• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Nakamoto: Έχουμε έτοιμη πρόταση!
Εναλλακτική λύση, ΟΧΙ στον περιορισμό ECU-ορίου στροφών
Νέα 02/11/2012 - 14:12

Ο Shuhei Nakamoto, το αφεντικό του HRC, δήλωσε ότι η πρόταση των κατασκευαστών για να μειωθεί το κόστος και να βελτιωθεί το άθλημα, είναι προ των πυλών! Θυμίζουμε ότι ο Πρόεδρος της Dorna, Carmelo Ezpeleta, είχε αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο να περιοριστεί η ηλεκτρονική (ECU) και να υπάρξει όριο στις στροφές για το 2014, εκτός και αν οι τρεις εναπομείναντες κατασκευαστές έβρισκαν άλλη λύση για να επιτευχθεί ο στόχος που είναι να μειωθούν τα συνολικά κόστη.

 

Η αντίδραση του HRC ήταν έντονη, με τον Nakamoto να επιμένει – διαβάστε εδώ τι δήλωνε στα μέσα του προηγούμενου μήνα – ότι ένας τέτοιος περιορισμός δεν θα γίνει δεκτός, αποκαλύπτοντας παράλληλα ότι οι κατασκευαστές έχουν έτοιμη μια νέα πρόταση, με τις συζητήσεις να είναι σε καλό σημείο! «Έχουμε έτοιμη μια νέα πρόταση, αλλά αυτό είναι απόρρητο ακόμα… σύντομα θα ξέρετε! Το πάμε βήμα-βήμα. Τον επόμενο χρόνο, ο κάθε αναβάτης θα έχει από 6, πέντε κινητήρες για την χρονιά», σχολίασε ο Nakamoto

 

Ερωτηθείς το τι θα έκανε αν ήταν επικεφαλής στο MotoGP, αντί του HRC, ο Nakamoto απάντησε ότι πρώτη του απόφαση θα ήταν να άλλαζε τον κανονισμό του ενός ελαστικού… «Καταργώντας αυτόν, σε κάποιες πίστες μια εταιρεία θα κάνει καλύτερα ελαστικά, ενώ σε άλλες μια διαφορετική εταιρεία θα έχει καλύτερα. Αυτό σημαίνει αλλαγές, εκπλήξεις, βελτίωση…», εξήγησε ο Ιάπωνας και πρόσθεσε: «Το επίπεδο πρόσφυσης τώρα είναι τόσο καλό… δεν μπορείς να γλιστρήσεις με τόσο καλή πρόσφυση…»

 

Στην συνέχεια επέμεινε στην άποψή του ότι δεν βλέπει τον λόγο για τον ενδεχόμενο περιορισμό στην ECU και το όριο στις στροφές. «Τα εργοστάσια ενδιαφέρονται για την εξέλιξη… αν κάποιος αποφασίσει για μια μόνο ECU δεν θα έχουμε την ευκαιρία εξέλιξης στο MotoGP», σχολίασε, υπογραμμίζοντας ως εναλλακτικές λύσεις τα SBK, το Πρωτάθλημα Ιαπωνίας και τις Εγκαταστάσεις Δοκιμών της Honda.

 

Ο Nakamoto συνέχισε τονίζοντας ότι η μείωση των εξόδων δεν είναι προτεραιότητά τους, διότι το HRC θεωρεί τα χρήματα που επενδύει στο MotoGP ως αναγκαία για την Ανάπτυξη και Εξέλιξη (R&D) και πιθανή μελλοντική μείωση, θα σήμαινε ότι θα αναγκάζονταν απλά να τα χρησιμοποιήσουν για εξέλιξη έξω από το MotoGP! «Όπως και να έχει, εμείς ξοδεύουμε τα χρήματα και θα έχουμε το ίδιο διαθέσιμο budget, έτσι είναι καλύτερα να τα επενδύουμε εδώ…

 

Τέλος, επανέλαβε ότι τέτοιοι περιορισμοί (στους οποίους αντιτίθενται όλα τα εργοστάσια) θα ήταν μια “τρελή” απόφαση, χρησιμοποιώντας την ίδια λέξη και για το όριο στροφών, μιας και “η Honda θα αναγκαζόταν να κατασκευάσει έναν νέο κινητήρα και αυτό θα ήταν ένα σοβαρό έξοδο”. Πάντως, σύμφωνα με τον ίδιο και παρά την σημασία του προβλήματος, οι συζητήσεις με την Dorna και τον Ezpeleta εξελίσσονται ομαλά και σε φιλικό περιβάλλον.


Επόμενο άρθρο »

Ψηφίστε και κερδίστε!

« Προηγούμενο άρθρο

Casey Stoner, ο τελευταίος γύρος!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ