• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
«Δεν έχω τίποτα να χάσω»
Λέει ο Marco Melandri που επιβεβαίωσε τις πληροφορίες που τον ήθελαν να αποδέχεται την πρόταση της Hayate Racing...
Νέα 14/03/2009 - 11:07
Μαθημένος στα δύσκολα ο Marco Melandri αποφάσισε τελικά να αποδεχθεί την πρόταση της Hayate Racing με την οποία υπέγραψε μονοετές συμβόλαιο συνεργασίας.

Ο Ιταλός θα οδηγήσει φέτος μια Kawasaki ZX-RR Ninja χωρίς όμως να έχει εργοστασιακή υποστήριξη με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

«Το συμβόλαιο με την Kawasaki ακυρώθηκε. Έπρεπε να κάνω μεγάλη θυσία στο οικονομικό κομμάτι, αλλά το πιο σημαντικό ήταν να βρω την εμπιστοσύνη που ζητούσα», είπε ο 26χρονος αναβάτης και πρόσθεσε: «Δεν έχω τίποτα να χάσω. Ένα μήνα πριν ήμουν με το ένα πόδι εκτός MotoGP και τώρα έχω ομάδα η οποία δουλεύει μόνο για μένα. Αυτό το γεγονός με γεμίζει με κίνητρα, ενώ παράλληλα θέλω να αποδείξω στην Kawasaki ότι έκανε λάθος που αποφάσισε να αποσύρει την εργοστασιακή υποστήριξη».

Στις πρόσφατες δοκιμές του Κατάρ ο Melandri βρέθηκε στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης, αντιμετωπίζοντας προβλήματα πρόσφυσης.

Παρ' όλα αυτά ο Ιταλός δεν χάνει το κουράγιο του και πιστεύει πως με πολλή δουλειά η κατάσταση θα βελτιωθεί μιας και όπως λέει η νέα μοτοσικλέτα είναι καλύτερη από την προηγούμενη: «Δεν ήμασταν γρήγοροι, αυτό είναι γεγονός. Η μοτοσικλέτα πάντως μου έκανε καλή εντύπωση. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να βελτιωθεί μέχρι την έναρξη του Πρωταθλήματος, αλλά η ομάδα με διαβεβαίωσε ότι θα καταβάλει μεγάλη προσπάθεια μέχρι τα τέλη Μαρτίου».

Ο Melandri είναι ένας εκ των κορυφαίων αναβατών που μετέχουν στο Πρωτάθλημα, αλλά τα τελευταία χρόνια η καριέρα του έχει πάρει την κάτω βόλτα. Το ότι βρίσκεται στο γκριντ φέτος είναι ένα μικρό θαύμα.

Η αποστολή του είναι δύσκολη αλλά ο ίδιος δηλώνει έτοιμος να δουλέψει σκληρά αφού στόχος του είναι του χρόνου να πάρει μεταγραφή σε κάποια μεγαλύτερη ομάδα.

Έχει συμβιβαστεί με την ιδέα ότι δεν πρόκειται να διεκδικεί νίκες και παρουσίες στο βάθρο, αλλά δεν είναι διατεθειμένος να παραδοθεί άνευ όρων.

«Άκουσα ότι δεν θα έχω καθόλου εργοστασιακή υποστήριξη, αλλά πιστεύω στη δουλειά που έχει γίνει ως τώρα. Αν η μοτοσικλέτα βελτιωθεί τότε πιστεύω ότι θα αντέξω. Προφανώς αν κάθε Κυριακή τερματίζω τελευταίος τότε θα είναι πολύ δύσκολο να χειριστώ την κατάσταση, αλλά δεν θέλω να σκέφτομαι κάτι τέτοιο», λέει χαρακτηριστικά.

Επόμενο άρθρο »

2ος ΑΓΩΝΑΣ - QATAR: Ο “rookie” τα πήρε όλα κι έφυγε…

« Προηγούμενο άρθρο

Δεύτερη σερί Superpole για Spies!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ