• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
De Puniet: Η δυναμική της Suzuki είναι καλή!
Η βάση της μοτοσυκλέτας είναι σε υψηλό επίπεδο
Νέα 18/06/2013 - 11:52

Ο Randy de Puniet τόνισε χτες, μετά τη λήξη του τεστ στην Καταλονία, ότι η νέα MotoGP μοτοσυκλέτα της Suzuki έχει πραγματικά καλή δυναμική, με τον Γάλλο να σημειώνει τον όγδοο καλύτερο χρόνο, με διαφορά 0.772δ από την κορυφή και την εργοστασιακή Yamaha. Στις δηλώσεις του μετά το τεστ, ο Γάλλος ήταν αισιόδοξος για τη νέα πρωτότυπη, τονίζοντας μάλιστα ότι δεν πίεσε στο όριο!

 

"Δουλέψαμε, όπως και στο Motegi, μεθοδικά και ήδη από την αρχή η μοτοσυκλέτα ήταν καλή", τόνισε ο De Puniet. "Χρειάστηκε να προσαρμόσουμε το κιβώτιο, μιας και ήταν η πρώτη μας φορά εδώ, όμως είμαι ικανοποιημένος με το επίπεδο της μοτοσυκλέτας, ενώ για μια ακόμη φορά δεν την έφτασα στο όριο. Γι' αυτό το λόγο στην Aragon θα είναι ένα σημαντικό τεστ, διότι θα έχουμε δυο γεμάτες ημέρες. Εδώ είχαμε μια ημέρα και βρήκαμε ήδη μια καλή βάση".

 

"Πραγματικά θέλω να συνεχίσω τη δουλειά και να βρω κάποιο πρόβλημα, διότι για την ώρα δεν έχουμε βρει τίποτα! Μ' αρέσει η θέση οδήγησης και νιώθω άνετα στη μοτοσυκλέτα. Είναι εύκολο να κάνεις σταθερό γυρολόγιο. Η βάση της μοτοσυκλέτας είναι σε υψηλό επίπεδο και μ' αρέσει ιδιαίτερα το μπροστινό μέρος, αν και πρέπει να δουλέψουμε για να κερδίσουμε ταχύτητα στις στροφές. Όπως όλοι, πρέπει να προσαρμόσουμε το traction control, αλλά όπως είπα η βάση είναι ήδη σε υψηλό επίπεδο. Δεν είχαμε ποτέ μηχανικά προβλήματα και η μοτοσυκλέτα ποτέ δεν σταμάτησε στην πίστα".

 

"Έχει περισσότερη δύναμη από την Aspar CRT και όταν τη σηκώνεις νιώθεις τη δύναμη και αυτό ταιριάζει καλύτερα στο στυλ μου. Θα προσπαθήσω να ακολουθήσω κάποιον στην Aragon για να έχω μια καλύτερη ιδέα για την απόδοση του κινητήρα. Μ' αρέσει η μεταφορά της δύναμης στην άσφαλτο. Τη νιώθεις σαν πραγματική πρωτότυπη μοτοσυκλέτα!"

 

Στη συνέχεια ο De Puniet έκανε και μια σύγκριση με την 800cc μοτοσυκλέτα της Suzuki - την οποία και είχε οδηγήσει στο τεστ της Βαλένθια το 2011 - λίγο πριν η ομάδα εγκαταλείψει προσωρινά το Πρωτάθλημα. "Αυτό το μοτέρ είναι πιο ομαλό. Το 800cc ήταν πιο επιθετικό. Πολύ κοντά με την τότε μοτοσυκλέτα είναι η θέση οδήγησης και το πλαίσιο. Η 800cc ήταν πολύ καλή και νομίζω ότι πήραν τα θετικά και τα χρησιμοποίησαν σ' αυτή τη μοτοσυκλέτα. Ο χρόνος μας δεν ήταν άσχημος, ενώ κι εγώ θέλω κάποιο διάστημα για να προσαρμοστώ από την CRT στη Suzuki. Νομίζω όμως ότι η μοτοσυκλέτα έχει πραγματικά πολύ καλή δυναμική".


Το παρόν στο χτεσινό τεστ έδωσε και ο Nobuatsu Aoki (4η φωτό), ο έτερος δοκιμαστής της ομάδας, ο οποίος οδήγησε για μερικούς γύρους τη νέα πρωτότυπη στην ισπανική πίστα.

Επόμενο άρθρο »

Lorenzo: Καλύτερα στο κρύο

« Προηγούμενο άρθρο

Ducati: Μια από τα ίδια...

Χορηγοί