• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Suzuki Inazuma: μηχανάκια τέλος!
Κυκλοφόρησε η νέα street naked INAZUMA 250!
Νέα Αγοράς 21/11/2012 - 14:43

Δελτίο Τύπου

 

 

           Street naked 250 κυβικών εκατοστών

           Ανταγωνιστική τιμή αγοράς 3.995 ευρώ

           Compact διαστάσεις, χαμηλό βάρος

           2κύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας 24,5 ίππων

           6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων

           Τρία προγράμματα οδήγησης

 

Η Suzuki είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την κυκλοφορία της νέας street naked INAZUMA 250. Μιας μοτοσικλέτας πάνω από τα κυβικά της, που έρχεται να συνδυάσει με τον καλύτερο τρόπο την πρακτικότητα, τις επιδόσεις και την οικονομία.

 

Με 2κύλινδρο υδρόψυκτο κινητήρα άμεσου ψεκασμού, 6τάχυτο, ειδικά κλιμακωμένο για μεγαλύτερη οικονομία κιβώτιο, εξελιγμένα συστήματα διαχείρισης ρύπων και έναν υπερπλήρη πίνακα οργάνων με όλα όσα χρειάζεται ο αναβάτης, η INAZUMA, το όνομα της οποίας στα ιαπωνικά σημαίνει «ο κεραυνός που χτυπά μέσα στην καταιγίδα», υπόσχεται μια νέα, πιο πρακτική αλλά και πιο συναρπαστική καθημερινότητα.

 

Η INAZUMA χτίστηκε πάνω στους πυλώνες της αξιοπιστίας και της ποιότητας που είναι συνώνυμοι με τη Suzuki. Για τις μετακινήσεις σας, επιλέγετε μια πραγματική μοτοσικλέτα και όχι απλά ένα δίτροχο «για να κάνετε τη δουλειά σας». Άλλωστε, με την τιμή της να έχει οριστεί στα 3.995 ευρώ η INAZUMA δεν σας αφήνει καμία δικαιολογία για συμβιβασμούς.

 

Η INAZUMA είναι έκφραση στιλ. Είναι μια μοτοσικλέτα με δυναμικό σχεδιασμό, που συνδυάζει ποιότητα κατασκευής, απόδοση και οικονομία. Έντονες γραμμές από το εμπρός φτερό μέχρι την ουρά, μεγάλοι τροχοί 17 ιντσών, μονός προβολέας και ενσωματωμένα στο σώμα της μοτοσικλέτας φλας, σε ένα σύνολο που παραπέμπει στη ναυαρχίδα της Suzuki, την επιβλητική B-King.

 

Η INAZUMA σχεδιάστηκε για να σας εξυπηρετεί καθημερινά και η Suzuki έχει δώσει έμφαση στην πρακτικότητα. Οι compact διαστάσεις (συνολικό μήκος 2.145 mm) είναι σύμμαχος στην κίνηση μέσα στην πόλη, ενώ το χαμηλό βάρος των 182 κιλών και η ειδικά σχεδιασμένη θέση οδήγησης που απέχει μόλις 780 mm από το έδαφος, διευκολύνουν τον αναβάτη στο χειρισμό. Ταυτόχρονα, ο συνεπιβάτης, έχει την δική του, υπερυψωμένη θέση, η οποία του εξασφαλίζει άνεση και καλύτερη ορατότητα. Ο πινάκας οργάνων, με το κεντρικά τοποθετημένο αναλογικό στροφόμετρο και το ψηφιακό ταχύμετρο, δεν φείδεται πληροφορίας, αφού περιλαμβάνει οθόνη LCD με οδόμετρο, διπλό μερικό χιλιομετρητή, ρολόι, στάθμη καυσίμου, καθώς και ξεχωριστή ρυθμιζόμενη λειτουργία παρακολούθησης του προγράμματος συντήρησης. Ο αναβάτης μπορεί πολύ εύκολα να επιλέξει να ειδοποιείται αυτόματα για επικείμενο service σε διάστημα 500 - 5.000 χιλιόμετρων, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η μακροζωία και η καλή λειτουργία της μοτοσικλέτας. Ξεχωριστή θέση στον πίνακα οργάνων έχει και η ψηφιακή ένδειξη επιλεγμένης σχέσης στο 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ, για την απόλυτη προσαρμογή στις οδηγικές σας επιθυμίες, η Suzuki έχει προσθέσει μια ακόμα πρωτοποριακή λειτουργία, με ρυθμιζόμενη ένδειξη στροφών κινητήρα (shift light), προγραμματισμένη ώστε να ανταποκρίνεται σε τρεις προεπιλεγμένες λειτουργίες, Normal, Eco και Sport. Έτσι, ο αναβάτης, ανάλογα με τον τόπο και τον τρόπο οδήγησής του, μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε ισορροπημένη απόδοση, οικονομία ή επιδόσεις.

 

Η καρδιά της INAZUMA είναι ο υδρόψυκτος 2κύλινδρος κινητήρας των 250 κυβικών εκατοστών με τον μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής (SOHC), που ταιριάζει απόλυτα με τον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Οι διαστάσεις του είναι συγκρατημένες, το βάρος του χαμηλό και η απόδοσή του απόλυτα στοχευμένη. Δίνει τον καλύτερό του εαυτό στις χαμηλές και μεσαίες στροφές (4.000 rpm/min), εκεί ακριβώς που τον έχετε ανάγκη στην κίνησή σας εντός των τειχών, αλλά και σε πιο ανοιχτές διαδρομές. Η μέγιστη ιπποδύναμη των 24,5 ίππων αποδίδεται στις 8.500 στροφές ανά λεπτό, ενώ η ροπή κορυφώνεται στα 22 Nm, τιμές που αμφότερες βρίσκονται στο άνω άκρο της κατηγορίας. Ο εξελιγμένος ηλεκτρονικός ψεκασμός (EFI) και το ειδικά κλιμακωμένο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, μαζί με τη λειτουργία ECO mode, εξασφαλίζουν μέγιστη αποδοτικότητα και χαμηλές εκπομπές ρύπων σύμφωνα με τα αυστηρότερα ευρωπαϊκά στάνταρ. Άλλωστε η χαμηλή κατανάλωση της INAZUMA σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 13,3 λίτρων υπόσχονται ζηλευτή αυτονομία για τις μετακινήσεις σας.

 

Το ειδικά σχεδιασμένο πλαίσιο έχει φτιαχτεί με γνώμονα την στιβαρότητα, ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί ακόμα και σε πιο απαιτητικό στιλ οδήγησης. Σε αυτό συνηγορεί και ο σχεδιασμός της ανάρτησης, με το τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και τα υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός και πίσω. Η πίσω ανάρτηση με το «κρυφό» ψαλίδι χρησιμοποιεί ένα αμορτισέρ λαδιού με ελατήριο ρυθμιζόμενης σε 7 στάδια προφόρτισης, για να μπορεί εύκολα ο αναβάτης να την προσαρμόσει στα οδηγικά του στάνταρ.

 

Σε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά της INAZUMA, η ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΑΕΒΕ έρχεται να προσθέσει ένα ακόμα όπλο στην φαρέτρα, χάρη στην επιθετική οικονομική της πολιτική. Η INAZUMA θα διατίθεται με τιμή 3.995 ευρώ, σε δύο χρωματισμούς Pearl Nebular Black και Candy Cardinal Red και με μια πλούσια γκάμα αξεσουάρ που καλύπτουν τις αισθητικές και μεταφορικές ανάγκες κάθε αναβάτη.

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Inazuma GW250

Tύπος κινητήρα: 4χρονος, 2κύλινδρος, υδρόψυκτος, SOHC

Κυβικά: 248 cc

Μέγιστη ιπποδύναμη: 24,5 @ 8.500 rpm

Μέγιστη ροπή: 22 Nm @ 6.500 rpm

Διάμετρος / Διαδρομή (mm): 53,5 x 55,2

Συμπίεση: 11,5:1

Κιβώτιο ταχυτήτων: 6 ταχύτητες

Καύσιμο: Βενζίνη

Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός

Συμπλέκτης: Υγρού τύπου

Σύστημα ψύξης: Υδρόψυξη

Διαστάσεις (Μ/Π/Υ σε mm): 2.145 / 760 / 1.075

Μεταξόνιο: 1.430 mm

Ύψος σέλας: 780 mm

Βάρος: 182 kg

Σύστημα εκκίνησης : Ηλεκτρική μίζα

Μπαταρία: 12V επαναφορτιζόμενη

Ρεζερβουάρ: 13,3 lt

Ανάρτηση εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι, αμορτισέρ λαδιού

Ανάρτηση πίσω: Ψαλίδι, αμορτισέρ λαδιού, ρυθμιζόμενο ελατήριο

Τροχοί: Αλουμινίου 17’’

Ελαστικό εμπρός: 110/80-17M/C 57H

Ελαστικό πίσω: 140/70-17M/C 66H

Φρένα (εμπρός/πίσω): Δισκόφρενο/Δισκόφρενο

 

Website Suzuki Inazuma

www.suzuki.gr/motos/inazuma

 

Επόμενο άρθρο »

ΑΧ-8 Dual Evo Multi και Dual Evo Special!

« Προηγούμενο άρθρο

EICMA 2012: CRP Energica

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ