• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Melandri: Πρέπει να δουλέψουμε στη μοτοσυκλέτα!
Να εστιάσουμε στο να γίνει πιο εύκολη στην οδήγηση
Νέα 13/12/2012 - 10:13

Μπορεί ο Melandri να τερμάτισε στην 3η θέση της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος SBK για το 2012, ωστόσο ο Ιταλός άσος ήταν ο πρώτος αναβάτης – μετά το ντεμπούτο της BMW στο Πρωτάθλημα το 2009 – που κατάφερε να δώσει νίκη στην S1000RR και μάλιστα έξι φορές τη περασμένη σεζόν (Donington Park, Miller Motorsports, Motorland Aragon, διπλή νίκη στο Brno και μια στη Μόσχα).

 

Παρά το γεγονός ότι πέτυχε έξι νίκες το 2012 και ανέβηκε άλλες πέντε φορές στο βάθρο, ο Melandri δεν δείχνει να επαναπαύεται και σε πρόσφατες δηλώσεις του στο επίσημο site του Πρωταθλήματος, τόνισε ότι δεν είναι τελείως ικανοποιημένος με την απόδοσή της μοτοσυκλέτας του! «Όταν δουλεύει καλά, δουλεύει πραγματικά καλά αλλά αυτό ίσως συμβαίνει διότι έχει μικρότερο περιθώριο τελειοποίησης, σε σχέση με άλλες μοτοσυκλέτες», σχολίασε ο Ιταλός και πρόσθεσε: «Θεωρώ ότι έχουμε μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα, αλλά όπως είπα, το περιθώριο να δουλέψει και να σου δώσει καλή αίσθηση είναι πολύ μικρό. Όταν το πετύχεις, τότε είσαι γρήγορος και όλα δείχνουν εύκολα. Όταν όμως κάτι δεν πάει καλά και είσαι εκτός αυτού του περιθωρίου, τότε μερικές φορές δίνεις μάχη με τη μοτοσυκλέτα!»

 

«Πιστεύω ότι πρέπει να εστιάσουμε στο να γίνει η μοτοσυκλέτα πιο εύκολη. Το ξέραμε πριν την έναρξη της σεζόν και το γνωρίζουμε και τώρα. Η πρώτη χρονιά πέρασε προσπαθώντας να κατανοήσουμε τι παραπάνω έπρεπε να κάνουμε στη μοτοσυκλέτα. Έτσι για πρώτη φορά, σίγουρα πετύχαμε παραπάνω απ’ ό,τι προσδοκούσαμε!» Τέλος, ερωτηθείς αν μπορεί να επαναλάβει τις επιτυχίες του με τη νέα του ομάδα (BMW Motorrad GoldBet SBK), υπογράμμισε: «Νομίζω ότι πρώτο ρόλο παίζει το σύνολο. Ο αναβάτης, η ομάδα, η μοτοσυκλέτα, το εργοστάσιο, όλα μαζί. Οπωσδήποτε ο αναβάτης είναι στην κορυφή και πρέπει να παλέψει, να πιέσει την ομάδα και να δώσει τις σωστές κατευθύνσεις. Στη συνέχεια η ομάδα πρέπει να πιέσει το εργοστάσιο και το τελευταίο πρέπει να καταλάβει την πληροφόρηση και να προμηθεύσει τα απαραίτητα για τη μοτοσυκλέτα. Πιστεύω ότι όλα είναι ομαδική δουλειά. Μόνος του ο αναβάτης, η ομάδα, ή το εργοστάσιο, δεν μπορούν να πετύχουν κάτι!»

 

Επόμενο άρθρο »

Stoner: Τώρα o Rossi νιώθει πιο δυνατός!

« Προηγούμενο άρθρο

Dorna-Suzuki: Συνεχίζονται οι συνομιλίες

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα