρχει. Ένιωθα καλύτερα από το πρωί, αλλά όχι πολύ καλύτερα. Δυσκολευόμουν στο φρενάρισμα - μετά τους πρώτους εφτά γύρους ήταν δύσκολο να φρενάρω - αλλά έκανα τα ελεύθερα χωρίς παυσίπονα. Αυτό είναι σημαντικό, καθώς θα έχουμε ένα μικρό πλεονέκτημα με τα παυσίπονα. Η μοτοσυκλέτα είναι καλή, αλλά χάνουμε μερικά δέκατα σε σημεία φρεναρίσματος, όπου και δεν μπορούμε να πιέσουμε πολύ. Δεδομένης της κατάστασής μου, τα πήγαμε καλά την πρώτη ημέρα".

 

Επόμενο άρθρο »

Dovi: Σημείο αναφοράς ο Marquez!

« Προηγούμενο άρθρο

Ψάχνει το ρεκόρ ο Marquez!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ