• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Wrooom 2013: O Hayden θα μπει δυνατά
O Nicky Hayden μιλάει για τα 2 προβλήματα της D16
Νέα 15/01/2013 - 18:20

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

O Aμερικανός της Ducati βρίσκεται για 5η συνεχόμενη χρονιά στο Wrooom, αφού φέτος θα αγωνίζεται για 5η χρονιά με την Ιταλική εταιρία. Είναι η πρώτη φορά που είναι τόσο καλά σε φυσική κατάσταση και τόσο καλά σε ψυχολογία. Σίγουρα όλοι τον θεωρούν το #1 στην ομάδα, με την μεγαλύτερη εμπειρία από τον Dovi και όλοι περιμένουν αρκετά από τον ίδιο, γνωρίζοντας βέβαια ότι η μοτοσυκλέτα υστερεί σε σχέση με τις Honda & Yamaha.

O Hayden πριν έρθει στην Madonna di Campiglio βρέθηκε στο εργοστάσιο στο Borgo Panigale και είδε από κοντά τη νέα GP13 που δεν είναι πολύ διαφορετική από την περσινή, αλλά υπάρχουν οι ξεκάθαρες ιδέες για το τι θέλουν να κάνουν στις πρώτες δοκιμές, όπως είπε. “Το ότι βελτιώσαμε το πρόγραμμα των τεστ, με το νέο μας οδηγό δοκιμών που είναι πολύ γρήγορος, είναι πολύ καλό”, είπε, εννοώντας ότι είναι πλεονέκτημα για την ομάδα να έχει τον Michele Pirro.

O Paolo Ciabatti λίγο αργότερα σε ιδιαίτερη συζήτηση με τον απεσταλμένο μας επιβεβαίωσε το υψηλό επίπεδο του δοκιμαστή, που θα τεστάρει τα πράγματα που θα μπαίνουν κατευθείαν στις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες, ενώ την αντοχή τους θα την έχει ήδη τεστάρει ο Franco Battaini. Μάλιστα θα του δώσουν την ευκαιρία να αγωνιστεί σε τρία grand prix, όχι μόνο ως επιβράβευση, αλλά και επειδή φοβούνται ότι ένας δοκιμαστής μπορεί να χάσει την ταχύτητα και τον τρόπο σκέψεις ενός αγωνιζόμενου!

 

Ο Hayden με τη σειρά του μίλησε για τον Juan Martinez, τον αρχιμηχανικό του και είπε ότι δεν θα τον άλλαζε για κανένα άλλο στο paddock, τώρα που μαζί έχουν μάθει πολλά. Ως προς το ότι φέτος δεν θα είναι δίπλα του ο Valentino Rossi είπε ότι αυτό είναι και καλό, αφού θα τον ακούν λίγο περισσότερο, αλλά και κακό, αφού ο Rossi έδινε κίνητρο στην ομάδα και μπορούσε να κάνει τα πράγματα να τρέχουν πιο γρήγορα. Για παράδειγμα το πλαίσιο από αλουμίνιο ήταν μεγάλη αλλαγή και έγινε με την πίεση του Ιταλού σούπερ-σταρ. “Πρέπει να περιμένουμε τώρα να δούμε τι θα φέρει η Audi, αφού υπάρχουν πολλές προοπτικές”, είπε ο Αμερικανός.

“Πρέπει να βρούμε κάτι για την υποστροφή. Είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα και από εκεί ξεκινούν τα υπόλοιπα. Όταν δεν έχουμε καλή γραμμή στην είσοδο, μετά χαλάει και η έξοδος και η μοτοσυκλέτα δεν συμπεριφέρεται σωστά. Το άλλο μεγάλο πρόβλημα είναι η απόκριση στο γκάζι στις χαμηλές στροφές. Αν τα λύσουμε αυτά θα είμαστε πολύ κοντά στους άλλους”, δήλωσε ο Hayden.

Σχολιάζοντας τον Ben Spies που έρχεται στην Ducati, είπε ότι πρέπει να περιμένουμε για να δούμε τι θα κάνει. “Είναι σίγουρα ένας καλός οδηγός που αξίζει να βρίσκεται στο MotoGP”, είπε.

“Τώρα οι Αμερικανοί οδηγοί δεν μπορούμε τόσο εύκολα να συναγωνιστούμε τους Ευρωπαίους. Παλιότερα το dirt track βοηθούσε, γιατί είχαμε καλό έλεγχο στο γλίστρημα. Τώρα οι σύγχρονες μοτοσυκλέτες με τα πολλά βοηθήματα δεν γλιστρούν και αυτό δεν βοηθάει τους Αμερικανούς. Τώρα οι Ευρωπαίοι έχουν τα mini-moto τις μικρές μοτοσυκλέτες και τις πολλές κατηγορίες, αλλά και δυνατά πρωταθλήματα όπως το Ισπανικό, οπότε είναι δύσκολο ένας μικρός Αμερικανός να τους συναγωνιστεί”, δήλωσε για το γεγονός ότι δεν υπάρχει φυτώριο ή κάποιος συμπατριώτης του οδηγός που να φαίνεται ότι μπορεί να πάρει το στέμμα μακρυά από την Ευρώπη.

Μίλησε και για την περίπτωση επιστροφής στην ιδέα του “μη πλαισίου” και είπε ότι η μοτοσυκλέτα εκείνη ήταν αρκετά καλή, αλλά τώρα με το θέμα του ενιαίου ελαστικού για να μπορέσεις να συναγωνιστείς τους άλλους, πρέπει να έχεις τα ίδια πράγματα. Έτσι προφανώς αποκλείει την ιδέα αυτή, κάτι που μας επιβεβαίωσε και ο team manager Vittoriano Guareschi που μας είπε ότι κάτι τέτοιο θα ήταν εφικτό αν η Bridgestone έκανε ειδικά ελαστικά για τη μοτοσυκλέτα αυτή, όπως γινόταν στο παρελθόν.

Ο Nicky Hayden ολοκλήρωσε τη συνέντευξή του λέγοντας ότι φέτος πρέπει να μπει πολύ δυνατά στους αγώνες, αλλά και στις πρώτες δοκιμές, αφού έτσι θα αποδείξει ότι πρέπει να μείνει στη θέση του και το 2014, μιας και έχει ένα χρόνο συμβόλαιο, σε αντίθεση με τον Dovizioso που έχει συμβόλαιο δύο χρόνων.

 

Επόμενο άρθρο »

Wrooom 2013: O Hayden κάνει σκι

« Προηγούμενο άρθρο

Wrooom 2013: Θετική ενέργεια από τον Dovi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ