• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΠΠΤ Μέγαρα STK: Ο Γκιζίνος νικητής, ο Κοντομάρος Πρωταθλητής
Ηρωική προσπάθεια του τραυματία Κοντομάρου
Νέα 21/10/2012 - 20:42

 

Κέιμενο: Δημήτρης Διατσίδης

Φωτογραφίες: Βαγγέλης Μαραγκός Σ.Ο.Α.Μ.

 

Oι πολλοί θεατές που βρέθηκαν στην πίστα των Μεγάρων για τον τελευταίο Αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας (οργάνωση Σ.Ο.Α.Μ. - IRON Team), απόλαυσαν μάχες σε όλες τις κατηγορίες και ιδιαίτερα στην κορυφαία κατηγορία την Superstock, με μοτοσυκλέτες 4κύλινδρες 1000 κυβικών και 2κύλινδρες 1200. 

Με το ξεκίνημα του Αγώνα ο Λευτέρης Πίππος (ΚΤΜ) έκανε πολύ καλή εκκίνηση και έστριψε πρώτος. Ο Πίππος χρειαζόταν τη νίκη ώστε να έχει ελπίδες για τον Τίτλο του Πρωταθλητή, αφού σε τέτοια περίπτωση θα έπρεπε ο Κοντομάρος να τερματίσει 3ος, κάτι που δεν θα ήταν εύκολο, λόγω του γνωστού τραυματισμού του, με τον οδηγό της Ducati 1098R να αγωνίζεται με ειδικό νάρθηκα στο αριστερό του πόδι και βέβαια να αντιμετωπίζει σημαντικό πόνο, μετά τις Κατατακτήριες.

Κοντομάρος, Πίππος
Κοντομάρος, Πίππος

Όμως με πείσμα ο Κώστας Κοντομάρος πέρασε μετά επό λίγο μπροστά, για να οδηγήσει την κούρσα και να αντιστέκεται στις προσπάθειες του Πίππου να ξαναπεράσει μπροστά. Λίγο αργότερα ο Άρης Γκιζίνος από τη Θήβα, έδειξε ότι προσαρμόστηκε τέλεια πάνω στη νέα του Yamaha R1 και πέρασε διαδοχικά τους δύο πρώτους για να πάρει μάλιστα και διαφορά στην κορυφή. Με χρόνο ταχύτερου γύρου 59.046 και συνεχείς γρήγορους γύρους δημιούργησε διαφορά ασφαλείας και κέρδισε μια ωραία και άνετη νίκη.

 

Πίσω του δόθηκαν φοβερές μάχες. Αρχικά ο Βασίλης Ευθυμίου με την MV Agusta F4, πέρασε με τη σειρά του στη 2η θέση, αλλά μετά αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο που δεν κατέβαζε σχέσεις και σταδιακά έχασε θέσεις και χρόνο τερματίζοντας τελικά 5ος. Στο τελευταίο μέρος του Αγώνα που διαρκεί 28 γύρους, ο Πίππος πέρασε στη 2η θέση και πίσω του ο Κοντομάρος έχασε τη μάχη για την 3η θέση από τον πολύ καλό Γιώργο Μαρκεζίνη (Honda), που μετά μια μέτρια εκκίνηση ανέβασε ρυθμό και μάλιστα πέτυχε τον δικό του ταχύτερο γύρο στον 27ο γύρο!

Κοντομάρος, Πίππος, Ευθυμίου
Κοντομάρος, Πίππος, Ευθυμίου

Ο Κώστας Κοντομάρος με την 4η θέση, πήρε τον Τίτλο και μετά το τέλος του Αγώνα πανηγύρισε παρά τους πόνους και τις πατερίτσες, με την ομάδα Zerozen Racing και την Fan Motorcycles του Φάνη Στρωματιά, που έκανε υπερπροσπάθεια σε όλα τα επίπεδα για αυτήν την επιτυχία.

Πίσω από αυτό το γκρουπ των οδηγών, άλλη μια ωραία μάχη με εναλλαγές στην 6η και 7η θέση, δόθηκε μεταξύ των δύο BMW S1000RR, με τον Διονύση Αχτύπη να κερδίζει τον Βασίλη Γερακίτη.

Γιώργος Μαρκεζίνης
Γιώργος Μαρκεζίνης

Ο Δημήτρης Τασσόπουλος έκανε ένα μοναχικό αγώνα, ενώ ο Άκης Γεωργόπουλος δεν κατάφερε να τερματίσει και ο Νίκος Κατσούλας δεν ξεκίνησε, μετά τη σφοδρή πτώση του στις Κατατακτήριες.

 

Στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος ο Κοντομάρος συγκέντρωσε 88 βαθμούς, ο Πίππος 85, ο Μαρκεζίνης 71, ο Γκιζίνος 61, ο Ευθυμίου 53, ο Αχτύπης 52, ο Γερακίτης 45, ο Τασσόπουλος 25.

Βέβαια σε μια ελληνική (με μικρό ε) πρωτοτυπία, δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη η ένσταση του Πίππου για την τιμωρία του στον Αγώνα της Κρήτης, όπου πήρε ποινή χρόνου για παράβαση κανονισμού, οπότε για να οριστικοποιηθεί το αποτέλεσμα πρέπει να περιμένουμε να ξυπνήσει η Ομοσπονδία που έχει αναλάβει τα ηνία του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε δύο τροχούς! Α, ρε, τζάμπο που τους χρειάζεται...

 

Στο κάτω μέρος της σελίδας δείτε τα αποτελέσματα αναλυτικα΄στο συνοδευτικό αρχείο. 

 

Zerozen Racing, Fan Motorcycles
Zerozen Racing, Fan Motorcycles
Κώστας Κοντομάρος
Κώστας Κοντομάρος

Επόμενο άρθρο »

Hayden: Καλύτεροι από την 4η…

« Προηγούμενο άρθρο

ΠΠΤ Μέγαρα SS: Ο Συνιώρης 1ος, ο Παναγιωτόπουλος Πρωταθλητής

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ