• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Corti: Mάχη με τις ART!
Espargaro και De Puniet έχουν το προβάδισμα
Νέα 30/01/2013 - 10:16

Μόλις λίγες ημέρες απέμειναν για το πρώτο επίσημο τεστ της νέας χρονιάς, το οποίο θα διεξαχθεί στην πίστα της Sepang από 5 έως 7 Φεβρουαρίου. Οι CRT μοτοσυκλέτες ωστόσο – εκείνες που θα κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής της Marelli – θα έχουν την ευκαιρία να βρίσκονται στη Μαλαισία για δυο ημέρες πιο πολύ, μετά τη σχετική απόφαση της Dorna. Ανάμεσα στα νέα πρόσωπα της υποκατηγορίας, είναι και ο Claudio Corti, με τον Ιταλό αναβάτη να αγωνίζεται full-time στη μεγάλη κατηγορία, μετά την έκτακτη εμφάνισή του στη Βαλένθια, την περασμένη σεζόν.

 

«Λίγες ημέρες έμειναν πια και την Παρασκευή πετάω για Μαλαισία, για να δω τι με περιμένει!», σχολίασε ο Corti στο gpone.com. «Τα πάντα είναι καινούργια για εμένα, τόσο η μοτοσυκλέτα όσο και η ομάδα. Είναι ευχής έργο που θα έχουμε στη διάθεσή μας δυο ημέρες παραπάνω, για να δοκιμάσουμε παρέα με τις άλλες CRT. Δεν γνωρίζουμε αρκετά για τη μοτοσυκλέτα και θα πρέπει να ξεκινήσουμε από το μηδέν, ειδικά με τα νέα ηλεκτρονικά. Προφανώς και τα πράγματα είναι διαφορετικά για εκείνους που θα αγωνιστούν με τις ίδιες μοτοσυκλέτες, όπως και πέρυσι. Ωστόσο υπάρχουν και αρκετοί νέοι αναβάτες, πέρα από εμένα, όπως οι Staring, Laverty και Pesek».

 

Φυσικά ο Ιταλός οδηγός θα έχει δίπλα του και τον Colin Edwards, στου οποίου τη βοήθεια θα μπορεί να βασίζεται: «Πάνω απ’ όλα ο Colin φαίνεται καλός άνθρωπος. Υπάρχουν πολλά που μπορώ να μάθω από αυτόν. Όταν σκέφτομαι πόσο μικρός ήμουν όταν εκείνος μαχόταν με τον Bayliss στην Imola (σ.σ. το 2002) με πιάνουν τα γέλια! Ελπίζω να είμαι τουλάχιστον αντάξιός του. Ήταν η κορυφαία CRT στο Κατάρ πέρυσι, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορώ να το καταφέρω αυτό. Στόχος μας είναι να παλέψουμε με τις ART. Οι Espargaro και De Puniet είναι δυνατοί αντίπαλοι και η μοτοσυκλέτα τους δείχνει να έχει το προβάδισμα για την ώρα».

 

Όπως αναφέραμε, η ομάδα του Corti θα χρησιμοποιεί την ηλεκτρονική της Magneti Marelli, η οποία θα γίνει υποχρεωτική από το 2014. «Δεν ξέρω τι να περιμένω και οι δυο πρώτες ημέρες των δοκιμών θα είναι εξαιρετικά σημαντικές, ώστε να κατανοήσουμε το σύστημα και να θέσουμε τις παραμέτρους. Δεν ήταν διαθέσιμη στη Βαλένθια, χρησιμοποίησα την αντίστοιχη της MoTeC. Το πλαίσιο της FTR είναι καλό, το μοτέρ της Kawasaki αποδείχτηκε πάρα πολύ καλό στα SBK και η ανάρτηση της Ohlins είναι πλέον στάνταρ για την κατηγορία. Είμαι πολύ αισιόδοξος».

 

Επόμενο άρθρο »

Redding: Δεν ήμουν έτοιμος για τη Ducati!

« Προηγούμενο άρθρο

3ο Video: Wrooom 2013

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ