• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP 2014: Συμβιβασμός για την ECU
Τα εργοστάσια κρατάνε τη δική τους ηλεκτρονική, αλλά με ποινή 4lt καυσίμου
Νέα 10/11/2012 - 22:35
Μετά από μήνες διαβουλεύσεων και αντιδράσεων, ήρθε σήμερα, Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012, η επίσημη ανακοίνωση που ξεκαθαρίζει τις αλλαγές που θα δούμε στο MotoGP από το 2014. Αναμφισβήτητα το σοβαρότερο θέμα όλων, ήταν η ενδεχόμενη εισαγωγή στάνταρ ECU και ορίου στροφών, κάτι που είχε προτείνει η Dorna, σε περίπτωση που οι κατασκευαστές δεν έβρισκαν δική τους λύση για τον περιορισμό των εξόδων και για να γίνει πιο ανταγωνιστικό το Πρωτάθλημα.

 

Στο τέλος, όμως, επιλέχθηκε η λύση του συμβιβασμού (θυμίζουμε ότι η Honda είχε απειλήσει να φύγει από το Πρωτάθλημα, σε περίπτωση που υπήρχε περιορισμός στην ηλεκτρονική, κάτι που διαμήνυε ο Nakamoto σε πολλές συνεντεύξεις του) και ενώ η ECU – την οποία από του χρόνου θα προσφέρει η Magneti Marelli – θα γίνει υποχρεωτική από το 2014, εν τούτοις τα εργοστάσια θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το δικό τους software ηλεκτρονικών στις δυο πρωτότυπες και στις δυο δορυφορικές μοτοσυκλέτες τους, με μόνη διαφορά ότι θα έχουν μια «ποινή» 4 λίτρων καυσίμου σε σχέση με τις CRT ή με τα εργοστάσια που θα θελήσουν να χρησιμοποιήσουν την ενιαία ECU.

 

Προς το παρόν, η διαφορά στο καύσιμο είναι στα 3 λίτρα, με τις CRT να διαθέτουν 24 ενώ οι μοτοσυκλέτες των εργοστασίων – και οι δορυφορικές τους – θα πορεύονται με 20 λίτρα από το 2014. Επίσης, την ίδια χρονιά τα εργοστάσια θα έχουν και έναν κινητήρα λιγότερο, ανά αναβάτη, ανά σεζόν (από 6 σε 5 δηλαδή), με τις CRT να παραμένουν στους 12. Τα εργοστάσια όμως που θα συμμετέχουν για πρώτη φορά, στην πρώτη τους σεζόν θα έχουν δικαίωμα χρήσης 9 κινητήρων. Αυτό φωτογραφίζει την Suzuki και την Aprilia που υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το 2014 να έχουν επίσημη συμμετοχή, όπως και την BMW, που φαίνεται ότι σκέφτεται αυτό το ενδεχόμενο. Η σχετική ανακοίνωση καθιστά σαφές ότι «οι συζητήσεις με τους κατασκευαστές συνεχίζονται, όσον αφορά στη προμήθεια επιπρόσθετων μοτοσυκλετών και κινητήρων»

 

Η Honda, λέγεται, ότι είναι έτοιμη να αρχίσει την παραγωγή μιας ολοκληρωμένης CRT μοτοσυκλέτας, στα πρότυπα της RC213V, με την Yamaha να είναι διατεθειμένη να προσφέρει κινητήρες.

 

Παράλληλα, επιπρόσθετες αλλαγές θα έχουμε και στην Moto2, όπου θα επιβληθεί συνδυασμός βάρους τόσο του αναβάτη όσο και της μοτοσυκλέτας. Μέχρι τώρα υπήρχε περιορισμός μόνο για τη μοτοσυκλέτα, με το νέο συνδυασμένο όριο των 215 κιλών να αναμένεται να βοηθήσει τους πιο υψηλόσωμους αναβάτες, οι οποίοι ένιωθαν αδικημένοι μέχρι σήμερα. Το τωρινό όριο μοτοσυκλέτας για τη μεσαία κατηγορία, είναι τα 140 κιλά. Να σημειώσουμε ότι στη Moto3 ισχύει ήδη ο συνδυασμός βάρους, με το κατώτατο όριο να είναι στα 148 κιλά.

 

Επόμενο άρθρο »

Μεγάλες αλλαγές στη Ducati!

« Προηγούμενο άρθρο

Προβλήματα με το μπροστινό για Rossi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ