• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΑΠΟΣΤΟΛΗ QATAR: Δεν θα είναι εύκολα τα πράγματα για τον Stoner
Τα πράγματα δεν θα είναι όσο εύκολα δείχνει η τεράστια διαφορά των 0.473"...
Νέα 12/04/2009 - 11:11
Του Δημήτρη Διατσίδη

Μπορεί ο Αυστραλός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2007 να είναι ο κυρίαρχος των δοκιμών του πρώτου Αγώνα της χρονιάς, όμως τα πράγματα δεν θα είναι για τον ίδιο και την ομάδα του όσο εύκολα δείχνει η τεράστια διαφορά των 0.473 του δευτερολέπτου από τον δεύτερο Rossi.

O αγώνας θα «παιχτεί» στα λάστιχα και συγκεκριμένα στον τρόπο που κάθε μοτοσυκλέτα (σε συνδυασμό με το οδηγικό στυλ του αναβάτη της) φθείρει τα ελαστικά.

Η πίστα του Κατάρ επηρεάζεται σημαντικά από τον αέρα που εξακολουθεί να είναι δυνατός όλο το τριήμερο του αγώνα, μεταφέροντας σκόνη από την έρημο, στη μεγάλη και δύσκολη διαδρομή του σιρκουί.

Η σκόνη αυτή δημιουργεί μεγάλη φθορά στα λάστιχα και έτσι προς το τέλος του αγώνα, όταν αρχίσουν τα γλιστρήματα και οι πλαγιολισθήσεις θα επικρατήσει όποιος έχει κρατήσει λίγο καλύτερη κατάσταση στα ελαστικά του.

Ο Valentino Rossi είναι ο οδηγός με το πιο ήρεμο και απαλό στυλ που έτσι κρατάει τα λάστιχά του σε καλή κατάσταση και στο παρελθόν κατάφερνε να κερδίζει τους αγώνες στο τέλος, με χαρακτηριστική άνεση που έκανε τους θεατές να νομίζουν ότι στα πρώτα 2/3 του αγώνα έπαιζε με τους αντιπάλους του.

Βέβαια εδώ και δύο χρόνια έχει βρει τον μεγάλο του αντίπαλο στο πρόσωπο του Stoner που παρά το πιο επιθετικό του στυλ, «στήνει» τη μοτοσυκλέτα του έτσι ώστε να αποδίδει καλύτερα στο τέλος του αγώνα.

Η υπεροχή του όμως στις κατατακτήριες δοκιμές του Κατάρ ήλθε λόγω της ικανότητάς του να οδηγεί απίστευτα καλά και με το μαλακότερο από τα δύο ελαστικά που έχουν στη διάθεσή τους όλοι οι οδηγοί.

Εδώ να σημειώσουμε ότι όλοι ανεξαιρέτως οι οδηγοί χρησιμοποίησαν την πιο σκληρή γόμα για το μπροστινό στην τελευταία αυτή χρονομέτρηση που η πίστα ήταν πιο καθαρή σε σχέση με την Παρασκευή. Η πιο μαλακή γόμα χρησιμοποιήθηκε για το πίσω, για να πετύχουν στο τέλος όλοι σημαντικά βελτιωμένους χρόνους σε σχέση με τις Ελεύθερες Δοκιμές.

Στον αγώνα όλοι θα χρησιμοποιήσουν την πιο σκληρή γόμα και πίσω, έτσι θα υπάρχει απόλυτη ταύτιση στην επιλογή ελαστικών και άρα τη διαφορά θα κάνει όπως είπαμε ο οδηγός και το στήσιμο της κάθε μοτοσυκλέτας.

Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι ο Rossi μπορεί να πλησιάσει προς το τέλος του αγώνα τον Stoner, αν υποθέσουμε ότι ο Αυστραλός θα καταφέρει να ξεφύγει στην αρχή και επίσης ότι θα γίνει μεγάλη μάχη για το τρίτο σκαλί του βάθρου.

Ο Lorenzo δεν έχει βρει το σωστό στήσιμο για τα σκληρά λάστιχα, ενώ αντίστοιχα ο Dovizioso φαίνεται πιο έτοιμος για το δεύτερο βάθρο της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία.

Ο Capirossi και ο Vermeulen θα εκμεταλλευτούν την ικανότητα της Suzuki (σε πολλούς αγώνες) για καλή απόδοση στο τελευταίο 1/3 των γύρων.

Πάντως όλα δείχνουν ότι θα γίνει ένας ωραίος αγώνας.

Επόμενο άρθρο »

Η Moto2 έρχεται το 2010 με κοινό κινητήρα για όλους

« Προηγούμενο άρθρο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ QATAR: Αύριο βράδυ 21:00!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ