• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi-Ducati: Μετάνιωσα για την επιλογή μου!!
Κάποιες φορές ένιωθα ότι έχανα τον χρόνο μου!
Νέα 30/10/2012 - 12:26

O Rossi μίλησε – μετά το τέλος του αγώνα της Κυριακής – για τον εκνευρισμό και την αναστάτωσή του για τα δυο χρόνια παρουσίας του στην Ducati, όπου μετά από τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, η διαφορά με τους μπροστά παραμένει η ίδια, ενώ τα προβλήματα που είχε εντοπίσει ο Ιταλός σταρ στην Βαλένθια το 2010, παραμένουν ακριβώς τα ίδια δυο χρόνια μετά…

 

O Vale ήταν συγκρατημένος στις δηλώσεις του, μετά την μέτρια 7η θέση που κατέλαβε στον αγώνα, σε μια πίστα όπου ο Ιταλός 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής κάποτε μεσουρανούσε με πέντε συνεχόμενες νίκες… «Περίμενα περισσότερα! Χτες ήμουν 2 δευτερόλεπτα πίσω, έτσι 2 δευτ. επί 27 γύρους, περίμενα διαφορά 54 δευτερολέπτων! Κάναμε λοιπόν καλό αγώνα!», αστειεύτηκε ο Rossi, ο οποίος έμεινε 37 ολόκληρα δευτερόλεπτα πίσω από τον φοβερό Stoner. Στην συνέχεια υπογράμμισε το γεγονός ότι και ο ίδιος δεν κατανοεί πως ο Stoner ήταν τόσο επιτυχημένος στην Ducati, εκεί όπου οι περισσότεροι αποτύγχαναν… «Ο Casey ήταν ο μόνος που ήταν γρήγορος με την Ducati… όλοι οι άλλοι κατέστρεψαν όχι τις καριέρες τους, αλλά το μυαλό τους! Συγχαρητήρια στον Casey. Δυο χρόνια οδηγώ την Ducati και δεν μπορώ να καταλάβω ποια η διαφορά ανάμεσα στον Stoner και στους υπόλοιπους αναβάτες της Ducati…» Ερωτηθείς αν καταστράφηκε και το δικό του μυαλό, απάντησε: «Δεν νομίζω. Ειδικά επειδή έχω ακόμα μια ευκαιρία…»

 

Η παρουσία ενός Ιταλού 9 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή σε μια θρυλική ιταλική εταιρεία όπως η Ducati, γέννησε πολλές προσδοκίες οι οποίες όμως ουδέποτε ευοδώθηκαν… «Ήταν πολύ δύσκολες οι δυο χρονιές», σχολίασε ο Rossi«Το πιο δύσκολο απ’ όλα ήταν η έλλειψη προόδου, παρά τις πολλές αλλαγές που κάναμε στην Ducati. Το πιο εκνευριστικό, πέρα από τα άσχημα αποτελέσματα και τα άσχημα συναισθήματα, είναι ότι, λίγο-πολύ, έχουμε – μετά από δυο χρόνια με την μοτοσυκλέτα – τα ίδια προβλήματα που είχαμε και στην Βαλένθια το 2010. Κάποιες φορές έχεις την εντύπωση ότι χάνεις τον χρόνο σου. Αυτό είναι το πιο εκνευριστικό απ’ όλα!»

 

Ωστόσο, παρά τις όποιες αναστατώσεις και τα προβλήματα, ο αποχαιρετισμός του Ιταλού στους ανθρώπους της Ducati δεν θα γίνει ελαφρά τη καρδία… «Θεωρώ ότι στην Βαλένθια θα υπάρχει πολύ συναίσθημα, διότι βρήκα καλή ατμόσφαιρα και καλούς ανθρώπους για να δουλέψω. Πάντοτε γίνομαι ένα με την ομάδα μου και δεν είναι από επιλογή αλλά επειδή έτσι είναι… ίσως οφείλεται στον χαρακτήρα μου αλλά οπωσδήποτε θα είναι πού δύσκολο να αποχαιρετίσω τα παιδιά… την ίδια όμως στιγμή ξέρεις ότι δεν μπορούμε να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα, έτσι είναι μια καλή απόφαση για εμένα και ανυπομονώ να οδηγήσω την Μ1!» Σε όλη του την καριέρα – όπως ο ίδιος υπογράμμισε – δεν είχε μετανιώσει για κάποια επιλογή του… μέχρι το 2010: «Σε όλη μου την καριέρα δεν μετάνιωσα για κάποια επιλογή μου! Τώρα μετανιώνω…»

 

Ο Vale αποκάλυψε ότι ήταν κάπως νευρικός για την επιστροφή του στην Yamaha, παρά το ότι δεν αμφέβαλλε για την απόφασή του: «Θεωρώ ότι μπορώ να προσφέρω στην Yamaha και να βοηθήσω στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Είμαι σίγουρος γι’ αυτό 100%. Όταν ήμασταν μαζί είχαμε την τέλεια χημεία, τόσο στην δουλειά όσο και στην εξέλιξη. Δεν είμαι σίγουρος αν θα μπορέσω να είμαι στο ίδιο επίπεδο με τον Jorge και τον Pedrosa και να παλεύω για νίκες και για Πρωτάθλημα… ειλικρινά δεν το ξέρω. Πρέπει να δοκιμάσω την μοτοσυκλέτα πρώτα. Έχουμε όμως δυο χρόνια μπροστά μας και το τεστ στην Βαλένθια θα είναι πολύ σημαντικό για να καταλάβουμε που είμαστε, αλλά μετά πρέπει να δουλέψουμε, οι μηχανικοί μου πρέπει να δώσουν το μάξιμουμ, ο Jeremy (Burgess) πρέπει να δώσει το μάξιμουμ, όλοι πρέπει να δώσουν το 100% για να βελτιωθούμε, να διορθώσουμε τα όποια προβλήματα, να ανεβούμε επίπεδο και να παλέψουμε, ειδικά με τον Lorenzo που θα μοιραζόμαστε την ίδια μοτοσυκλέτα, και ο οποίος είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής»

 

O Vale επιστρέφει στην Yamaha ως το νούμερο δυο του κατασκευαστή από την Iwata, μια θέση που του δίνει περισσότερη ελευθερία… «Είμαστε το νούμερο δυο. Συνήθως το νούμερο ένα είναι σε πιο δύσκολη θέση, διότι αυτός – στην περίπτωσή μας ο Lorenzo και ο Pedrosa – είναι όπως εγώ με τον Lorenzo το 2008 και το 2009. Αν τερματίσεις μπροστά όλα καλά. Αλλά αν είσαι πίσω, ξαφνικά αρχίζουν τα προβλήματα…» Τέλος, ο Ιταλός πολύ-Πρωταθλητής μίλησε για τους νέους οδηγούς που θα έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν την Desmosedici, ήδη από το τεστ της Βαλένθια: «Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τον Spies, αλλά δεδομένου του τραυματισμού του, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι του χρόνου. Πρώτα, θα πρέπει να δούμε τους Dovi και Iannone σε σχέση με τον Hayden. Αλλά και τον Dovi σε συγκριση με τον Iannone, διότι ο πρώτος έχει περισσότερη εμπειρία στο MotoGP, ενώ ο δεύτερος καμμία, αλλά δεν έχει οδηγήσει και Honda ή Yamaha! Ίσως αυτό να είναι ένα πλεονέκτημα, δεν ξέρω. Δεν είμαι σίγουρος. Αλλά μπορεί να κάνει την διαφορά, διότι οι γιαπωνέζικες είναι διαφορετικές στην οδήγηση και ο Iannone προερχόμενος από την Moto2 δεν έχει ανέβει σε κάποια τέτοια, έτσι θα έχει πιο ανοικτό μυαλό… πιο δεκτικό…»

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Checa στην Ducati Corse και το 2013

« Προηγούμενο άρθρο

Ασκήσεις στυλ – Διασχίζοντας το χρόνο

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ