• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αναλυτικά το νέο σύστημα κατατακτηρίων
Τι αλλάζει από τη νέα χρονιά για τη μεγάλη κατηγορία Πρωταθλήματος
Νέα 29/01/2013 - 10:30

Όπως έχει γίνει γνωστό από τα τέλη της περασμένης χρονιάς, οι κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου θα έχουν διαφορετική – από τη μέχρι πρότινος – μορφή, με σκοπό (σύμφωνα με τη Dorna) να βελτιωθεί το θέαμα και να βλέπουμε πιο ανταγωνιστικούς χρόνους από τους αναβάτες.

 

Οι ελεύθερες δοκιμές θα μείνουν όπως έχουν, δηλαδή με τρεις 45λεπτες διαδικασίες, οι οποίες θα διεξάγονται – πλην εξαιρέσεων – την Παρασκευή το πρωί και το απόγευμα, καθώς και το Σάββατο το πρωί. Η διαφορά φέτος έγκειται ότι πλέον οι χρόνοι των ελευθέρων θα μετράνε για τις κατατακτήριες, με τα συνδυασμένα αποτελέσματα να καθορίζουν το αν ένας οδηγός θα συμμετάσχει στις ΚΑΤ1 ή στις ΚΑΤ2.

 

Οι ΚΑΤ1 θα συμπεριλαμβάνουν τους αναβάτες, οι χρόνοι των οποίων ήταν από την 10η θέση και κάτω, με τη διάρκεια της διαδικασίας να ορίζεται στα 15 λεπτά. Οι διαγωνιζόμενοι στις πρώτες ΚΑΤ θα έχουν το κίνητρο και τη δυνατότητα να προκρίνονται στις ΚΑΤ2, με τις δυο πρώτες θέσεις να δίνουν το πολυπόθητο εισιτήριο για τη συνέχεια. Ως εκ τούτου, στις ΚΑΤ2 – διάρκειας επίσης 15 λεπτών – θα συμμετάσχουν 12 οδηγοί για να καθοριστεί η γραμμή εκκίνησης του Κυριακάτικου αγώνα. Εκείνοι οι οδηγοί που δεν κατάφεραν να πάρουν μια εκ των δυο πρώτων θέσεων στις ΚΑΤ1, θα διαμορφώσουν το grid από τη 13η θέση, σύμφωνα με την κατάταξή τους στις ΚΑΤ1.

 

Παράλληλα, θα υπάρξουν και 4ες ελεύθερες δοκιμές – διάρκειας 30 λεπτών που θα γίνονται πριν τις δυο κατατακτήριες – οι οποίες όμως δεν θα χρονομετρούνται, ούτε θα μετράνε για το σε ποιες κατατακτήριες θα παίρνει μέρος ο κάθε αναβάτης.

 

Σημείωση: Οι κατατακτήριες στη Moto2 και στη Moto3 παραμένουν ως είχαν και τα προηγούμενα χρόνια.

 

 

Επιγραμματικά το νέο σύστημα κατατακτηρίων:

 

 

1.         Οι τρεις πρώτες ελεύθερες δοκιμές δεν θα αλλάξουν, ωστόσο οι συνδυασμένοι χρόνοι – των τριών πρώτων και μόνο – θα λαμβάνονται υπόψη για τη συμμετοχή των οδηγών στις κατατακτήριες.

2.         Οι δέκα πρώτοι – των συνδυασμένων χρόνων των τριών πρώτων ελευθέρων – θα περνούν αυτόματα στις ΚΑΤ2.

3.         Όλοι οι υπόλοιποι θα συμμετέχουν στις ΚΑΤ1

4.         Οι δυο ταχύτεροι των ΚΑΤ1 θα προκρίνονται στις ΚΑΤ2 κι έτσι θα έχουμε 12 αναβάτες που θα αγωνίζονται για τις δώδεκα πρώτες θέσεις.

5.         Οι οδηγοί που δεν ήταν στις πρώτες θέσεις των ΚΑΤ1 θα πάρουν θέση στη γραμμή εκκίνησης από τη 13η θέση και πάνω, σύμφωνα με τους χρόνους τους στις ΚΑΤ1.

 

 

Η διάρκεια των διαδικασιών:

 

 

Πρώτη ημέρα:

 

Ελεύθερες Δοκιμές 1 – 45 λεπτά, θα μετράνε για τις κατατακτήριες

 

Ελεύθερες Δοκιμές 2 – 45 λεπτά, θα μετράνε για τις κατατακτήριες

 

Δεύτερη ημέρα:

 

Ελεύθερες Δοκιμές 3 – 45 λεπτά, θα μετράνε για τις κατατακτήριες

 

Ελεύθερες Δοκιμές 4 – 30 λεπτά, ΔΕΝ θα μετράνε για τις κατατακτήριες

 

Διάλειμμα 10 λεπτών

 

Κατατακτήριες 1 – 15 λεπτά

 

Διάλειμμα 10 λεπτών

 

Κατατακτήριες 2 – 15 λεπτά

 

Επόμενο άρθρο »

Abraham SR: Δεν κάναμε πισωγύρισμα

« Προηγούμενο άρθρο

2ο Video: Wrooom 2013

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ